« Föregående · 2491110 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Kvalet
Stefan R 63: kan bara instämma. Denna härdsmälta har jag aldrig skådat i klubben. Sundlöv i all ära. Men han var i alla fall handlingskraftig vilket gav nått hopp. Nu finns inget. Ingen som tar ansvar och leder detta sjunkande skepp.
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Nu sitter man här å ser hur ett lag som varit i shl i ca 10 år vinner serien förnedrar en förening som är 111 år gammal ..10 åringen har vinnarkultur i sitt dna . 111 åringen har snälla fina människor i sitt dna . Vinnarna vinner ,den goda människan får en klapp på axeln å tröst för dom andra varit lite dumma å vunnit mer ..
Man har blivit lika avtrubbade som spelarna är ..efter 53 år blir det dags å riva av plåstret . För såret kommer ändå inte läka .
Man har blivit lika avtrubbade som spelarna är ..efter 53 år blir det dags å riva av plåstret . För såret kommer ändå inte läka .
+ 6
Sv: Alla Helvetes Kval
Jan Grismöbel:
Vi är mycket i Brynäsföreningen, många olika karriärer kan skönjas i organisationen och då är det väl inte heller fel med en poetisk finländsk tränare...som alltid hittar förklaringar till förlusterna...
Vi är mycket i Brynäsföreningen, många olika karriärer kan skönjas i organisationen och då är det väl inte heller fel med en poetisk finländsk tränare...som alltid hittar förklaringar till förlusterna...
+ 1
Sv: Kvalet
Sportnisse: Trots allt så finns det vissa som sitter nöjda med J. Alcéns arbete. Sjukt!!!
+ 8
Sv: Alla Helvetes Kval
Nollade två matcher i rad, självförtroendet måste vara i botten.
Samtidigt som Malmö går som tåget.
Första matchen kommer vara helt avgörande. Förlust där och tron på detta kommer vara som bortblåst.
Samtidigt som Malmö går som tåget.
Första matchen kommer vara helt avgörande. Förlust där och tron på detta kommer vara som bortblåst.
+ 5
Sv: Alla Helvetes Kval
TheMacamush: Ja, Lindbäck är ju en fin kille. Klart att han ska få stå då!
+ 6
Sv: Alla Helvetes Kval
Jan Grismöbel: "Ända som kan rädda oss är att spelarna vaknar å gör rätt för sina höga löner ."
Det enda som kan rädda oss är att någon får igång spelarna ,
A kick in the ass är vad dom behöver inte mys farbror mumin.
En jävla förlorar mentalitet.
Har aldrig sett ett lag som svänger i prestation som Brynäs gör,
Finns kvalité i laget men dom får inte ut det,
Därför behövs det en ny röst i båset som kan få dom att prestera i kvalet.
Det enda som kan rädda oss är att någon får igång spelarna ,
A kick in the ass är vad dom behöver inte mys farbror mumin.
En jävla förlorar mentalitet.
Har aldrig sett ett lag som svänger i prestation som Brynäs gör,
Finns kvalité i laget men dom får inte ut det,
Därför behövs det en ny röst i båset som kan få dom att prestera i kvalet.
+ 4
Sv: Kvalet
Zappaholic: Kan ju mycket väl vara ett liknande lag BIF ställer upp med mot MIF. Tvek på att Rödin och Bertil kan spela. Larsson spelar dock.
Sv: Alla Helvetes Kval
lapad:
3,28 insläppta per match. Jösses
Hoppas verkligen ni tuffar till er defensivt i kvalet annars blir det jobbigt.
Kämpa Brynäs
// Mattias
3,28 insläppta per match. Jösses
Hoppas verkligen ni tuffar till er defensivt i kvalet annars blir det jobbigt.
Kämpa Brynäs
// Mattias
+ 2
Sv: Alla Helvetes Kval
Honken72: du ska nog se att Lindbäck står minst 2 matcher, vore ju taskigt och diskriminerande annars
+ 2
Sv: Alla Helvetes Kval
Ojojoj vilket skämt till lag och förening, förlorarmentalitet rakt igenom.....
+ 4
Sv: Alla Helvetes Kval
Växjö gick på halvfart, om ens det, och lyckas ändå göra två mål i slutminuten.
Sv: Alla Helvetes Kval
TheMacamush: Bra att det slank in ett 5e mål så Manner vet vilken målis han ska välja. Enligt Alcen var ju båda riktigt bra.
+ 5
Sv: Alla Helvetes Kval
J-S: Det handlar om mycket mera än så. Laget är felbyggt vilket innebär att SC har gjort ett uselt arbete. Fyra målvakter har stått i målet eller snarare fem om vi räknar i Håkansson. Majoriteten av experter har varit tydliga ändå sedan i somras att Brynäs behöver ett par målskyttar, m.m. Och vad har Alcén gjort åt det? NADA!
Manner är en mysgubbe och det verkar inte fungera på spelarna, det behövs en tuff röst som STYR och inte gullar med grabbarna. Jag är väldigt orolig måste jag säga
Manner är en mysgubbe och det verkar inte fungera på spelarna, det behövs en tuff röst som STYR och inte gullar med grabbarna. Jag är väldigt orolig måste jag säga
+ 2
Sv: Kvalet
Zappaholic:
Ni borde ha någon som Emil Sylvegård i laget i kvalet, sådana där grisar är ovärderliga i kvalet. Ni hade ju Granström förut tex
Vem skall stå för tuffheten och grisspelet för Brynäs i kvalet?
Ni borde ha någon som Emil Sylvegård i laget i kvalet, sådana där grisar är ovärderliga i kvalet. Ni hade ju Granström förut tex
Vem skall stå för tuffheten och grisspelet för Brynäs i kvalet?
Sv: Alla Helvetes Kval
Passa på, nu är de två sista minuterna i finrummet på jävligt länge är jag rädd…
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
J-S: Ända som kan rädda oss är att spelarna vaknar å gör rätt för sina höga löner .
Sv: Kvalet
xxx BIF xxx: men alltså, jag hör ju att Manner INTE står i båset i kvalet. Vi har förtroende för Manner IKVÄLL, gång på gång.
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
J-S:
Nä.. Nu kokar det fan i mig.... Måste han slänga sig hela tiden den där jävla timashov?
Nä.. Nu kokar det fan i mig.... Måste han slänga sig hela tiden den där jävla timashov?
+ 3
Sv: Alla Helvetes Kval
Jan Grismöbel: Jag tror inte Josef Boumedienne kliver in igen utan han har alldeles för många andra uppdrag,
Men vad Falangen menade var kan vi hoppas på en ny röst i båset som Josef,
Jag säger våran överlevnad i SHL hänger på om vi hittar en ny röst i båset för att tända laget,
Spännande dagar innan kvalet börjar och jag hoppas Brynäs IF har en plan B annars är vi i HA nästa säsong
Men vad Falangen menade var kan vi hoppas på en ny röst i båset som Josef,
Jag säger våran överlevnad i SHL hänger på om vi hittar en ny röst i båset för att tända laget,
Spännande dagar innan kvalet börjar och jag hoppas Brynäs IF har en plan B annars är vi i HA nästa säsong
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Jan Grismöbel: tänk att Bom Bom va han som hjälpte oss...i kvalet och nu kan bli den som stjälpt oss genom att ta in Manner..Underliga äro herrens vägnar...
+ 2
Sv: Kvalet
Hockeyleksing: det var en fin text som jag blev inspirerad av tills jag läste lindbäck.. ridå..
+ 2
Sv: Alla Helvetes Kval
Jan Grismöbel: Mjo, det är lite av filosofin kanske. Växa tillsammans och bli bättre människor både på isen och utanför. Låter fint men det ska ju ge resultat också.
Kvalet
Ja efter som man har lite mer erfarenhet med deta med kval så ska jag nu tala om dom positiva sakerna som faktist talar för att brynäs ska fixa deta.
Först så har man en bättre trupp än malmö. Man ska ochså komma ihåg att sista seriematchen som inte betyder ett skit inte har något med ett kval och göra. För några omgångar sedan hade Brynäs 3e bäst form i hela ligan.
Malmö har en helt oerfaren tränare manner är en mycket bättre tränare eller ska vara alla fall mer rutin och det är exakt vad man behöver i ett kval. Många Brynäs spelare har ochså rutin av ett kval efter som det inte var så länge sedan sist. För oss supportrar så är deta skräcken nr1. Men för spelare som älskar och tävla så är det många som gillar och spela dessa matcher för att nu måste man va som bäst och prestera. Många kommer höja sig.
Tips Lindbäck är målvakts hjälte efter kvalet.
Brynäs vinner 4-2 i matcher
Först så har man en bättre trupp än malmö. Man ska ochså komma ihåg att sista seriematchen som inte betyder ett skit inte har något med ett kval och göra. För några omgångar sedan hade Brynäs 3e bäst form i hela ligan.
Malmö har en helt oerfaren tränare manner är en mycket bättre tränare eller ska vara alla fall mer rutin och det är exakt vad man behöver i ett kval. Många Brynäs spelare har ochså rutin av ett kval efter som det inte var så länge sedan sist. För oss supportrar så är deta skräcken nr1. Men för spelare som älskar och tävla så är det många som gillar och spela dessa matcher för att nu måste man va som bäst och prestera. Många kommer höja sig.
Tips Lindbäck är målvakts hjälte efter kvalet.
Brynäs vinner 4-2 i matcher
+ 4
Sv: Alla Helvetes Kval
Ända sättet att klara oss är en konstgjord andnig med ny tränare. Men vad hjälper det nästa säsong? Nä kanske lika bra bränna ner allt till grunden så precis alla försvinner bort. Ur askan ur elden..
Sv: Alla Helvetes Kval
Silfver: Kollar man de två senaste mötena lagen emellan så ser det ju inte bra ut. Totalt utspelade i Malmö där vi vann turligt och hemma lyckades vi oxå vinna rätt oförtjänt.
Den enda jag är säker på är att jag kommer må skit från start till slut.
Den enda jag är säker på är att jag kommer må skit från start till slut.
« Föregående · 2491110 · Nästa »
Eller sparka röding, som en varning till dem som bara glider runt