1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 773806 inlägg · 7967 ämnen

8 dagar kvar...till kampen börjar...

237742 · » Till forumet

8 dagar kvar...till kampen börjar...
Tja!
Nu återstår de "bara" åtta dagar kvar till kampen om överlevnad börjar(kvalserien),de kommer inte bli lätt.
Dom allsvenska lagen som kommer under ifrån har allt att vinna och inget att förlora. Dom kommer hugga som vargar på bytet(Brynäs).
De ÄNDA som gäller är att grabbarna i laget,visar 100 % inställning och kämpar till den sista blodsdroppen.

Imorgon är dax för "sparring" mot "Tälje",Gävle Energi bjuder på matchen(grattis inträde alltså). Så om ni är RIKTIGA Brynäsare GÅ PÅ MATCHEN!!!

Laguppställningen om jag får ha ett finger med i spelet:

Johan Asplund ("Jocke" Lundström båsöppnare)

Första femman:Tommy Sjödin,Henrik Rehnberg,Kyösti Karjalainen,Janne Larsson och Ove Molin.

Andra femman:Daniel Johansson,Henrik Petre,Kenneth Bergqvist,Roger Kyrö och Niklas Anger.

Tredje femman:Adam Andersson,Veli-Pekka Laitinen,Peter Nylander,Jim Engström och Jonas Floberg

Fjärde femman:Olle Mattson,Jussi Pekkala,Björn Danielsson,Tommi Miettinen och Daniel Wågström

Fallet Johan Holmqvist:

Jag vill gärna ha tillbaka grabben i Brynäs,men då måste Sportkommiten agera och visa intresse. De är tillsist "Honkens" val själv,inget som vi kan styra.
SK RING Holmqvist OMEDELBART!!!
De är mitt budskap och kom ihåg:
Johan: du kommer FÖR- ALLTID var en av Brynäshjältarna genom historien i alla fall för mig.

ALLA SOM ÄR BRYNÄSARE,GÅ PÅ TRÄNINGSMATCHEN IMORGON
MOT Södertälje!!!

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!

237742 · »