« Föregående · 2429512 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Någon måste ha glömt att informera Percy om det innan han köpte några guld på 90-talet.
+ 2
Sv: A proposito de nada
nittontolv: Om vi accepterar läget att några miljardärer slänger in grymma pengar i ligan på vissa lag och kullkastar idrottsrörelsen - då måste vi liksom NHL införa lönetak. Man ska inte kunna köpa SM-guld.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Han som skapade Minecraft och idag har privata tillgångar på 4,7 miljarder kronor.
Sv: A proposito de nada
Soffdomaren: Aha. Ja han kan ju köpa några SM-guld över tid i valfria ligor som saknar lönetak. Eller slänga in småskvättar av förmögenheten (typ 40 miljoner var det väl) på arenan och drift om lönetak ändå införs.
Det är bara att gilla läget.
Det är bara att gilla läget.
Sv: A proposito de nada
nittontolv: Mitt twitter strejkar. Vem är det - Mini Madoff? / Sam Bankman Fried?
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Du har helt rätt den 11 feb är matchen, jag tappade bort en etta SORRY, så alla som kan kom och se matchen den 11 feb.❤️❤️❤️
+ 2
Sv: A proposito de nada
J-S: 11:e feb står det på min biljett.
Bjurman skrev idag om hur han försökte få till ett foto på Lid, Fop och Börje på NHLs 100 års fest:
” och det var ungefär lika lätt som som att få katter att marschera i takt, för miljoner människor ville prata med han från Ö-vik, men till slut röt Börje i, ”Men för fan, Foppa, kom igen nu, så vi får ta den här bilden” och så var det klart.”
Bjurman skrev idag om hur han försökte få till ett foto på Lid, Fop och Börje på NHLs 100 års fest:
” och det var ungefär lika lätt som som att få katter att marschera i takt, för miljoner människor ville prata med han från Ö-vik, men till slut röt Börje i, ”Men för fan, Foppa, kom igen nu, så vi får ta den här bilden” och så var det klart.”
+ 1
Sv: A proposito de nada
J-S:Alla som har möjlighet kom och se matchen, det är legendarer som deltar,
1 februari spelas Game for Börje i Monitor ERP Arena mellan Tre Kronor Legends och Toronto Maple Leafs alumni.
Nu står det klart vilka som blir lagkapten i respektive lag, Mats Sundin och Nicklas Lidström.
Börje var en stor mentor för mig när jag kom till Toronto, säger Sundin.
1 februari spelas Game for Börje i Monitor ERP Arena mellan Tre Kronor Legends och Toronto Maple Leafs alumni.
Nu står det klart vilka som blir lagkapten i respektive lag, Mats Sundin och Nicklas Lidström.
Börje var en stor mentor för mig när jag kom till Toronto, säger Sundin.
+ 3
Sv: A proposito de nada
I år så prickade jag in min 50-årsdag, påsk och nu julhelgen med Covid...helt makalöst!
Om Brynäs har samma utdelning som mig resten av säsongen så blir det GULD! 💛🖤❤️
God Jul alla!
Om Brynäs har samma utdelning som mig resten av säsongen så blir det GULD! 💛🖤❤️
God Jul alla!
+ 4
Sv: A proposito de nada
God Jul på er alla hockeynördar från ett vintrigt dalarna. Julskinkan är på griljering. Må hockeyfudarna vara med os framgent!!
+ 7
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Jag är en nybörjare på laguppställningar, tack för feedback! :D Jo, jag håller med dig. Då skulle jag hellre bänka honom, och in med någon annan. Kanske upp med någon, ner med någon i fjärde.
Sv: A proposito de nada
Tgl: Tyvärr så har jag hört nada, beror på om byråkraterna har tagit JUL lov och då kan det ta till efter nyår innan allt är klart, hoppas inte.
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: God jul och gott nytt alla! Champagne idag Veuve Clique och god mat. Nu kör vi i vår för slutspel.
+ 7
Sv: A proposito de nada
JawKee: Palve i en 4:e lina…
Förstår hur du tänker, han har spelat sig till den positionen. Spelar ju så otroligt och onödigt svårt ofta. Dålig på att värdera lägen, dra 4 gubbar eller sarg ut., blir ofta fel.
Samtidigt: Palve har väl inte de egenskaper som
behövs i en 4:e lina? Aggressivt, fysiskt, smäller på, backcheckar, jobbig att möta helt enkelt.
Min poäng är att om Palve ska spela (ytterst tveksamt i ögon) bör han inte spela i 4:e. Han har inte det som krävs i den rollen.
Ska han vara kvar så bänka honom då och då
kanske. Om jag inte minns fel skedde det väl tidigare under denna säsong och efter det gjorde han väl sin bästa match för i år.
Ja, du märker att jag är tveksam till Palve. Synd har skills men usel på att värdera lägen.
God jul 🎄🎅🏻 till dig och alla andra Brynäsare.
Förstår hur du tänker, han har spelat sig till den positionen. Spelar ju så otroligt och onödigt svårt ofta. Dålig på att värdera lägen, dra 4 gubbar eller sarg ut., blir ofta fel.
Samtidigt: Palve har väl inte de egenskaper som
behövs i en 4:e lina? Aggressivt, fysiskt, smäller på, backcheckar, jobbig att möta helt enkelt.
Min poäng är att om Palve ska spela (ytterst tveksamt i ögon) bör han inte spela i 4:e. Han har inte det som krävs i den rollen.
Ska han vara kvar så bänka honom då och då
kanske. Om jag inte minns fel skedde det väl tidigare under denna säsong och efter det gjorde han väl sin bästa match för i år.
Ja, du märker att jag är tveksam till Palve. Synd har skills men usel på att värdera lägen.
God jul 🎄🎅🏻 till dig och alla andra Brynäsare.
+ 1
Sv: A proposito de nada
lapad: Lite Jul läsning 😂när alla är lediga, men självklart skulle jag länkat, var på Julglöggen och blev lite entusiastisk över gångna tider, GOD JUL allihopa 🎄🎄🎄❄️❄️❄️
+ 2
Sv: A proposito de nada
Loomis666: Kan ha varit jag som läste lite för snabbt. Var nog en gammal nyhet :) Så troligtvis är han frisk :D
+ 2
Sv: A proposito de nada
JawKee: Är han konstaterat fortfarande sjuk? Var ju natten mot tisdag han insjuknade så han kanske hinner repa sig tills nästa match?
Ja om han inte har åkt på nått allvarligt skit då..
Ja om han inte har åkt på nått allvarligt skit då..
+ 2
Sv: A proposito de nada
Scott verkar ju vara sjuk..
Timashov - Larsson - Rödin
Ljungkrantz - Björninen - Roy
Lindblom - Ölund - Eklind
Olesen - Blomqvist - Palve
Timashov - Larsson - Rödin
Ljungkrantz - Björninen - Roy
Lindblom - Ölund - Eklind
Olesen - Blomqvist - Palve
Sv: A proposito de nada
{8399}:
Rödin - Larsson - Roy
Scott - Ölund - Eklind
Ljungkrantz - Björninen - Timashov
Olesen - Blomqvist - Nordh/Lindblom.
😬
Rödin - Larsson - Roy
Scott - Ölund - Eklind
Ljungkrantz - Björninen - Timashov
Olesen - Blomqvist - Nordh/Lindblom.
😬
Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag skulle helst inte bryta upp kedjan med Eklind. Jag tycker den har funkat rätt bra. Men annars, absolut hade den kedjan kunnat vara stark! :)
+ 2
Sv: A proposito de nada
JawKee: Kanske en kedja med Eklind - Blomman - Scott? Det skulle ju bli kanon.
Sv: A proposito de nada
Timashov - Larsson - Rödin
Scott - Björninen - Roy
Ljungkrantz - Ölund - Eklind
Olesen - Blomqvist - Palve/Lindblom
Scott - Björninen - Roy
Ljungkrantz - Ölund - Eklind
Olesen - Blomqvist - Palve/Lindblom
+ 2
Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin:
Utan tvekan.
Å andra sidan har det väl alltid varit så. Kallas utveckling, vare sig man vill eller inte.
Men man behöver ju inte hemfalla åt curling i alla lägen. Särskilt inte om man skall fostra spelare i Brynäsklass på Sätraåsen.
Grundkvaliteterna är alltid samma.
Älska att vinna. Hata att förlora.
Utan tvekan.
Å andra sidan har det väl alltid varit så. Kallas utveckling, vare sig man vill eller inte.
Men man behöver ju inte hemfalla åt curling i alla lägen. Särskilt inte om man skall fostra spelare i Brynäsklass på Sätraåsen.
Grundkvaliteterna är alltid samma.
Älska att vinna. Hata att förlora.
Sv: A proposito de nada
{8399}:
”Rödin -Larsson - Roy
Scott - Palve - Ljungkrantz
Olesen - Björninen - Timashov
Lindblom -Ölund - Blomman
Där snackar vi!”
Vad snackar vi då menar du? 😉
Nä så här så händer det något iaf:
Rödin -Larsson - scott
Roy - ölund - Eklind
Dima - björninen - olesen
Ljungen - Blomman - Lindblom/ ev. palve
”Rödin -Larsson - Roy
Scott - Palve - Ljungkrantz
Olesen - Björninen - Timashov
Lindblom -Ölund - Blomman
Där snackar vi!”
Vad snackar vi då menar du? 😉
Nä så här så händer det något iaf:
Rödin -Larsson - scott
Roy - ölund - Eklind
Dima - björninen - olesen
Ljungen - Blomman - Lindblom/ ev. palve
Sv: A proposito de nada
J-S: Min morbror är en av herrarna du nämner här :-)
Han har berättat en riktigt skön grej tigern gjorde i en periodpaus när han var tränare.
Materialaren hade hällt upp vatten i plastmuggar på bordet till spelarna i en periodpaus,
Brynäs hade förlorat perioden i stil med 3-0, när tigern kom in i pausen hade han tagit armen och svept ut alla muggar så det stänkte vatten i hela omklädningsrummet.
"Det kan inte vara nån av er som är törstig eftersom ingen av er har kämpat ett piss"
Han har berättat en riktigt skön grej tigern gjorde i en periodpaus när han var tränare.
Materialaren hade hällt upp vatten i plastmuggar på bordet till spelarna i en periodpaus,
Brynäs hade förlorat perioden i stil med 3-0, när tigern kom in i pausen hade han tagit armen och svept ut alla muggar så det stänkte vatten i hela omklädningsrummet.
"Det kan inte vara nån av er som är törstig eftersom ingen av er har kämpat ett piss"
+ 24
Sv: A proposito de nada
J-S: Kul läsning men det måste ändå vara den längsta inlägg på HS på åratal 😂
+ 3
Sv: A proposito de nada
J-S: Det finns också en rolig skröna om Wille om den där gången när han gled fram till Tommy Sandlin (som då tränade MoDo) i Kempehallen i en spelpaus, då denne precis hade fixat kontaktlinser till sin egen sviktande målvakt, efter att han släppt in alldeles för många puckar:
"Hörru Sandelin, har du numret till den där optikern".
...Och MoDo bar sorgband när Wille dött - det är inte ofta konkurrerande lag hyllar motspelare. Då har man gjort intryck.
"Hörru Sandelin, har du numret till den där optikern".
...Och MoDo bar sorgband när Wille dött - det är inte ofta konkurrerande lag hyllar motspelare. Då har man gjort intryck.
+ 8
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: ”Då har du inte varit i Tegera Arena ;)”.
Nä, det har jag inte varit. Det får bli nästa sak man bockar av på bucket listen… 🙂
Nä, det har jag inte varit. Det får bli nästa sak man bockar av på bucket listen… 🙂
+ 1
« Föregående · 2429512 · Nästa »