Alla Helvetes Kval
« Föregående · 2506780 · Nästa » Till forumet
Sv: Alla Helvetes Kval
Fy 17 totaluselt!!!! Spela ut pucken när det blir såhär stressigt!!! Hur svårt ska det vara?
Sv: Alla Helvetes Kval
Peja: Vart har spelet från första perioden tagit vägen? Larsson, Scott, Bertilsson,....???
Sv: Alla Helvetes Kval
Zappaholic: Brynäs har inte haft ett fungerande grundspel på hela säsongen. Det är det stora tränarfiaskot. Att truppen är svag är sportchefsfiaskot.
+ 9
Sv: Alla Helvetes Kval
Peja: Exakt. Nu har tränaren rykt, så då är det dags för nästa att stå till svars.
Sv: Alla Helvetes Kval
Zappaholic:
Nä nu i sista så ser det förvirrat och segt ut tyvärr.
Brynäs har skjutit många skott ikväll men fruktansvärt tama avslut tyvärr.
De har även en gyllene chans att ta ledningen när de fick sitt 5 min PP men tyvärr så tog de absolut inte chansen alls
Nä nu i sista så ser det förvirrat och segt ut tyvärr.
Brynäs har skjutit många skott ikväll men fruktansvärt tama avslut tyvärr.
De har även en gyllene chans att ta ledningen när de fick sitt 5 min PP men tyvärr så tog de absolut inte chansen alls
Sv: Alla Helvetes Kval
Felet vi gör är att vi spelar precis som vi gjort hela serien. Spelar fast oss och sen försöker spelarna själva driva pucken hela vägen själva.
Istället för att passa och trycka ner pucken och komma in med fart i deras zon.
Tyvärr tror jag Allsvenska får vårat fina Brynäs inom 20 min 😞
Istället för att passa och trycka ner pucken och komma in med fart i deras zon.
Tyvärr tror jag Allsvenska får vårat fina Brynäs inom 20 min 😞
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Ja då var det godnatt då. Nu blir det väldigt tufft att komma tillbaka direkt till SHL.....Så Brynäs, snart på en uterink nära dig !
Sv: Alla Helvetes Kval
Bockensdricka: Märkligt ändå, dom är skit många i båsen och ingen kan ta initiativ till att ta en TO??????
Sv: Alla Helvetes Kval
Zappaholic: Bästa läget i matchen fick Eklind, fel spelare kan man säga. Skjuter rakt i magen varje gång
Sv: Alla Helvetes Kval
Blå grottan:
Ja alltså vad har hänt med Eklind andra hälften av säsongen?
Otroligt märkliga beslut osv på isen
Ja alltså vad har hänt med Eklind andra hälften av säsongen?
Otroligt märkliga beslut osv på isen
Sv: Alla Helvetes Kval
BIF Kungen:
Malmö är farligare i anfallzonen än vad BIF är tyvärr.
Tyngre och rakare i spelet mot mål
Malmö är farligare i anfallzonen än vad BIF är tyvärr.
Tyngre och rakare i spelet mot mål
« Föregående · 2506780 · Nästa »