A proposito de nada
« Föregående · 2997614 · Nästa » Till forumet
Sv: A proposito de nada
Qvarre: en hel ishall ser det men inte de fyra som har betalt för att se det...
Sv: A proposito de nada
dabif: Helt galen interferance när Kinnvall blev nedbrottad framför deras kasse.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Danne66: Fan, blev P iallafall. Borde varit tre om linjedomaren hade gått till specsavers.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Danne66: Den ska Clara ha. Nu vill man ha Källgren tillbaka. Känns konstigt att säga men så är det.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Bockensdricka: Det där måste ju Clara kunna ta. Det är att han släpper två billiga kassar som gör att LHC vinner. En SHL-målvakt ska inte släppa in det sista skottet.
+ 7
Sv: A proposito de nada
dabif: Clara har haft bättre dagar men trots det får man väl vara nöjd med en pinne med tanke på att vi slarvade okristligt mycket i egen zon. Larsson bäst och nu hoppas vi Skellefteå vinner.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Otroligt starkt att vi fortsätter vår streak med poäng! topplagsbeteende
+ 3
Sv: A proposito de nada
Samsung: Han klev av träningen tidigare i veckan också. Känns som det är någon skavanker där.
Sv: A proposito de nada
bänknötarn:
Damian Clara ”Picasso” skänker en fin tavla och 2p till Linköping:)
Det laget som vi helst vill ha i ett kval är även det laget som vi har skänkt 9p till:) trevligt!
Damian Clara ”Picasso” skänker en fin tavla och 2p till Linköping:)
Det laget som vi helst vill ha i ett kval är även det laget som vi har skänkt 9p till:) trevligt!
+ 1
Sv: A proposito de nada
bänknötarn:
RIKTIGT dåligt av Clara. Släpper ett oskymt slagskott mellan benen från blå ......
RIKTIGT dåligt av Clara. Släpper ett oskymt slagskott mellan benen från blå ......
+ 5
Sv: A proposito de nada
lapad: Tycker Clara har svårt många gånger att läsa spelet. Dessutom tappar han ofta pucken med blicken. Jaja.....
+ 2
Sv: A proposito de nada
Lönar sig att skjuta och inte åka och kladda med pucken.
BEDRÖVLIGT att ge bort 2 poäng, hoppas Gälla är nöjd med kladdet, gliiiiidandet och pucktittandet.
Sen Clara satt han på bussen 3/4 av matchen?
BEDRÖVLIGT att ge bort 2 poäng, hoppas Gälla är nöjd med kladdet, gliiiiidandet och pucktittandet.
Sen Clara satt han på bussen 3/4 av matchen?
+ 2
Sv: A proposito de nada
Va fan e de för domare offside å klockren utv i sudden bra jobbat jävla zebror
+ 1
Sv: A proposito de nada
Gillar gällas intervju hur han lyckas kritisera domare med glimten i ögat för att slippa framstå som en lipsill👍🏼💪🏼
+ 4
Sv: A proposito de nada
Jockster : Clara gör väl en okej säsong utifrån att han hade en otroligt tung fjolårssäsong, men beslutet att gå i den här säsongen med Clara och Delia har kostat väldigt många poäng. Det känns som att Brynäs är bättre för Clara än vad Clara är för Brynäs.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Lindström: Clara hade inte sin bästa dag kanske, men nog mer kladdandet med pucken i försvarszonen som fäller Brynäs idag.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Petrov: Du kan inte ha en målvakt som släpper två billiga om du ska vinna en jämn SHL-match.
Sv: A proposito de nada
Petrov: Fyfan vilken sur torsk… 2 tavlor av Clara ett felaktigt mål på offiside
+ 1
Sv: A proposito de nada
Så jävla onödigt att tappa två poäng mot detta skitlag. Vi förlorar för att vi inte orkar spela rejält och enkelt i egen zon. De bygger allt på att jaga oss till misstag och lyckas bra med det.
Pissmatch
Pissmatch
Sv: A proposito de nada
Petrov: kan förstå att man har någon dag ibland där det inte funkar riktigt, måste ju komma ihåg att Claras 2 senaste Brynäs matcherna har han presterat på topp med 97% och 94%.
Ändå härligt med 12 raka matcher med poäng.
Ändå härligt med 12 raka matcher med poäng.
+ 9
Sv: A proposito de nada
Jaja, anger Larry avslutade bättre än han började men fan va svårt det ska va o vinna i Slaka. Får väl fira en poäng med helgmålsgroggen. Ha en fin lördagkväll kamrater…..
+ 9
Sv: A proposito de nada
Jobbocop: tankar om matchen:
Rörig och ostrukturerad match. Tyvärr bara första linan-som var ett hot, dock inte Bellows idag.
Starkt att komma tillbaka hela tiden, sur förlust mot ett lag ingen gillar utanför Linköping. Domarna kan inte offside, bedrövligt….
Clara: svag match, skulle ha spelat Källgren med facit i hand.
Toppar
Larsson, bäst var överallt, dock miss på deras tredjemål.
Silfverberg, skapade bra tryck med Larsson.
LP; pigg rivig med skills, grymt ass på På Silfverbergs mål.
Rörig och ostrukturerad match. Tyvärr bara första linan-som var ett hot, dock inte Bellows idag.
Starkt att komma tillbaka hela tiden, sur förlust mot ett lag ingen gillar utanför Linköping. Domarna kan inte offside, bedrövligt….
Clara: svag match, skulle ha spelat Källgren med facit i hand.
Toppar
Larsson, bäst var överallt, dock miss på deras tredjemål.
Silfverberg, skapade bra tryck med Larsson.
LP; pigg rivig med skills, grymt ass på På Silfverbergs mål.
+ 4
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: En positiv sak är att det är låååååång tid tills vi måste åka till SHL:s tråkigaste lag och arena och spela.
+ 8
« Föregående · 2997614 · Nästa »