Brynäs- Rögle 2017-02-23
« Föregående · 1803256 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Fyfan vad händer med domarna i SHL? Man tappar ju nästan suget på hockey övh....
+ 1
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Men nu har domarna satt sin sista potatis. Man missar den där höga klubban och tar ut den i efterhand. Vad i helvete
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Sjukt ändå vad lite självförtroende kan göra. Ölund var inte på något sätt en dålig hockeyspelare i början på säsongen. Jag har svårt att tro att han HELT PLÖTSLIGT över en natt blev en 6 gånger bättre hockeyspelare, kanske något bättre med erfarenheten men självförtroendet gör att han helt plötsligt tar för sig på ett annat sätt och får ut mycket mer av sitt spel.
Med lite hjälp av tränare och medspelare så hittade han plötsligt "nyckeln" till att få sitt spel att fungera på SHLnivån. Det där "Aha!"-tillfället och sen ser vi ju vad som händer. Han lyser verkligen på alla sätt nu. Underbart att se.
Med lite hjälp av tränare och medspelare så hittade han plötsligt "nyckeln" till att få sitt spel att fungera på SHLnivån. Det där "Aha!"-tillfället och sen ser vi ju vad som händer. Han lyser verkligen på alla sätt nu. Underbart att se.
+ 4
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Några tankar så långt ikväll:
Stort av Lukas att inte ligga kvar och filma
Ikonen kul att han visar att han var värd chansen
PPet bra med utdelning!!
Ölund vilken Kung!!
Zebrorna i SHL bedrövlig nivå
Stort av Lukas att inte ligga kvar och filma
Ikonen kul att han visar att han var värd chansen
PPet bra med utdelning!!
Ölund vilken Kung!!
Zebrorna i SHL bedrövlig nivå
+ 2
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
dAVydov: Det värsta är ändå inte att man kollar reprisen, det är att man lyckas hitta en tvåa som inte finns, TROTS att man har tillgång till en repris.
Makalöst....
Makalöst....
+ 9
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Huge: Alltså kolla reprisen med Jensen och Bibic. Hur kan det inte vara utvisning/straff?! Domarnivån är helt galen!! Brynäs match från början. Vi är starka nu👍🏻 Allt kan hända i ett slutspel. Ölund är magisk👏🏻
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Jensen spelade ju efter att han fick ont så det är nog ingen fara men de plockade ngo bara av honom av säkerhetsskäl. Finns ingen anledning att ha kvar honom i matchen om han fått en liten smäll som man riskerar att göra värre.
+ 5
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
{7510}: hann inte se jag heller men verkade som han skadade knät. Haltade ett tag ute på isen och spelar inte längre nu...
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Forsberg 1978: Men förbannat. Hoppas det bara är en försiktighetsåtgärd.
+ 1
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Brynäsgubbe: kan vi slå fast att vi slutar på topp 6 när säsongen summeras?
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Stabil seger. 7 raka... Kan knappt tro det.
Blir en bra värdemätare borta mot Växjö nu...
Blir en bra värdemätare borta mot Växjö nu...
+ 2
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Fan vi nådde inte upp i snittet av gjorda mål på sistone. Svacka? :-)
Nä men skön seger. Alla pinnar känns livsviktiga nu....
Nä men skön seger. Alla pinnar känns livsviktiga nu....
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Kvällens 3 stjärnor:
3st: Ölund
2st: Gunde
1st: Clark
Kvällens SÄMSTA: Domarna som gör nya bottenrekord!
Cmore felfritt ikväll fortsätt så!
3st: Ölund
2st: Gunde
1st: Clark
Kvällens SÄMSTA: Domarna som gör nya bottenrekord!
Cmore felfritt ikväll fortsätt så!
+ 5
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Lindström: när pajen är tillbaka vill jag se honom på Blomqvist plats. Kanske kan få fart på tvillingarna
+ 1
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
{7510}: tycker Pathrik är bra ändå. Han ser pigg ut. Ponthus däremot är klappkass... han gör inte en jävel glad
+ 4
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Chris11: Nja nu är det tuffa matcher som väntar. Ger oss chansen att klättra någon placering men också risk att vi förlorar ett par matcher. Blir spännande in i det sista :-)
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Chris11: Brynäs går in och städar av Rögle. Snacka om serielunk haha
+ 1
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
honken21: ja nu jävlar är det dags att bekänna färg. Visst 7 raka vinster är fint, men det har inte varit mot de allra tuffaste motståndarna. 6 matcher kvar nu, jag tycker vi tar minst 4 av de 6 ;)
+ 1
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
mk: Hade inte mycket att göra. Inga farligheter. Känns dock lite flaxig. RBKs mål kom efter en felaktigt dömd utvisning.
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Anders Berg: Mja.. Några vassa ingripanden hade Felix, tänker t ex på nån kontring Rögle fick i vårt PP.
+ 1
Sv: Brynäs- Rögle 2017-02-23
Bara sitter och väntar på en uppdatering angående Jensen. Hoppas hoppas hoppas det var en försiktighetsåtgärd.
« Föregående · 1803256 · Nästa »