Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Samsung:
Nytt avsnitt ute med Uppe på Sätraåsen.
Gäst är Bobby
Suverän kille som det finns chans att få behålla LÄNGE
Nytt avsnitt ute med Uppe på Sätraåsen.
Gäst är Bobby
Suverän kille som det finns chans att få behålla LÄNGE
Sv: A proposito de nada
ME88x: Jag fick hans namn igår att Brynäs visat intresse iaf.
Fick även höra att det som vanligt är riktigt dåligt utbud, spelare från allra översta hyllan fanns det någon, men är väl många som söker dem samt att de väntar säkert in erbjudanden från NA.
Fick även höra att det som vanligt är riktigt dåligt utbud, spelare från allra översta hyllan fanns det någon, men är väl många som söker dem samt att de väntar säkert in erbjudanden från NA.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Alltså jag vill fortfarande inte få upp förhoppningarna för mycket, men Juuso är en riktig klassvärvning alltså.
Sv: A proposito de nada
Vet inte om det har uppmärksammats tidigare, men Roman Ahcan följer Björklöven på Instagram. Kan det vara något på gång?
Sv: A proposito de nada
willyyoung : Därför att INGEN kan vara 100% säker på att en värvning blir lyckad.
Om du nu inte är klärvoajant och kan se in i framtiden, förstås
Om du nu inte är klärvoajant och kan se in i framtiden, förstås
+ 4
Sv: A proposito de nada
Silfver: Han rörde sig inte särskilt snabbt de två matcher jag såg från denna säsong, det gjorde han inte. Tror han kan blivit ganska hämmad av en andra korsbandsoperation, men förhoppningsvis kan han fortfarande ta igen lite och blomma ut om inte annat så mot slutet av säsongen/år två. Kan han bara röra sig okej så är det ju en mkt begåvad back, av meriterna att döma
+ 2
Sv: A proposito de nada
Milton Gästrin trejdad till ST.Louis. Då löser väl Sjödda låneavtalet nu då
+ 4