« Föregående · 2423960 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Suttit på en sextimmars flygning och kastar mig på telefonen och blir ändå positiv när jag ser att vi är med i matchen även om vi ligger under..
Ser att skottstatistiken är förkrossande överlägsen till vår fördel och undrar hur matchen sett ut!?
Hoppas vi kan knipa någon poäng!
Ser att skottstatistiken är förkrossande överlägsen till vår fördel och undrar hur matchen sett ut!?
Hoppas vi kan knipa någon poäng!
Sv: A proposito de nada
Manner lyfter väl målvakten snart, sin vana trogen. Sen vid 2-6 ger han sig.
+ 2
Sv: A proposito de nada
vti-peter: Problemet är att moderatorn är värst av alla i alla kategorier.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jag gillar detta forum skarpt för diskussionerna och hög aktivitet. Ibland är det dock ren sandlådenivå här inne med rena påhopp mot skribenter och spelare. Det finns väl moderatorer här som ska stävja sånt? Ni får gärna ta tag i detta, för som det är nu är det inte direkt roligt att vistas här.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Spacebb: Han lyfter på plocken, och lägger ner den igen, det är Delay of game.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Spacebb: Hur kan Lindbäck få en utvisning när domaren inte blåser i visslan?
Sv: A proposito de nada
J-S:Ha ha ha ;-)) För att vara intelligent som du intygar att du är så så är det verkligen tråkiga inlägg du lägger ,låter mer som att du försöker övertyga alla om din intelligens och att jag är smart jag lovar jag är smart, trevlig helg 😂😂😂😂
Sv: A proposito de nada
Avslaget; på isen, på läktaren och nästan även i glaset. Intensiteten måste upp på alla plan.
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Har ni hört talas om Mördar-Anders? Han dödade 3 potentiella poäng för Brynäs ikväll.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Horace76c: Man kan i alla fall inte lasta honom för att han någonsin gör en rent avgörande idioträddning.
+ 2
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Såg du? Växjö fick utvisning för det Larsson fick matchstraff för. Hahaha
+ 2
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:
Ni kan väl inte på allvar lasta lindbäck för vare sig 1:an eller 3:an?
Ni kan väl inte på allvar lasta lindbäck för vare sig 1:an eller 3:an?
+ 1
Sv: A proposito de nada
{10062}: 5-3 till Växjö heter det, ni måste lära er detta grabbar, det går inte att vinna med 3-5
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: tillbaka efter kastruller och äta…
Nu kööör vi💪💪
Snabbanalysen är att vi är det bättre laget, stämmer det?
Nu kööör vi💪💪
Snabbanalysen är att vi är det bättre laget, stämmer det?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Äh vi torskar denna match.
Alla experter var eniga när jag lyssnat på olika podder.
Karhu borde fått stå minst 1 match innan uppehållet.
Förstår att Veini tröttnade. Spelade ingen roll hur jävla under isen Lindbäck är han får stå endå.... hahaha sjuk coachning. Helt sinnessjuk faktiskt.
---
Tror det blir 3-5 till Växjö.
Och vips ligger vi på 13e plats igen hahaha
Alla experter var eniga när jag lyssnat på olika podder.
Karhu borde fått stå minst 1 match innan uppehållet.
Förstår att Veini tröttnade. Spelade ingen roll hur jävla under isen Lindbäck är han får stå endå.... hahaha sjuk coachning. Helt sinnessjuk faktiskt.
---
Tror det blir 3-5 till Växjö.
Och vips ligger vi på 13e plats igen hahaha
+ 3
Sv: A proposito de nada
LevelReset: Precis! Och han uttalar ju namnet på den där spelaren med obegripligt namn dessutom. Tänker mig inte ens ge mig på att skriva det.
Jag är nyfiken vem nr 16 är, måste hålla koll i sista perioden.
Jag är nyfiken vem nr 16 är, måste hålla koll i sista perioden.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Lukeå har 22-7 I skott...mot Malmö.. och 4-0 I mål...det är så det borde stå i vår match:)
+ 2
Sv: A proposito de nada
Huge:
Linbäck är bara ansvarig för 1-2.
0-1 och 2-3 skulle inte ens Hasek på ecstasy tagit I sina glansdagar..
Linbäck är bara ansvarig för 1-2.
0-1 och 2-3 skulle inte ens Hasek på ecstasy tagit I sina glansdagar..
+ 1
Sv: A proposito de nada
lapad: Tur att han har ett 3-års kontrakt. Kanske hinner komma in i det till nästa säsong, om inte så siktar vi på sista året.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Huge: Nä, det var ju inte hans fel. Men tycker du att Lindbäck idioträddar lika ofta som tex Växjös målvakt. Det är ju sällan man förvånas över räddningar han INTE borde ta
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ja, alltid nåt.
Växjö ruskigt effektiva med en blandning av mkt skills och en del flyt.
Orättvist så här långt sett till spelet överlag.
Den effektivitet vi hade mot Timrå saknas så här långt idag. Bara att nöta vidare så går det här att vända, absolut.
Växjö ruskigt effektiva med en blandning av mkt skills och en del flyt.
Orättvist så här långt sett till spelet överlag.
Den effektivitet vi hade mot Timrå saknas så här långt idag. Bara att nöta vidare så går det här att vända, absolut.
+ 2
« Föregående · 2423960 · Nästa »