1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778968 inlägg · 7967 ämnen
« · 2873977 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Solklart mål! Till skillnad från sist. ;)

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Målvakt var inte störd vid skottet och han var inte ens i målgården.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Silfver: bedrövligt PP men mål🇧🇪🇧🇪

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
rafalski: Här vände ni serien! Bi har hittat hur ni ska spela mot oss.

Grattis!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: Klockrent mål

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Zappaholic: Solklart mål, det är Ward som glider ut ur målområdet.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Silfver: Nu börjar jag känna igen laget. Viktigt med mål i PP.


Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Zappaholic: Självmål

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Ska vi gissa att de dömer bort det? Tänker inte ens bli glad förrän jag vet.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: Halleluja!! Vilken start!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Äntligen medstuds!!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Silfver: Solklar

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
JAAAAAAAAAA

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Silfver: Mål va?

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Vågar inte jubla förens pucken släpps vid tekning🥵🥵

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre: Liksom Scotts skott. Varför inte dra in den framför kassen där Indrasis är nästan ren.

Djoos i pp, wtf…

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre: Livrädda för kontringar.
Mål nu då i PP plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre: Och Scott kunde i sin tur lagt in på Indrasis som stod ren framför kassen.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
IronKrook: precis, håll nollan periode ut, döda Luleås energi.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Rättvänd mitt i slottet och passar ner pucken till förlängda rödlinjen. Varför...

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Var det Silfverberg som Proppade en Luleå spelare vid tekningen efter målet?

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
{}: såja!!! Precis den start vi behövde!
Hålli och hållut nu!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Underbart!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Såja! Härligt att se Bobby T och Jack Attack leverera.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Farsang: hell yeah!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
BIF Kungen: Så jävla viktigt mål!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lindström:
Jaaaa snyggt
Vilken skillnad i anfallen med spelare på mål

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
BIF Kungen: yeeeees, Kopacka, Trivignos mål🇧🇪🇧🇪

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
cog: GÖTT!!!!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
BOBBY OCH KOPACKA 💨

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
SÅÅÅJAAAA

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
lapad: JAAAAAAAAAA

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lindström: Jaaaaaaaaaa

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Blå grottan: Bobbys mål!!!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
lapad: Vi måste in och skymma och störa Ward, få till styrning eller vara med på returer. Har han fri sikt så blir det svårt. Men det ser betydligt bättre ut.

Ja den dynamiska duon!!!!!!!!!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Kolla hur 70 ser ut, helt vilsen i egna zonen. Ser direkt ut som Lule spelar 5-4 när han är inne.
Oroväckande att dom bara trummar på med han.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lindström: 70 håller sin vanliga nivå…

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Supportern: starten på matchen är ok av Brynäs.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lindström: Luleås försvarsspel är grymt tajt. De tittar inte ens på pucken framför egen kasse. Jobbar bara på kropp och klubba.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
xxx BIF xxx: Absolut - vi får bara hoppas att Brynäs tillåts spela likadan ryggsäckshockey när Luleå anfaller.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lindström: är vi inte tröga på skridskorna? Tycker vi ofta kommer två till pucken.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Bra av första linan
Folk framför mål - halt annat spel

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
In i köttet på dom så kommer dom backa av när dom inte kommer någon vart med det.
MÅSTE svara upp, kolla 70 ser blötare ut en vatten i närkamperna.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Peja: Alltså, undrar om hur många skott har gått rakt i magen på Luleås målvakt?

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre: japp, där av mitt inlägg.

Men vi ser verkligen mer skärpta ut idag. Lovande!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Peja: fortsätt så kommer det

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: MITT I MAGEN 😬😬😬😬

Hur många ..?

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Bra byte, Rödda gör bra saker. Otur för D'Astous på avslutet. Fortsätt nu för fan boys.

« · 2873977 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)