Brynäs- Rögle 2017-02-23
« Föregående · 1803233 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
{7800}: tycker faktiskt inte att Ikonen ser ut att ha dåligt självförtroende. Han ser r riktigt bra ut, vågar dribbla och göra det där lilla extra för att skapa ytor
+ 1
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Davey85: Felix gör två riktigt bra räddningar i slutsekunderna av både första och andra, gör i övrigt en övertygande insats.
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Davey85: Sanny L anser att det i värsta fall skulle ha varit en 2 minutare????
+ 1
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Huge: du är ett väldigt felixfan du.. jag tycker inte han prövats tillräckligt den här matchen. Han har gjort en godkänd insats hittills
+ 1
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Verkar som vi inte får någon hjälp varken uppåt eller nedåt. Räknar bort Växjö som jag inte tror vi kommer ikapp så det blir viktigt att hålla i detta! Hoppas de kommer ut med högt tempo i tredje!
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
kennys: Jag är en av dom som håller med Sanny i detta fall. Jag tycker att matchstraffet på Åslin är direkt pinsam.
Hade en Brynäsare fått matchstraff för det där så hade jag varit skogstokig! :)
Hade en Brynäsare fått matchstraff för det där så hade jag varit skogstokig! :)
+ 6
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
mattiask: Absolut inte matchstraff.
Kompensation för kvitteringen i det felaktiga PPt...
Kompensation för kvitteringen i det felaktiga PPt...
+ 3
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Men herregud vad svårt det är för Pudas. Varje gång han ska spela ut pucken ut egen zon så blir den kvar
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Herregud vad dåliga domaren det är idag. Spelarna skriker heeey hey i 3 sekunder sen blåser domaren och undrar vad det är haha...
+ 8
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Ölund styr upp torpet. Ponthus missar och Pathrik vispar med pucken i slottet så kommer kungen och rakar in pucken
+ 3
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Fyfan vad händer med domarna i SHL? Man tappar ju nästan suget på hockey övh....
+ 1
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Men nu har domarna satt sin sista potatis. Man missar den där höga klubban och tar ut den i efterhand. Vad i helvete
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Sjukt ändå vad lite självförtroende kan göra. Ölund var inte på något sätt en dålig hockeyspelare i början på säsongen. Jag har svårt att tro att han HELT PLÖTSLIGT över en natt blev en 6 gånger bättre hockeyspelare, kanske något bättre med erfarenheten men självförtroendet gör att han helt plötsligt tar för sig på ett annat sätt och får ut mycket mer av sitt spel.
Med lite hjälp av tränare och medspelare så hittade han plötsligt "nyckeln" till att få sitt spel att fungera på SHLnivån. Det där "Aha!"-tillfället och sen ser vi ju vad som händer. Han lyser verkligen på alla sätt nu. Underbart att se.
Med lite hjälp av tränare och medspelare så hittade han plötsligt "nyckeln" till att få sitt spel att fungera på SHLnivån. Det där "Aha!"-tillfället och sen ser vi ju vad som händer. Han lyser verkligen på alla sätt nu. Underbart att se.
+ 4
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Några tankar så långt ikväll:
Stort av Lukas att inte ligga kvar och filma
Ikonen kul att han visar att han var värd chansen
PPet bra med utdelning!!
Ölund vilken Kung!!
Zebrorna i SHL bedrövlig nivå
Stort av Lukas att inte ligga kvar och filma
Ikonen kul att han visar att han var värd chansen
PPet bra med utdelning!!
Ölund vilken Kung!!
Zebrorna i SHL bedrövlig nivå
+ 2
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
dAVydov: Det värsta är ändå inte att man kollar reprisen, det är att man lyckas hitta en tvåa som inte finns, TROTS att man har tillgång till en repris.
Makalöst....
Makalöst....
+ 9
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Huge: Alltså kolla reprisen med Jensen och Bibic. Hur kan det inte vara utvisning/straff?! Domarnivån är helt galen!! Brynäs match från början. Vi är starka nu👍🏻 Allt kan hända i ett slutspel. Ölund är magisk👏🏻
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Jensen spelade ju efter att han fick ont så det är nog ingen fara men de plockade ngo bara av honom av säkerhetsskäl. Finns ingen anledning att ha kvar honom i matchen om han fått en liten smäll som man riskerar att göra värre.
+ 5
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
{7510}: hann inte se jag heller men verkade som han skadade knät. Haltade ett tag ute på isen och spelar inte längre nu...
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Forsberg 1978: Men förbannat. Hoppas det bara är en försiktighetsåtgärd.
+ 1
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Brynäsgubbe: kan vi slå fast att vi slutar på topp 6 när säsongen summeras?
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Stabil seger. 7 raka... Kan knappt tro det.
Blir en bra värdemätare borta mot Växjö nu...
Blir en bra värdemätare borta mot Växjö nu...
+ 2
« Föregående · 1803233 · Nästa »