1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779467 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs -Rögle 2021-02-28


Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Forsberg 1978: Ser ut som en träning i B-hallen. Vilken avslagen match...

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Silfverkroken: Chans till revansch nu

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Lindström: Ja det är helt sjukt. Ska vi ens
ha 15-20% chans att rubba Rögle så måste en målvakt spika igen. Tyckte han började lovande... Sen kommer säsongens groda. Står han å sover på den eller...? Skymd eller inte- Den ytan ska han spika...

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
{363}: nu kan vi inte spela på resultatet längre , nu måste vi upp i banan och skapa målchanser ...
Ser inte jätte giftiga ut ikväll

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Jim80: MAAAANNNNBERG NYTTTT KONTRAKT.
Ankle breaking Pettersson också

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Alfred : såja Mannberg , vilket jävla skott

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Såja!

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Stjärnorna borta - MANNBERG KLIVER FRAM!

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Alfred : Mannberg e stekhet.

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Zappaholic: Varför har vi två låsta ämnen för dagens match?

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
1-1.

Vi fick en ny chans att börja matchen.

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Alfred : Flera olika matchtrådar?

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Gunler och Palve uträttar inte en skit speciellt Gunler!

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Zappaholic: Ja finns denna och en som bara heter ”Brynäs Rögle”

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Alfred : Alltså vad fan gör nummer 16 i RBK i hörnet när brynässpelaren vänder in pucken mot mitten precis innan målet? Försöker han filma så jävla dåligt, eller såg jag fel?

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Alfred : Jag låste den.

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Och 5-12 i skott är helt normalt. Varför släpper vi till så många skott varje match?

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Peja: vad står det? Hittar ingen ställning på nätet , missade första

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Otroligt viktigt att det står 1-1 nu. Annars hade det nog blivit värre än vad det kan bli just nu

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Mattson: För att vi är ett ganska så mediokert hockeylag med en suddig försvarsidentitet?

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Mattson: Igelkottar älskar mjölk och puckar. Det är sen gammalt.
Vi må ha en hel del på skadelistan men Rögle ställer upp med en 12-årig back. Det är strongt.

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
munkas: Igelkottar får ont i magen av mjölk.

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Zappaholic: Jag trodde PA var här för att fixa till det. Spelmässigt ser jag inget lag som är sämre i serien. Trots ett hyfsat lag på pappret.

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Mattson: Palve bör måla snart

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Mattson: Tänk det trodde jag också

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Soffdomaren: Jag tror att han sväljer en kroppsfint med hull och hår så han slår knut på sig själv 😉

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Zappaholic: Skönt ändå att Peter börjar förstå att det är dåligt och säger det i intervjun nu. Inte bara att ”det ser bra ut, små steg”

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Björks mål. Jävla plotter.

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Mattson: Där såg vi prov på det försvarsspelet

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Alfred : Marcus Björk... Är det bara jag som börjar tröttna på honom? Jävla kladd två ggr om ger Rögle pucken...

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
LHC rycker nog inte ikväll....

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Hur kan våran målis göra sig mindre än vad pucken är?
Han skulle fan få jobb på valfri cirkus.... 🤬

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Alfred : Men för i helvete!! Pissbyte direkt. Nedtryckta i skorna som om det vore 5 mot 3. Uselt!

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Vad i helvete håller Björk på med???

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Otippat....

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Alfred : Börjar bli sent att lägga om spelet. Eller tror han att det löser sej om det får rulla på så här?

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
munkas: Vi blir ju inte ens nedtryckt. Vi har kontroll på pucken flera gånger men ger bort den gång på gång

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Chanzone: Björk höll på att göra en till assist där, suck

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Finns det nån vinnare i detta lag? Alla bara glider omkring och är rädda för att tävla. Vilket jäkla menlöst lag.

*Råka skriva i fel ämne tidigare.

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Supportern: Skön felträff där.

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Gunler är ju alldeles för vek.

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Det här laget är så jävla pinsamt dåligt....

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Mattson: Där stängde jag av, jag orkat inte.
Tyvärr omöjligt att vinna utan storspelande målis.

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Zappaholic: Skicka iväg André till Strömsbro

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Forsberg 1978: Så, nu kan man stänga av skiten. Pinsamt. Plågsamt.

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
{8399}: Men ta en TO för fan!!!!

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Forsberg 1978: Vi ger ju bort mål. Då vinner i all fall inte vi några matcher.

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Supportern: Vilka jävla menlösa supportrar det här laget har...

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Forsberg 1978: Pinsam insats, ser ut som landhockey på gatan. Ingen vill vinna, det är för jobbigt. Snart in och fika!

Sv: Brynäs -Rögle 2021-02-28
Stänger av. Rögle jublar knappt. En dag på Ica, köper majs, frukt och ett paket cigg och rycker på axlarna och går hem. En dag på jobbet, inget märkvärdigt.

« · 2135714 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)