« Föregående · 2874574 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Jäklar så fult Luleå spelar. Försöker skada spelare medvetet. Illa. Riktigt illa.
+ 18
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Snygg satsning på Söderström sen yxhugget på Rödin.
Ska vi tippa på minst av idioterna blir avstängd?
Ska vi tippa på minst av idioterna blir avstängd?
+ 16
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Erat: Hur kunde O’neills pappa som verkade skön få en sådan avkomma?
+ 5
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Farsang: tyvärr inte, gött med vinst men spelet känns inte förtroendeingivande
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Erat: Håller med. Nisse Ekman-vibbar på den slashingen (ni som minns vet)…
+ 6
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Satan vad skönt, nu kan jag andas igen.
Men gälla har lite att jobba på till nästa match för det såg sannerligen inte så bra ut.
Men gälla har lite att jobba på till nästa match för det såg sannerligen inte så bra ut.
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
TomKasseBättre: RÄTTVIST! Så skönt att slå yxhuggarna från Lappland!
+ 8
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
SuneMangs: Jävla as. Tydliga försök att skada när det ändå känns kört.
+ 11
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
parks: Vi är fan bäst!!!!!! Kör dessa domare nästa också game det håller hög nivå! <33333
+ 3
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
bänknötarn: Ja, hahahahha Shinnimin. Kommentatorerna är helt fucking knäckta. Jävla nollor
+ 24
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
VARFÖR säger inte kommentatorerna att Luleå spelar som jävla grisar?
+ 15
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Så ja! Trivigno i öppen kasse! Skönt att tysta publiken och att Brynäs kom igen ordentligt efter att Luleå gjorde 3-3.
+ 7
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lulessss: Haha, nej. Fast jag förstår att du drar den slutsatsen, efter att ha sett hur ni uppenbart tränar på att falla, vädja till domaren och publiken. Ynkligt!
+ 3
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
{9382}: Äntligen bra dommare! Fan så fint man blir glad kör dessa nästa game också! <3333
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
nittontolv: Där ska både Hedqvist och O’Neill ha varsin 5a om domaren gör rätt.
+ 15
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Hoppas att det där jävla Luleåplanet störtar i Bottenviken. Vidrigt jävla lag.
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Två riktigt fula tilltag av Luleå där. Ute efter att skada? Den låga klassen fortsätter..
+ 6
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Zappaholic: men aldrig någonsin har de r blivit en femma. Herregud
+ 3
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Jag kollar med typ 10 minuters intervall på klockan och det har gått en jävla minut på matchklockan.
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Luleå spelarna och fans är så osportsliga. Från idag kommer jag hatar Luleå
+ 10
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lulessss: Bentackling. Han ska vara god att det inte är en femma
+ 7
« Föregående · 2874574 · Nästa »