« Föregående · 2282915 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
BIRGER !!! Första kassen för säsongen är fin. Kvist med ett grymt förarbete
+ 1
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Gött mos! Att vinna närkamperna betyder hur mycket som helst.
Sv: A proposito de nada
Han säger att vi ser loja ut.. tycker i sånt fall vi inte är de enda och vi har inte spelat på ett tag nu. 🙄
Sv: A proposito de nada
{9684}: Tycker faktisk man kunde testa Molin där igen. Inte för att han har imponerat på senare tid, men för att det var när han spelade där som Rödin och Scott fungerade bra sist.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: det hade kunnat vara värre, man ser att timingen i passningsspelet inte finns där
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Håller med, godkänd 1:a period med tanke på det långa uppehållet. Bra sista byte av Palves lina där man fick lite snurr i anfallszon
+ 1
Sv: A proposito de nada
Vi möter ett lag som spelat under veckan, minns när det var i motsatt riktning då snackade experterna om att det inte ska påverka mer än att man inte fallerar i början på matchen så 0-0 får vi vara glada över, hoppas tempot ökas för varje sekund spelarna får vara på isen.
« Föregående · 2282915 · Nästa »
Klockrent!!
Testa Ölund i första sen när Olesen är borta.