« Föregående · 2430432 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: domarna valde att inte jobba under de senaste minuterna. Zohorna dela väl 2-3 crosschecking och ett gäng slashingar där.
Sv: A proposito de nada
J-S: Roy har alltså inte spelat på hela säsongen och aldrig spelat på stor is. Det är ju inte realistiskt att han ska kunna leverera utan en startsträcka.
+ 10
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Snygg individuell prestation av Smejkal. IKO får leverans av sina spetsspelare, Brynäs får det inte.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Vilket jävla kasst lag.......Mif-Bif i kval och alla på kontoret ut från klubben
+ 8
Sv: A proposito de nada
Lindstein långt uppe på läktaren och köper prinskorv.
Fy fan vilket jävla skitlag.
Fy fan vilket jävla skitlag.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Det här laget är ett skämt och förtjänar en plats i kvalspel till våren.
+ 3
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Fortsätter nyförvärven så här så var det helt ok med tidsbestämt för Roy, inget som höjer något som det ser ut,
Går inte att bedöma det efter en match och ett Brynäs som spelar som skit , PP BP under all kritik i bland det sämsta jag sätt , långsamt ingen aggressivitet i varken BP eller PP, Karhunen Ölund Eklind är dom enda som får godkänt så här långt.
Går inte att bedöma det efter en match och ett Brynäs som spelar som skit , PP BP under all kritik i bland det sämsta jag sätt , långsamt ingen aggressivitet i varken BP eller PP, Karhunen Ölund Eklind är dom enda som får godkänt så här långt.
Sv: A proposito de nada
Kommentatorn blir euforisk över Canatas sidledsräddning, Palve skjuter ju honom rakt i magen.....
+ 1
Sv: A proposito de nada
lapad: Ja, det ser ofta ut som att vi möter NHL-målisar…
Många av dem är andramålvakter också. Mycket märkligt.
Många av dem är andramålvakter också. Mycket märkligt.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Kanske dags att tänka på hälsan och lämna detta ikväll. Kanske byta kanal och kolla in om Berra och Robban hittar Pepes bodega. Lite hälsosammare vardagsspänning…
+ 2
Sv: A proposito de nada
Danne66: Svårt att se hur och vem som ska göra mål. Tendens till kämpande iallafall.
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Kanske världens nionde underverk. Det åttonde var ju André the Giant.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: han tillför en utgift på lönelistan. Vi är Brynäs…, vi får nöja oss med det lilla.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Charliejfz: och du får se….säsongens sämsta prestation hittills.
Världens åttonde underverk att det bara står 1-0
Världens åttonde underverk att det bara står 1-0
+ 1
Sv: A proposito de nada
Timashov tillför ingenting men likt förbannat så får han spela i toppfemmorna match efter match, skicka iväg!
+ 9
Sv: A proposito de nada
{10063}: Smejkal (stavning) är ett riktigt ”kylskåp” otroligt bra.
Som nån skrev OIK är ett budget-gäng men hittar spelar som är billiga och klass.
Deras sportchef håller högre klass än Alcen.
Som nån skrev OIK är ett budget-gäng men hittar spelar som är billiga och klass.
Deras sportchef håller högre klass än Alcen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Danne66: Ser aldrig på C more. Första möjligheten ikväll och fick se ett högt tempo i FBK RBK matchen ... och såg fram emot Brynäs matchen.
Sv: A proposito de nada
Frågan är varför dom inte tar en femma för en huvudtackling. Eller har dom tagit bort automatisk 5a för huvudtackling?
+ 2
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Blir ju bara utvisning eftersom deras kille gör allt för att markera att han verkligen fick en smäll mot huvudet.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Fortsätter nyförvärven så här så var det helt ok med tidsbestämt för Roy, inget som höjer något som det ser ut,
Hoppas jag får fel..
..blomman har tillfört mest efter 20 min.
Hoppas jag får fel..
..blomman har tillfört mest efter 20 min.
Länkar:
Registrera medlem
Registrera medlem
Sv: A proposito de nada
dabif: Bergman tycker Hedberg fått för stor uppmärksamhet så han vill inte vara sämre.
+ 2
Sv: A proposito de nada
dabif: Den ende av ledande spelare som försökte var Larsson men resten är kvar på hotellet. Rödins klocka har inte ringt och Manner har glömt att väcka honom liksom många andra... Frågan är om ens Manner är vaken
+ 2
« Föregående · 2430432 · Nästa »