« Föregående · 2830542 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Bockensdricka: Tänkte precis såga Kopacka. Skönt att han får hänga igen.
+ 1
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Tycker lite synd om HV71 ändå. Inte välförtjänt, men vi tar det.
+ 1
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
BIF Kungen: Vi ska inte hacka på Källgren. Det kan mycket väl vara så att killen tappat självförtroendet efter alla påhopp. Det hjälper varken Källgren eller Brynäs utan det gäller att fortsätta vissa stöttning. Förresten, snyggt av Kopacka eller snarare HV målvakten har heller inte vaknat
+ 6
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Qvarre: klart som gan källgren blir ostadig när defensiven är svajig.
+ 2
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Våran slips i målet känns inte direkt förtroendeingivande ut så här långt i matchen..
+ 1
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Bäst vi njuter av denna säsong! Näsa hamnar vi mellan plts 7-10 utan bra målvakter... källgren går bort sig .. lindbäck is back 😀
+ 2
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Han ger ju ett stabilt intryck och utstrålar lugn vår 1e målvakt.
+ 1
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Silfver: coh där höll Källgren på att kvittera tavlorna på ett riktigt finurligt sätt.
+ 2
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
TheMacamush: ni som har koll och duktiga på statistik; hur många matcher denna säsong har vi legat under med 1-0?
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
xxx BIF xxx: Det är inte bara att signa upp. Det finns olika viljor. Och som sagt, Persson vill vara förstamålis. Då måste vi skicka Källgren. Hur långt kontrakt har han? två år till? Och han kostar säkert en del. Då lär vi lösa ut honom och betala Ludde 350k. Vad kostar Källgren? 300k? Vi kanske inte behöver betala hela summan. Så säg 200k då? 350+200k. 550k. Är det värt det? OCh är det värt det att skapa osämja i gruppen genom att göra så?
Självklart är detta rätt spekulativt. Men jag gör det för att få fram min poäng. Det finns en anledning till att han inte blir kvar. Man måste respektera hans vilja också.
Självklart är detta rätt spekulativt. Men jag gör det för att få fram min poäng. Det finns en anledning till att han inte blir kvar. Man måste respektera hans vilja också.
+ 2
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Vi får hoppas att laget har ork och lust att dyka upp till jobbet i slutspelet...
+ 2
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
SaggeBoy: Fast nu var det väl så att vårt försvar ställde två HV spelare fri framför mål. Han måste gå långt ut och täcka skott/pass.
Bertilsson som står och dagdrömmer och sätter laget i den situationen
Bertilsson som står och dagdrömmer och sätter laget i den situationen
+ 3
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Pinsamt uppenbart att inställningen inte finns ikväll.
Sen på riktigt hur dåliga är 15 & 28 i BP, båda störtar ner bakom mål = 3-0 FRAMFÖR mål. Inte ens pojklagsnivå på det.
Sen på riktigt hur dåliga är 15 & 28 i BP, båda störtar ner bakom mål = 3-0 FRAMFÖR mål. Inte ens pojklagsnivå på det.
+ 1
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Bara att byta match så man får se hockey och inte cirkus på isen
+ 1
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Det är så pinsamt. Ren inställningsfråga. Det blir 2 mot 0 framför mål.
+ 1
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Fy fan källgren helt borta !! Persson måste skratta inombords när han ser på ....
+ 6
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Silfver: Tyckte man att indrasis var ett ankare till 1a kedjan.
Rödin - Hold my beer.
Rödin är bra, men han ska spela med spelare som lindblom och schroeder. Han passar inte med Larsson och silfverberg
Rödin - Hold my beer.
Rödin är bra, men han ska spela med spelare som lindblom och schroeder. Han passar inte med Larsson och silfverberg
+ 1
Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Supportern: HV går rakt mot mål i varje läge, direkt eller indirekt via retur. Brynäs tar inte kampen och hamnar på efterkälken. Skall vi gissa på en t.o. om/när 0-2 kommer?
+ 1
« Föregående · 2830542 · Nästa »
Men du argumenterade om prislappen.
På en målvakt är det nästan en ickefråga - ffa på en förlängning som denna.
Att man lovat Källgren förstaspaden bör ju bara gälla om han håller den nivån - håller han sämre nivå så är det väl underförstått att han får steppa upp och konkurrera med andramålvakten.
Snyggt mååål