Alla Helvetes Kval
« Föregående · 2506912 · Nästa » Till forumet
Sv: Alla Helvetes Kval
BIF Kungen: Vi blir nollade. Tror inte Brynäs gjort ett enda mål med plockad keeper på hela säsongen?
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
smallround: NU! NU måste vi måla! Kliv fram nu, någon! Ingen Palve, ingen Dima. Snabba pass och rappa skott! Palve och Dima är ju Malmös bästa boxplay-spelare. Jävlar vad dom är duktiga på att döda tid.
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Men snälla sätt lite fart på powerplay. Inget jävla Palve snurrande i cirklar eller timashov så o titta efter årets nästa pass.
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
dabif: Det är fan fel på Dimss spelsinne, han är stel som en 90åring i sitt spel
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
1 avsaknaden av målskyttar
2 svajiga målvakter
de största anledningarna till att det blir allsvenskan
i grunden en bra trupp, men får inte ut sin potential när ingen kan göra mål
2 svajiga målvakter
de största anledningarna till att det blir allsvenskan
i grunden en bra trupp, men får inte ut sin potential när ingen kan göra mål
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Supportern: Fördelen är att man får se många segrar. Beklagar sorgen, det är ingen kul känsla.
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Ove tar timeout med 6 sek kvar. Då hade vi kunnat lika gärna haft kvar Manner
+ 2
Sv: Alla Helvetes Kval
Anders Berg: Kvist och Olesen inne på isen med 6 sekunder kvar. Snacka om uddlöst lag. Hur man man toppa med en spelare som inte har gjort mål på hela säsongen när man MÅSTE göra mål?
+ 10
Sv: Alla Helvetes Kval
Så jävla dåligt genomfört. Men gsttis Ove, vilket blir nästa lag du spelar ur?
Kinnvall likaså, vart går du o spelar ner nästa gång?
Kinnvall likaså, vart går du o spelar ner nästa gång?
+ 4
Sv: Alla Helvetes Kval
Over and out…
Limpans 20+ träningsmatcher och våran pryo till sportchef kostade för mycket.
Limpans 20+ träningsmatcher och våran pryo till sportchef kostade för mycket.
+ 16
Sv: Alla Helvetes Kval
adjö shl för denna tid.. malmö vart klart bättre än oss, går inte att säga nåt annat.. vi förtjänar att Åka ur
Sv: Alla Helvetes Kval
Peja: Brynäs har inte haft ett fungerande grundspel på hela säsongen. Det är det stora tränarfiaskot. Att truppen är svag är sportchefsfiaskot.
Men den sportsliga ledningen har det övergripande ansvaret.
Så nu ska huvuden rulla alltifrån Styrelse till sportchef, tränaren har redan fått sparken,
Sen vill jag se ett nytänk där man bygger nytt i från grunden,
Där kunskap och kompetens går före vilken är Brynäs kompis med vilken, vilket satt oss i situationen vi är i, in med nytt blod,
Allt är bara nattsvart så jävla sorgligt.
☠️☠️☠️☠️☠️
Men den sportsliga ledningen har det övergripande ansvaret.
Så nu ska huvuden rulla alltifrån Styrelse till sportchef, tränaren har redan fått sparken,
Sen vill jag se ett nytänk där man bygger nytt i från grunden,
Där kunskap och kompetens går före vilken är Brynäs kompis med vilken, vilket satt oss i situationen vi är i, in med nytt blod,
Allt är bara nattsvart så jävla sorgligt.
☠️☠️☠️☠️☠️
+ 4
Sv: Alla Helvetes Kval
Zappaholic: Olesen gör det bra som lägger in pucken framför kassen. VARFÖR VARFÖR VARFÖR störtar ingen på mål i den situationen? Hur kan Eklind INTE göra det?
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Någon som vet hur mycket ett rep och en pall kostar? (sorry om det är för mörkt). Men, det är fan vad det är.
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Det var den sista hockeymatchen för mig, en epok är över.
Tack för tiden här på forumet.
Tack för tiden här på forumet.
+ 2
Sv: Alla Helvetes Kval
Nu bygger vi om den här föreningen. Nog med förnedring. Detta får bli starten på nytt.
Dags att rusta för HA. Sjukt. Men välförtjänt.
Dags att rusta för HA. Sjukt. Men välförtjänt.
+ 3
Sv: Alla Helvetes Kval
Lindström:
Alcén skall få sparken på stående fot här och nu i direktsändning!
Alcén skall få sparken på stående fot här och nu i direktsändning!
+ 11
Sv: Alla Helvetes Kval
Grattis SHL! Ännu ett publiklag till HA. Man tunnar ur intresset år efter år.
+ 3
Sv: Alla Helvetes Kval
beklagar, även om det är tufft är det vid sådana tillfällen man ska stödja laget.
Sv: Alla Helvetes Kval
Jockster : Hoppas han vågar ta intervju idag också. Gick ju bra efter segern i Malmö sist.
+ 3
« Föregående · 2506912 · Nästa »