1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778950 inlägg · 7967 ämnen
« · 2874574 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Jäklar så fult Luleå spelar. Försöker skada spelare medvetet. Illa. Riktigt illa.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Snygg satsning på Söderström sen yxhugget på Rödin.
Ska vi tippa på minst av idioterna blir avstängd?

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lenas tårar ändå 🙏🏽

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Erat: Hur kunde O’neills pappa som verkade skön få en sådan avkomma?

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Farsang: tyvärr inte, gött med vinst men spelet känns inte förtroendeingivande

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Erat: Håller med. Nisse Ekman-vibbar på den slashingen (ni som minns vet)…

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Serien är kvitterad!! Det här är inte över!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Långnäsa till alla Lulefans

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Fan vad skönt! Nu fick man hopp igen 😮‍💨

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Anders Berg: för att de hållet sig mot tårarna!

Luleå är der vidrigaste laget vi mött!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Satan vad skönt, nu kan jag andas igen.
Men gälla har lite att jobba på till nästa match för det såg sannerligen inte så bra ut.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Oneill ska stängas av

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Så jävla skönt!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
TomKasseBättre: RÄTTVIST! Så skönt att slå yxhuggarna från Lappland!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
SuneMangs: Jävla as. Tydliga försök att skada när det ändå känns kört.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Forsberg 1978: Otroligt viktig seger ikväll. Otroligt!!!!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lindström: Lugna dig, Gävle är också Norrland.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Zappaholic: det är förståligt

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
kung är han !

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
parks: Vi är fan bäst!!!!!! Kör dessa domare nästa också game det håller hög nivå! <33333

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
bänknötarn: Ja, hahahahha Shinnimin. Kommentatorerna är helt fucking knäckta. Jävla nollor

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
VARFÖR säger inte kommentatorerna att Luleå spelar som jävla grisar?

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
SÅJAAAA Då kan vi bocka av att jag inte är synsk, skönt!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
BIF Kungen: Tackar!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Så ja! Trivigno i öppen kasse! Skönt att tysta publiken och att Brynäs kom igen ordentligt efter att Luleå gjorde 3-3.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
BIF Kungen: kommentarerna gråter!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Peja: Smutsiga Lulä. Och där var hemmafördelen återställd!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Hotel Trivigno!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
underbar seger!!!!!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
BIF Kungen: yeeees, grattis vänner🇧🇪🇧🇪🇧🇪

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
X-Län: Jag kommenterar i affekt

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lulessss: Haha, nej. Fast jag förstår att du drar den slutsatsen, efter att ha sett hur ni uppenbart tränar på att falla, vädja till domaren och publiken. Ynkligt!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lulessss: På riktigt? Håll käften.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lulessss: Modigt du, stick!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
{9382}: Äntligen bra dommare! Fan så fint man blir glad kör dessa nästa game också! <3333

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
dabif: Yxhugg över knät okej framledes alltså? Ok, då vet vi.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
nittontolv: Där ska både Hedqvist och O’Neill ha varsin 5a om domaren gör rätt.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Hoppas att det där jävla Luleåplanet störtar i Bottenviken. Vidrigt jävla lag.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Två riktigt fula tilltag av Luleå där. Ute efter att skada? Den låga klassen fortsätter..

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Zappaholic: men aldrig någonsin har de r blivit en femma. Herregud

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Brynäsgubbe: Helvete vilket jävla fult hugg. Stäng av för fan.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Ful-Luleå.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Hur kan de inte ta en tvåa på oneill också...

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
nittontolv: Sviniga Luleå.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Avstängning på den medvetna slashing på Rödin.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Jag kollar med typ 10 minuters intervall på klockan och det har gått en jävla minut på matchklockan.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lulessss: Många grisar i ditt lag idag!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Vad fan gör CED?

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Luleå spelarna och fans är så osportsliga. Från idag kommer jag hatar Luleå

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lulessss: Bentackling. Han ska vara god att det inte är en femma

« · 2874574 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)