« Föregående · 2954254 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Hägg spelar ut, igen, helt idiotiskt..
..enligt vissa,.
..bra passningsförsök enligt andra!
..enligt vissa,.
..bra passningsförsök enligt andra!
Sv: A proposito de nada
Erat: precis, folk verkar inte fatta det riktigt 😬 två andra ställen som är exakt likadana är i Jönköping och Djurgården.
Vad har alla tre gemensamt? Jo riktigt bra intro/hymner och tryck!
Lite därför man vill att Brynäs ska skapa sig något otroligt bra intro som får med sig publiken på samma sätt.
Vad har alla tre gemensamt? Jo riktigt bra intro/hymner och tryck!
Lite därför man vill att Brynäs ska skapa sig något otroligt bra intro som får med sig publiken på samma sätt.
Sv: A proposito de nada
Skalman13: "Såja! Bra av situationsrummet. Norsken arg.🤣"
Jag hade lite respekt för Tangnes förr, men han verkar lika enögd som publiken.
Jag hade lite respekt för Tangnes förr, men han verkar lika enögd som publiken.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Och almen Bibic sitter färgad som kommentator och säger att det ska helt klart dömas bort 🤣 för att sen säga ”jag hade fel jag såg inte riktigt här uppifrån”
Skönt att få in en kasse när Rögle kommer ut lika hårt som dem alltid gör på hemmaplan.
Skönt att få in en kasse när Rögle kommer ut lika hårt som dem alltid gör på hemmaplan.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Det finns vissa arenor där man måste hålla i sig första 10.. och ängelholm är en sån arena. Skönt med ett mål
+ 1
Sv: A proposito de nada
Böter till målvakt!!! Rörde han honom? Ser inte ut som det.. Hans egen klubba ?!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Härligt med generalen tillbaka hoppas nu att att han håller . Lite nervös är man .
Dif är huvud match igen . Kollat lite ang många ggr lagen varit huvudmatch tors och lördag .
Med tanke på antal fans i landet så ser listan ut så här .
1.Frölunda 14 ggr
2.Fbk 12 ggr
3.Växjö 11 ggr
4.Saik 10 ggr
5.Rögle 9 ggr
6. Luleå 8 ggr
7. Dif 7 ggr
8. Hv 6 ggr
9 Lhc 5 ggr
10.Leksand 4 ggr
11. Timrå 3 ggr
12. Örebro 3 ggr
13 BRYNÄS 2 GGR
14. Malmö 1 gång
Hur tänker TV 4 här ?
Vad tycker mina Brynäs vänner .
Wow . Domarna på vår sida . Nu vänder säsongen .
Dif är huvud match igen . Kollat lite ang många ggr lagen varit huvudmatch tors och lördag .
Med tanke på antal fans i landet så ser listan ut så här .
1.Frölunda 14 ggr
2.Fbk 12 ggr
3.Växjö 11 ggr
4.Saik 10 ggr
5.Rögle 9 ggr
6. Luleå 8 ggr
7. Dif 7 ggr
8. Hv 6 ggr
9 Lhc 5 ggr
10.Leksand 4 ggr
11. Timrå 3 ggr
12. Örebro 3 ggr
13 BRYNÄS 2 GGR
14. Malmö 1 gång
Hur tänker TV 4 här ?
Vad tycker mina Brynäs vänner .
Wow . Domarna på vår sida . Nu vänder säsongen .
Sv: A proposito de nada
Erat: "Det där ska vara mål. Inget snack"
Ja det är klart. Han tacklas in av backen. Men fan vet numera. I NHL skulle det inte ens ringas.
Ja det är klart. Han tacklas in av backen. Men fan vet numera. I NHL skulle det inte ens ringas.
+ 1
Sv: A proposito de nada
lapad:
Bristedt filmar som vanligt... skönt att inte domarna går på det.
Blir böter igeeeeen för den grisen!!!
Bristedt filmar som vanligt... skönt att inte domarna går på det.
Blir böter igeeeeen för den grisen!!!
+ 1
Sv: A proposito de nada
{11102}: Det dröjer väl intr längre än 20 sekunder innan Rögle fans gapar efter utvisning, övertygad om det
Sv: A proposito de nada
Skalman13: Lite skillnad på intro med skönsång i ALLA andra Shl arenor än vad hela hockeysveriges lag kan mäkta med....
OTOLIGT trötta Brynäs Hej.... Och veligt intro i mer än 10 år.
Aja, inte det viktigaste men man sa inför förra säsongen att man skulle se över arena upplevelsen. Vilket man inte gjort överhuvudtaget.
OTOLIGT trötta Brynäs Hej.... Och veligt intro i mer än 10 år.
Aja, inte det viktigaste men man sa inför förra säsongen att man skulle se över arena upplevelsen. Vilket man inte gjort överhuvudtaget.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Skalman13: Väldigt få Danskar skulle vilja bli förknippade med Ängelholm.
+ 1
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Lite kuriosa på det.. Företagets grundare Pär Mårs har spelat juniorhockey Brynäs
Mårsblade lät nog inte lika internationellt 😄
Mårsblade lät nog inte lika internationellt 😄
Sv: A proposito de nada
SaggeBoy:
Såklart inte. Bara dumt att matcha honom hårt i början.
Däremot är han med laget. Och förmodligen 2a keeper.
Är tämligen säker på att Erik vaktar kassen på lördag.
Dessutom är Clara duktig.
Såklart inte. Bara dumt att matcha honom hårt i början.
Däremot är han med laget. Och förmodligen 2a keeper.
Är tämligen säker på att Erik vaktar kassen på lördag.
Dessutom är Clara duktig.
Sv: A proposito de nada
hahii:
Man lär sig av sina misstag. Iaf gör jag det.
Jag måste såklart vakna min tunga hädanefter också och inte bara säga åt er andra när jag/vi inte känner till hela sanningar om en spelare som går tungt.
Lite komiskt endå att du suttit och letat upp det jag skrev för såpass längesen. En eloge för det arrangemanget. Kul att jag sätter avtryck här i boken.
Man lär sig av sina misstag. Iaf gör jag det.
Jag måste såklart vakna min tunga hädanefter också och inte bara säga åt er andra när jag/vi inte känner till hela sanningar om en spelare som går tungt.
Lite komiskt endå att du suttit och letat upp det jag skrev för såpass längesen. En eloge för det arrangemanget. Kul att jag sätter avtryck här i boken.
« Föregående · 2954254 · Nästa »
