Brynäs- Rögle 2017-02-23
« Föregående · 1803191 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
pjåtor: Nä, känns inte bra. Vete fan om vi har råd tappa den här matchen inför vad som stundar. I synnerhet som vi inte verkar få nån hjälp mot huvudkonkurrenterna.
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Finns det någon jävla rättvisa ska det stå 3-1 efter denna utv!
JAAAAAAAAAA IKONEN Clark
IN YOUR FACE DOMARN!
JAAAAAAAAAA IKONEN Clark
IN YOUR FACE DOMARN!
+ 1
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Vill dock fortfarande få se en offentlig ursäkt av zebrorna.
Vill dock fortfarande få se en offentlig ursäkt av zebrorna.
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Jaaa! Synd att Ikonen fick det! Hade varit bra för självförtroendet! Ett mål till innan man skrivit klart! Fortsätt nu !
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Brynäsgubbe: Mycket bra PP men så jävla tråkigt att se domarna avgöra ännu en match. Ändra domsluten när de är uppenbart fel istf att kompensera!
+ 1
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
bifhjärta: Gott detta! Men sneglar lite på serieledarna, som vi inte får nån hjälp av ikväll. Säkert inte lika bleka på lördag...
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Fan även om man gjort 2 mål så kan man väl försöka fokusera och inte bara kasta bort resten...
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Aja, även om 5v3 så länge SKA vara mål så är väl 2 kassar i det PPt godkänt.
+ 2
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Rumpelstiltskin: Domarna får ändra sina beslut så länge pucken inte är släppt? Varför tar de den höga klubban då? Kommer ihåg när de tog en slashing som utdelades mot Granis och sen lade till en slashing på honom oxå efter att ha sett reprisen. Varför utnyttjar de inte alltid repriser om de nu får göra det?
+ 2
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
2 snygga assist av Ikonen ikväll. Även om det vore skönt för honom att näta så tror jag även detta höjer hans självförtroende en hel del. Bra skott och snygg passning till Gunderson som kunde skjuta för styrning.
+ 4
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Andra matchen i följd där vi får en total kalkonutvisning. Nu får det fan räcka, det är ju tyvärr uppenbart att domarna gissar sig till utvisningar.
+ 2
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
{7800}: tycker faktiskt inte att Ikonen ser ut att ha dåligt självförtroende. Han ser r riktigt bra ut, vågar dribbla och göra det där lilla extra för att skapa ytor
+ 1
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Davey85: Felix gör två riktigt bra räddningar i slutsekunderna av både första och andra, gör i övrigt en övertygande insats.
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Davey85: Sanny L anser att det i värsta fall skulle ha varit en 2 minutare????
+ 1
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Huge: du är ett väldigt felixfan du.. jag tycker inte han prövats tillräckligt den här matchen. Han har gjort en godkänd insats hittills
+ 1
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Verkar som vi inte får någon hjälp varken uppåt eller nedåt. Räknar bort Växjö som jag inte tror vi kommer ikapp så det blir viktigt att hålla i detta! Hoppas de kommer ut med högt tempo i tredje!
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
kennys: Jag är en av dom som håller med Sanny i detta fall. Jag tycker att matchstraffet på Åslin är direkt pinsam.
Hade en Brynäsare fått matchstraff för det där så hade jag varit skogstokig! :)
Hade en Brynäsare fått matchstraff för det där så hade jag varit skogstokig! :)
+ 6
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
mattiask: Absolut inte matchstraff.
Kompensation för kvitteringen i det felaktiga PPt...
Kompensation för kvitteringen i det felaktiga PPt...
+ 3
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Men herregud vad svårt det är för Pudas. Varje gång han ska spela ut pucken ut egen zon så blir den kvar
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Herregud vad dåliga domaren det är idag. Spelarna skriker heeey hey i 3 sekunder sen blåser domaren och undrar vad det är haha...
+ 8
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Ölund styr upp torpet. Ponthus missar och Pathrik vispar med pucken i slottet så kommer kungen och rakar in pucken
+ 3
« Föregående · 1803191 · Nästa »