« Föregående · 2984475 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Peja: Nån klubba är nog inblandad, mycket ben som gick i hög hastighet på liten yta där. Men utvisningen är synnerligen tveksam.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912: Där kan vi snacka förstärkning av BT. Riktigt tydlig dessvärre.
Sv: A proposito de nada
Hade Nygård hållit så löst i klubban i NHL så hade han blivit totalt sänkt.
Det där är 9/10 gånger bara en upplåsning av klubban. Men håller man i klubban som om man har en hand som den läskiga butlern i Scary movie så 😀
Det där är 9/10 gånger bara en upplåsning av klubban. Men håller man i klubban som om man har en hand som den läskiga butlern i Scary movie så 😀
+ 3
Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Tillägg; viktigt att få hål på deras fåntratt i målet tidigt.
Sv: A proposito de nada
Honken72: Verkligen. PP, mål av Silfverberg för första gången på länge. Många bra saker.
Sv: A proposito de nada
Kommer aldrig fatta hur hårt karln kan skjuta utan att knappt ladda bössan. Ofattbart!
Alltså han höjer klubban 66% mindre än alla andra som drar direktskott 😮💨
Alltså han höjer klubban 66% mindre än alla andra som drar direktskott 😮💨
+ 5
Sv: A proposito de nada
Vrför inte köra outfiten från 90talet.. det är ju verkligen nostalgi på hög nivå.. nu ser dom ut som luleå ju..
Sv: A proposito de nada
Berge: förvisso,
Men nu skrev jag om att komma närmare en topp 6 plats och lämna de bakom oss med större lucka - och då såg det som jag inte bra ut..
Jävlar om vi får skada på en back idag
Fan där gick hägg redan
PP-mål nu då
Men nu skrev jag om att komma närmare en topp 6 plats och lämna de bakom oss med större lucka - och då såg det som jag inte bra ut..
Jävlar om vi får skada på en back idag
Fan där gick hägg redan
PP-mål nu då
Sv: A proposito de nada
blandsaft: Jag tror att Örebro har en ny tränare efter OS, 2-0 efter två minuter.
Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Då håller vi tummarna för Luleå siffror - Så kan det bli en riktigt intressant kväll! :)
+ 1
Sv: A proposito de nada
RommeTigern: Nja, ett par bra backar. De övriga skadorna är knappast nyckelspelare.
Sv: A proposito de nada
Zource: Hört att moDofansen gör allt för att förstöra hyllningar innan match med sina nasala röster.
« Föregående · 2984475 · Nästa »