« Föregående · 2761462 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
OveJärnkrok: Blek match av oss idag, men rättvist vinst.
Finns inget värre än ett tur mål som ger energi till en kvittering.
Härliga 3pinnar och full fart framåt nästa match!!
Finns inget värre än ett tur mål som ger energi till en kvittering.
Härliga 3pinnar och full fart framåt nästa match!!
+ 1
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
nittontolv: gissar på att Masken och Malmös ass tränare står där 😂
För övrigt, Åke unger står ju där med mys-bånge medans han intervjuar Jakob😂
För övrigt, Åke unger står ju där med mys-bånge medans han intervjuar Jakob😂
+ 6
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Idag får Söderström, Silfver, Persson, Larsson och Indrasis höga betyg, även beröm till Schroeder.
Sjuk match som höll på att bli ett såååå onödigt poängtapp, killarna visar vinnarskalle och kvalité när man lyckas vinna matchen där de flesta hade vart nöjda med att ta sig till OT och ställa om.
7 raka... Jag vet inte ens vad fan jag ska säga, vi måste njuta, men det känns konstigt haha
Sjuk match som höll på att bli ett såååå onödigt poängtapp, killarna visar vinnarskalle och kvalité när man lyckas vinna matchen där de flesta hade vart nöjda med att ta sig till OT och ställa om.
7 raka... Jag vet inte ens vad fan jag ska säga, vi måste njuta, men det känns konstigt haha
+ 5
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Så fort nått händer i en match så kroknar den stackars 486an som driver denna server 😅
+ 2
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Cardigan Daffipoff: Åke saknar både filter och fingertoppskänsla. Förstår Kollar till 100%.
+ 1
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Jan Grismöbel: ingen bra försvarsinsats idag iaf kan vi konstatera.
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Tycker dels att vi spelar alldeles för mycket på resultat.
I många fall löser man det - men just idag löser ett riktigt dåligt Malmö att göra två kassar i 6 mot 5.
Nu har vi tur som får straff och att vi då har Silfver!
Tycker att vi är klart bättre än Malmö.
Malmö tafatta medans vi spelar riktigt bra.
Som sagt, lite för avvaktande i sista perioden.
Hade vi fortsatt med långa anfall på dom hade den här matchen varit klar tidigare.
Nu tappar vi spelet samtidigt som vi får för många vändningar på oss.
Men ytterst ytterst skönt med 3 pinnar!
I många fall löser man det - men just idag löser ett riktigt dåligt Malmö att göra två kassar i 6 mot 5.
Nu har vi tur som får straff och att vi då har Silfver!
Tycker att vi är klart bättre än Malmö.
Malmö tafatta medans vi spelar riktigt bra.
Som sagt, lite för avvaktande i sista perioden.
Hade vi fortsatt med långa anfall på dom hade den här matchen varit klar tidigare.
Nu tappar vi spelet samtidigt som vi får för många vändningar på oss.
Men ytterst ytterst skönt med 3 pinnar!
+ 2
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Farsang: Blir intressant med presskonferensen. Kollar höll på att bryta ihop i intervjun.
+ 2
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Erat: Jag upprepar, minst semi i år.
Nu får alla fan börja stötta det här laget och sluta tvivla. Vi har spelat bra hockey i drygt 40 matcher nu, liga spelar ingen roll verkar det som, laget har fan förtjänat att tros på. Upp med gamnackarna nu för tusan!
Nu får alla fan börja stötta det här laget och sluta tvivla. Vi har spelat bra hockey i drygt 40 matcher nu, liga spelar ingen roll verkar det som, laget har fan förtjänat att tros på. Upp med gamnackarna nu för tusan!
+ 5
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Rättvis seger då Brynäs var det bättre laget.
Två i stolpen från Brynäs och sedan är det Malmö som får ett jävla turmål.
Hur lugn som helst 😉
Två i stolpen från Brynäs och sedan är det Malmö som får ett jävla turmål.
Hur lugn som helst 😉
+ 3
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Fan 57 minuter tråkigt match att titta på och sen 3 minuter med en jävla känslostorm. Herregud alltså.
Helt ofattbart vilket lag! Ett jävla sätt att visa att man vägrar gå ner sig!
Helt ofattbart vilket lag! Ett jävla sätt att visa att man vägrar gå ner sig!
+ 4
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Oj oj oj, var nära fiasko kan man lugnt säga 😂
Otroligt skönt med Silverbergs straff, minst sagt rättvist!!
Otroligt skönt med Silverbergs straff, minst sagt rättvist!!
+ 1
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Åke Unger är ju fan inte klok. Tycker synd om Kollar, han är vettig. Vilket spån han är, Unger.
+ 11
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Starkt av dommaren att våga följa boken . Åå Silver , Larsson . Så satans rättvist .
+ 2
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Vilken match, vilken slutdramatik, vilket underbart lag!
Det är sådana här matcher man känner att man har hjärtat för brynäs, bokstavligen.
Det är sådana här matcher man känner att man har hjärtat för brynäs, bokstavligen.
+ 4
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Hahah det här inte det gamla Brynäs.. så jävla långt ifrån! Helt otroligt. Spelar vi fortfarande i HA?
+ 9
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Lindström: Ja jävlar, man häpnar på vilket sätt det här laget kan hitta sätt att vinna. Kung Silfverberg!
+ 4
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Såja! Jag älskar Brynäs! Jag älskar Silfverberg! Prisa gudarna!
+ 3
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Danne66: Jaaaa! Silfver!!! Onödigt spännande…
Osannolik utveckling av matchen.
Osannolik utveckling av matchen.
+ 5
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
FRÄLSAREN JAKOB SILFVERBERG!!!!!
bra förarbete av Larsson med 🤩
bra förarbete av Larsson med 🤩
+ 3
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Skönt att Silfverberg täppte igen truten på alla konsumenter som plötsligt dök upp från ingenstans.
Jag var aldrig orolig.
Jag var aldrig orolig.
+ 10
Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Alla jävla gamnackar kikar in vid 3-3 för första gången ikväll, men tyvärr gör vi 4-3. Sorry gnällkukar.
+ 22
« Föregående · 2761462 · Nästa »
