1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779473 inlägg · 7967 ämnen
« · 2180189 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: A proposito de nada
Klas B: public service kan .

Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Törs inte jinxa, men något bättre

Sv: A proposito de nada
Ekman. 😅
Uppladdat:

500x0-c0e7049b7d6201a90eccd385ef0c9b24.png


Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: 👍 lika illa i spelet som vanligt?

Sv: A proposito de nada
Jag, gång på gång efter alla obegripliga beslut.
Uppladdat:

500x0-2eacf18f-c6ad-4af1-af73-ebd41b6580be.png


Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: vilket öde, kan ju inte bara sluta sända.

Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: 1-1, 8 min kvar i förlängningen

Sv: A proposito de nada
{8399}: jobbigt nu . Sport fucking radion slutade sända innan övertiden hur fan är det möjligt .vet inget nu

Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Brynäs IF är dom bästa

Sv: A proposito de nada
Påminner om när vi fick PP i match 7 och brände det. Väldigt likt.

Sv: A proposito de nada
Mattson: Nu sitter den där hästkusken och begär anmälan på Gunler till DIFiplinnämnden. Jämn kamp det här... 🙄

Sv: A proposito de nada
Zappaholic: ingen repris!! Bra

Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Ja där ser man inte gunler mer, kanske är pest och kolera vad vet jag

Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Den kan han bli avstängd för. HV-crosscheckar ju också iofs

Sv: A proposito de nada
Haha, han hugger på Gunnler som sätter upp sin klubba

Sv: A proposito de nada
Gunler din idiot!

Sv: A proposito de nada
hilmer123: klara vi oss från ett matchstraff...

Sv: A proposito de nada
Special teams avgör det här.

Sv: A proposito de nada
Samma variant gång på gång...

Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: varför skjuter vi inte mer i pp

Sv: A proposito de nada
Seriöst, även om vi spelar i HA så vet man inte ens om man vill ha kvar Rödin. Han är inte i närheten av det han varit. Varför går han inte bara in och skjuter där??

Sv: A proposito de nada
Rödin krånglar till alla lägen han har pucken och slarvar något oerhört.

Sv: A proposito de nada
Falken: Will not happen!

Sv: A proposito de nada
Nu då PP. snälla.

Sv: A proposito de nada
Falken: Vi avgör nu, Molin!!

Sv: A proposito de nada
Avgör nu för fan!

Sv: A proposito de nada
Vilket lag är det som har rookiecoacher

Sv: A proposito de nada
{9233}: Montpetit tog pucken och gick själv haha.
Var ni inte bättre än så ska ni inte spela i SHL.
Troll

Sv: A proposito de nada
Vi vinner! Jag känner det

Sv: A proposito de nada
{9233}:
Uppladdat:

500x0-30719cf7-dbe9-49ba-9fc7-dfee63505373.jpeg


Sv: A proposito de nada
Hank81: Ni har vunnit de två senaste mötena i grundserien mot just HV i ÖT.

Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Fan vad jag vill vara på läktaren igen, det är fan livet, Brynäs IF på viktiga matcher eller Svenska fotbollslandslaget i stora matcher jag älskar det så jäkla mycket. Tänk att få vara i ERP med er en sån här kväll.
Fuck Covid

Sv: A proposito de nada
Spela rätt spelare nu:
Björk - Bertilsson
Billins - Berglund
Hedberg ströbyten och Nyberg bänken.

Rödin - Scott - Molin
Descheneau - Sallinen - Pettersson
Harper - Ölund - Birgersson
Mannberg, Gunler och Palve får ta och nöta bänk.

Sv: A proposito de nada
Hank81: Bra fråga! Man hoppas så mycket! Känslan efter den här matchen är att vi kommer förlora den här matchserien. Vi är så mentalt sköra så det är inte klokt.

Sv: A proposito de nada
Herr D: helt sjukt, jag är så te skrockfull mågonstans men...ja, det känns nästan så

Sv: A proposito de nada
{9233}: var ingen offside, hans skridsko var precis utanför när han var i sargen, tyvärr,.. kollat reprisen om och om och det var ingen offside

Sv: A proposito de nada
{9233}: Åk härifrån! Moderator?

Sv: A proposito de nada
Supportern: Exakt min poäng för nån halvtimme sen!

Håller helt med

Sv: A proposito de nada
Hockeyleksing: haha, lika kassa domare som när ni slog ut oss ur shl. Ni gick upp i SHL på världens tydligaste offside i förlängningen. Hörde inte många leksingar gnälla på domarna då..

Sv: A proposito de nada
Chanzone: varför ser man vidare, man vet ju att hv kommer vinna. Har vi vunnit nån förlängning...

Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Det såg rätt bra ut, ungefärligt, i andra men i tredje var det rent av kattskit rakt igenom.

Vi överlevde. Nu måste vi steppa upp annars förlorar vi.

Sv: A proposito de nada
Donjohn: Alltså, PA har ju lagt grunden till all skit. Det är klart vi inte kommer lyfta till nya höjder. Det handlar om att bli några procent bättre här och där.

Sv: A proposito de nada
Donjohn: Finns inte skuggan av en sportkeps att vi tar sudden. This is the beginning of the end... 😭

Sv: A proposito de nada
Donjohn: Alltså Ekman med de svarta handskarna

Sv: A proposito de nada
Hockeyleksing: Det är Sveriges domarelit i den här matchen. 👨‍🦯

Sv: A proposito de nada
Hur än denna match slutar så tycker jag ser en förbättring jämfört med P.Andersson, sen skiter jag i om det är nymodernligheter eller beständigt. P.A hade inte gjort det bättre, tror jag. Älskar att Bom-Bom gör om i kedjorna och spelar de bästa. Saknar en matchcoach, det är vi inte bortskämda med. Skål bröder och systrar nu hoppas vi på det bästa....

Sv: A proposito de nada
Hur man än vänder och vrider på det så har domaren blåst oss på vinsten. Trist.

Sv: A proposito de nada
KulaShaker: tycker också våra coacher har agerat på ett bra sätt. Dock vill jag inte se grunler i förlängningen, han har noll fysiskt spel

Sv: A proposito de nada
Så tråkigt att se hur mycket Rödin gått ner sig. Han var fullständigt dominant för bara några säsonger sedan. Det hände något i varje byte. Nu är det slarv på slarv och mängder med konstiga beslut.

Sv: A proposito de nada
{8399}: Äsch, har förvarnat chefen!

« · 2180189 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)