1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779483 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs-Skellefteå sextonde januari


Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Rödin, nu är det tufft

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
xxxx BIF xxxx: Jaha, det var en skitdag. Utöver skador på nyckelspelare spelar vi juniorhockey

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Dags att värva in ett par till :-(

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Zappaholic: Vad har hänt Rödin?

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Sanslöst..orkar knappt mer.

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
{8399}: fick en stenhård klubba på handsken

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Tripping på Rödin och handledsskada?

Varför ingen utvisning?

Vilken jävla pissmatch... Är Anton borta några veckor nu då...?

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Ingen utvisning?Skagge:

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Nu behöver det inte vara så illa kanske, men sättet Rödin direkt tar av sig handsken tyder ju på något väldigt illa. Helvetes skit!

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Skagge: Såg mer ut som att han blev trippad och föll konstigt på handen/handleden. Galet solklar tripping som domarna aktivt väljer att inte ta, trist.

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Peja: Verkar som han ska testa spel iaf..

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
bradberry: Tycker vi gör en riktigt bra match. Har inte sett detta tempo på hela säsongen. Torskar vi så finns det ändå hopp.

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Fan, vi är ganska bra idag. Skulle vara så skönt med poäng.

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Är det en slump att det är just Scott och Rödin som mördarna från Sameland är ute efter?

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Desch tycker jag har kemi med både Gunler och tidigare Harper
Det gäller att..

..va fan ska de döda vår förstalina idag jävla @$£#€

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Vad fan gör ens Pettersson i PP?

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Mattson: Skellefteå spelar faktiskt riktigt fult i den här matchen. Avspeglar sig i utvisningskolumnen också.

Adam Pettersson visar varför han inte ska spela powerplay. Trist.

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Jävligt klumpig utvisning av Pettersson. Vi hjälper Skellefteå mycket idag. Bra spel, men kostsamma misstag.

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Vårat 4 mot 4-spel lämnar mer att önska. Är som att spela BP...



Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Öööööluuuuuuuund

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Davey85: Skellefteå drar å andra sidan också på sig onödiga utvisningar. Betydligt fler än Brynäs.

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Vi ska banne mig vinna denna match!!


Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
SÅJA😍😍😍
SUCK IT JOCKE LINDSTRÖM🤫🤫

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
xxxx BIF xxxx: Nästan kvitterat i flytstudsar.
Håll iiiiiii nu för fan, viktigt med poäng...

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Såja Ölund. Tack för den

Men va fan....

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Ersson gör en jäkla plattmatch. Håller tyvärr inte

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Det är inte sant 4-5

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Otippat......

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
{8399}: Där kom bjudningen tillbaka. Det står skrivet i stjärnorna att vi ska förlora.

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Asså va fan.. kommer ur ingenting ju.

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Men herregud

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
xxxx BIF xxxx: Tyvärr usel avvägning av Ingman som leder till 4-5. Ska man kliva på som back måste man ha kontroll. Inget jävla fladdrande...

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
munkas: Där var det slips

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
{8399}: Tycker SAIK är mycket bättre och hetare i den offensiva.

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Davey85: Dåligt byte av ena backen som öppnar upp den ytan. Inget vidare av AP och Ingman heller.

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
munkas: Jepp, den här matchen går inte att vinna. Skellefteå Hitmen har ju en jävla tur.

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Mattson: Absolut inte tur

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
{8399}: 3-4 bjudningar av BIF idag...
Kan nog lägga ner denna säsong nu

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Karbonpapper på förra matchen mot Skellefteå...

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Sportnisse: Detta är ju kanske den bästa match vi gjort

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Sjukt dålig match av ersson. Fem mål, ska inte kunna hända.

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Supportern: en pinne vore fint!! Det gäller att mata mot deras slips

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Tycker vi ska köra bulan som center mellan Rödin o Danielsson
Sedan ölund mellan Desch o Gunler

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Supportern: Ja Ersson har ingen rolig kväll. Men han är nog beroende av ett tight försvarsspel. Idag står vi för anfallshockey och då blir det lite glesare i de bakre leden. Det verkar inte Erson bemästra särskilt väl...

Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Rödin1912: Det där med automatisk 2+2 vid blodvite tog de bort för några år sen. Tror det var lika bra. Men de får ju ändå ta mer än 2 minuter vid allvarliga situationer. Tycker personligen den höga klubban på Rödin var värre än den på Andersén, den på Rödin var mycket mer kraftfull och såg nästan medveten ut.

« · 2128460 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)