1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779349 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13


Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
*asg* 27 sek så blev vi rövade!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
foppa78: Hahahahaha!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13

70 Rodrigues:

som sagt...


Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
70 Rodrigues: Jösses vad orgel gav extra power..

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
70 Rodrigues: Ja, och på vilket sätt sen, såg ut som i nöjesmassakern när Sven Melander var målvakt och Åke Cato gjorde mål!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13

Men herregud, hinner ju knappt börja kolla på skiten...

Vad är grejen med storpublik och Brynäs IF? Snacka om psykiska vrak till spelare.


Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
70 Rodrigues: Timrå mosar ner oss i våran zon

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
sylf: Vafan sysslar dom med i egen zon?

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Vi är utspelade av Timrå inför ett nästan utsålt LA, bedrövligt :-(

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Varför gnäller ni? Ni är ju överens om att vi inte är bättre än så här...

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13

Lindström: Brynäs ser verkligen ut att ha utnyttjat uppehållet på rätt sätt, ser laddade ut till tusen........

Det här är ett skämt så här långt. Vad blir nästa åtgärd? Biljetterna 2 kr och en bastuba istället för orgel?


Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Zappaholic: oj widde

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13

70 Rodrigues:otroligt widde träffar målet


Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Zappaholic: Jag har tippat 3-2 seger :-) Jaaaaaaaa, tack Widing!!

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13

BRYNÄS4EVER NR1: Såja!!!

vi kan väl visa lite glädje också?


Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
70 Rodrigues det där behövde Widde!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Zappaholic: hehe nu skämmer vi ut oss

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Som sagt övertända!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13

trodde jag aldrig mer skulle säga det men;

Bra widing, såja! Känsla!!!


Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13

Cross in the roof!

(Kors i taket!)


Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Huss: Ja fy fan :-)

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Steenm: låt för fan spelarna visa känslor , , vinneborg är en pajas , som kunde hålla sig på andra sidan ,

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Hur fan kunde det där bli BP??

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
BRYNÄS4EVER NR1:vad är problemet , viddes tackling var helt ok , sen att timråspelaren blir syrak , helt otroligt , pp till timrå jaja dommarna vi visa fram sig igen ,

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
HIR I HELVETE KAN ZEBRORNA FÅ KURRET TILL ETT PP FÖR NGT LAG????

PITT!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
70 Rodrigues: Ja, hur i helvete kunde det bli BP??

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
BRYNÄS4EVER NR1: Det var ju vi som skulle ha pp där. Widde tacklar helt lagligt och timråspelaren psykar.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
atilla: elbowing på Widing. Tyckte den satt med axeln.

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Svårt o tro att det är över 8000 pers på plats :-( Såja, nu gör vi mål i PP :-)

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
atilla: sen vinneborg kom tillbaka har han tappat totalt , innan nhl var han sveriges bästa dommare , men nu är han bara tragiskt ,

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
BRYNÄS4EVER NR1:yeeeeees

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
BRYNÄS4EVER NR1: jaaaaaaaaaaaaa Gunde

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Så ja, när man skjuter så blir det mål :-)

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
BRYNÄS4EVER NR1: Gunde är kung!!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
70 Rodrigues: äntligen ett gammalt hederligt Höstlöv från blå av vår Gunde!!!! :)

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13

70 Rodrigues: bra som fan!

gunde är fan en hockeyspelare som levererar varje match! han är inte stekhet, men alltid varm!


Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
BRYNÄS4EVER NR1: Tyckte allvarligt talat han var kass innan också. Det är han och rönnmark som alltid letar utvisningar som det oftast blir fel med tycker jag. 

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Fixa trean nu, Gunde!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Ge Gunde svenskt pass förfan!!
#SvenskaLandslaget <3 

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
bradberry: 5 mot 3 då ska det bli 3-1 nu då!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Nu PP 5-3, nu ska det faan vara mål!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
70 Rodrigues: Hur ser PPet ut?

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Fan vilket fippel, är det någon lag på att puckjäveln ska passas runt runt??

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13

70 Rodrigues: :-)

15.25 Brynäs tar extremt många skott i powerplay. Puck upp på back, sedan skott direkt. Om och om igen hela tiden.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Det är sådana här lägen som måste utnyttjas!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Lesky: Allting är relativt.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Kanonläge för ett BP :-(

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
70 Rodrigues: BP :-(

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Varför man skulle gett Jonas Johansson chansen tidigare i ES. Slänga in en helt orutinerad Johansson i detta läge är fan inte schysst! Hoppas honken håller nu rå..

Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
HappyX3: det känns som evigheter sedan vi ledde efter första perioden. Helt underbart att vara brynäsare just precis nu:-)

« · 1559519 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)