1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779457 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010


Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
hahii: Är någon förvånad över att Djurgården vänder matchen??

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
hahii: Ja detta är oförlåtligt vi ska ha 3 poäng faaaaaaaaan!
Men vi är ju vana

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
hahii: the botten is nådd

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
hahii: SÅ viktig match och endå klantar sig brynäs. Fy fan va dåligt!

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
hahii: Vi måste ha dom här 3p !!

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
foppa78: Vilket flyt Ridderwall har

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
HAHHAA VILKET PP

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
foppa78: vad håller dom på med ?

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
foppa78: Årets mest orutinerade agerande. Idiot! I detta lägenär man väntar på pp så fixar han 3 mot 4 istället. Fy fan Ekholm!

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
sylf: men för helvete EKHOLM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
foppa78: FAN VA ONÖDIGT AV EKHOLM

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
Lumber Jack: Ja, inte första gången. En jävla riksmongo! Annars är väl hans specialitet att köra över målvakter.

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
Lumber Jack: Jo men granis åker ut 2min också då måste dom ju för helvete ta ut en diffare till helt jävla sjukt

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
Ëkman är ju dum i huvet jävla diodododo

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
sylf: Som vanligt går han in för att skada sina motståndare. Jubelidiot.

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
hahii: FÖR I HELVETE! Va feg EKMAN är

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
foppa78: Så går det när man släpper in korkade mål, som typ 3-2 !!

Nu är det solklart vilka som vinner!!

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
hahii: Tur så här blir det när man möter brynäs

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
hahii: Ja de har tur att Rödin är helt värdelös

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
hahii: VA TUR DOM HAR!

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
hahii: VA TUR DOM HAR!

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
Erat: NEEEERJ !!!&#""!" &/!QQ# DAMP

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
Erat: Kom igen nu för satan!!!!!!!!!!!!!1

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
Brynäs är knäckt!

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
70 Rodrigues: Nu börjas det!!!!

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
sylf:

Men herregud vilket slarv.
Så jävla onödigt.

Jo Lauritz ska åka på en diving där.

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
Only in Gävle, snacka om inbjudning :-(

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
hahii: det blir 4-3

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
hahii: Hur fan är det möjligt elle faaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
hahii: Så in i helvete!!

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
sylf: FAN VA SLARVIGT!!½!

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
Ojojojoj vilken simpel filmning av Lauritz!

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
foppa78: 8045 på plats, en fantastisk siffra!

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
Bissett19: Ekman, det kvinnliga könsorganet, åker runt och tror han är tuff!

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
Bissett19: va i helvete håller ekman på mä elle och vad fan gör domaren som står 1 meter ifrån?


Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
josha1000:

Trist att man missar denna match, jävla snöoväder.

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
65selander: 3 pp mål inte dåligt

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
65selander: Vad händer? Ytterligare ett grymt bra PP!!

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
sylf:

PÄPÄT ÄGER.

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
sylf: Toooooor

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
Bissett19: Fantastiskt PP!

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
Bissett19: Livet är hyfsat sitter och lyssnar på webradion samtidigt det är Bundesligan på TV. Fritt trådlöst på krogen kan bara Brynäs sopa in fler mål så.

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
sylf:

Tycker det är två lag som har dåliga backar i egen zon..

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
Huss: Domarna är helt sagolika!

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
70 Rodrigues: Ser att Widde levererar...

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
70 Rodrigues: Lite bättre nu!!

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
70 Rodrigues: osså kom kvitteringen!!

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
Brynäs pissar återigen på sina fans, ingen stake what so ever!

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 27/11-2010
Bissett19: DIF har helt klart order att spela fult, nu får fan Brynäs börja sätta emot inte stå med mössan i hand och be om ursäkt!

« · 1312485 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)