« Föregående · 2916943 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
rafalski: Vi är redan i bottenträsket och lär förbli där nere, snacka om fiasko, skicka sömngångarna i båset åt helvete!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Supportern:
Så jävla dåligt!
Extra tråkigt att de förlorar på en horribel målvaktstavla!!
Börjar bli krisstämpel nu!
Så jävla dåligt!
Extra tråkigt att de förlorar på en horribel målvaktstavla!!
Börjar bli krisstämpel nu!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Charles: Exakt! Trötta och ointresserade... Man kunde se redan från början av matchen att vi kommer torska
Sv: A proposito de nada
Hyfsat orättvist, trist på tavlan och Brynäs impotens gällande målskyttet.
Mycket märkligt att Brynäs bara fick två PP vilket är att liknas vid ett justitsiemord.
Mycket märkligt att Brynäs bara fick två PP vilket är att liknas vid ett justitsiemord.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: viljan är de som oftast saknas tyvärr, men hur va det i denna? Inte kunnat se tyvärr
+ 1
Sv: A proposito de nada
Sur torsk, trodde nästan AIK skulle ha trycket på oss men vi hade trycket på dom, men vi fick inte in pucken. Vi spelar bättre, men jag önskar att vi kunde ge Silfverberg mer ytor att gå på avslut.
Sv: A proposito de nada
När Skellefteå fick en målvaktsskada tog det deras sportchef en timme att värva en målvakt som är uppenbart bättre än båda Brynäs målvakter.
Brynäs torskar på grund av dålig effektivitet men man för också jobba i uppförsbacke på grund av Claras tavla.
Nu är Alcéns lagbygge 1 poäng från kvalstrecket.
Brynäs torskar på grund av dålig effektivitet men man för också jobba i uppförsbacke på grund av Claras tavla.
Nu är Alcéns lagbygge 1 poäng från kvalstrecket.
+ 4
Sv: A proposito de nada
5-10 sekunder kvar och varje spelare som får pucken ställer pucken och kroppen mot sargen... vad fan har ni att förlora? är de rädda att tappa ut pucken vid en sista chans? såååååååååå trötta och intresserade spelare fyfan
Sv: A proposito de nada
Supportern: Näää, ingen godkänd i denna plattmatch. Bottenträsket närmar sig.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Puckjäveln vela inte in idag. Bara att bryta ihop och komma igen på lördag.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Supportern: Sömngångaraktigt. Kan bli skönt med en kort tupplur under matchen mot LHC så man kan köra hem sen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tung förlust... flera spelare under isen dessvärre.. trots tavlan.. ge clara nu flera matcher i rad.. håller inte byta målvakter konstant... man blir ju galen..
+ 2
Sv: A proposito de nada
Våra stjärnor är trötta trots att ingen spelade CHL.
Såhär blir det när man inte gör jobbet. Ruggigt hur ofta jag har rätt om det här. Man SER när Brynäs kommer bli nollade.
Fyfan. Blir inte ens uppställt spel.
Såhär blir det när man inte gör jobbet. Ruggigt hur ofta jag har rätt om det här. Man SER när Brynäs kommer bli nollade.
Fyfan. Blir inte ens uppställt spel.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Skönt iaf att Lindberg blev av med sin poängstreak så de kan sluta dra i hans sn*pp framöver.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Ticko : och backar och målvakter, och kanske tränare? Ser inte bra ut detta.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Vi behöver värva en forward... Så uddlöst.. Känns inte farligt alls. LP bäst idag
+ 1
Sv: A proposito de nada
ME88x: otroligt tafatt framåt, men saik har ju inte gjort mycket dom heller. Tycker varken Brynäs eller saik har varit bra
+ 1
Sv: A proposito de nada
Bra defensiv idag samt målvaktspel.
Men dags att slänga om i 1a kedjan. Helt under isen flera matcher i rad.
Sen är nog inte Greg rätt man att spela med Bäckis. Han var viljan och kämpar på. Men de måste vara en tydligare målskytt på den postionen.
Bellows måste bort. Helt bortkastade pengar
Men dags att slänga om i 1a kedjan. Helt under isen flera matcher i rad.
Sen är nog inte Greg rätt man att spela med Bäckis. Han var viljan och kämpar på. Men de måste vara en tydligare målskytt på den postionen.
Bellows måste bort. Helt bortkastade pengar
+ 2
Sv: A proposito de nada
dabif: Vad bra att ta timeout vid deras icing, då fick dem vila, det vill man såklart bjuda på.
+ 5
Sv: A proposito de nada
10 matcher in och våra gudar från förra året är som bortblåsta.
Silver & Larsson hasar omkring och ser helt färdiga ut.
Hur kommer det se ut omg 40? Fryser dom fast i isen då?
Rutinerat med 6-5 och icing…
Silver & Larsson hasar omkring och ser helt färdiga ut.
Hur kommer det se ut omg 40? Fryser dom fast i isen då?
Rutinerat med 6-5 och icing…
+ 4
Sv: A proposito de nada
Helvete vad ryckig match, puckar ur spel konstant, studsar som hoppar över klubborna.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Silfverberg verkar helt borta, följer ju liksom pucken helt fel och hamnar bara konstigt i situationerna
+ 8
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: nä, men han förlorar ändå målvaktsmatchen. Vilket ofta avgör.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Mattson: Silfverberg måste ju vara skadad? Han ser ju jätteseg ut, eller?
+ 5
Sv: A proposito de nada
Lunkz: Det är långt ifrån säkert att det är blir det heller.
Play in är det nog låga odds på skulle jag tro.
Anfallsspelet är i stort sett meningslöst, bara att titta på repriserna. SAIK har en 3-4 man som håller rent framför egen kasse och vi skickar in ngn ensam kamikazepilot då och då. Hur fasen går instruktionerna från båset egentligen?
Play in är det nog låga odds på skulle jag tro.
Anfallsspelet är i stort sett meningslöst, bara att titta på repriserna. SAIK har en 3-4 man som håller rent framför egen kasse och vi skickar in ngn ensam kamikazepilot då och då. Hur fasen går instruktionerna från båset egentligen?
+ 3
Sv: A proposito de nada
Lindström: tyvärr är det ..silver o johan som inte är vänner med pucken i avgörande lägen...
Sv: A proposito de nada
Gälla kan ju visa hur SKE agerar framför kassen, viss skillnad mot våra mjukostar.
Sv: A proposito de nada
havre: tänkte på samma fenomen, tror mest på teorin bristande puckkontroll..
« Föregående · 2916943 · Nästa »