« Föregående · 2927631 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Inte många som uppfattar den och sätter den så perfekt heller.
+ 4
Forsberg 1978: Han jobbar iallafall. synd att han inte får näta. Bellows däremot… En hand i egen zon och kör lite friåkning.
+ 1
Slutar Rödin spela hockey utan ett SM - Guld då är jag riktigt besviken... Han kämpar alltid
+ 5
BIF Kungen: Viktigt när tabellplacering och spelet är sådär är att jobba hårdare i varje match än motståndarna.
+ 2
BIF Kungen: Bara hoppas vi kan hålla oss ifrån ett mål i baken så länge som möjligt och växa in i matchen.
Ser lite bättre ut nu.
Ser lite bättre ut nu.
+ 1
Forsberg 1978: Processen ,Allt annat är sekundärt.
0 poäng betyder inget så länge dom följer processen.
När uppfanns ishockey i gnällbältet? Dom ser såå mycke bättre ut .
0 poäng betyder inget så länge dom följer processen.
När uppfanns ishockey i gnällbältet? Dom ser såå mycke bättre ut .
+ 1
nittontolv: Ja rätt tydligt i inledningen vilka som har det mentala övertaget av dessa lag just nu.
+ 6
Peja: Persson lär ha betydligt mer betalt än Delia.
Delia ska väl vara ett relativt billigt kontrakt, typ 100 ' månad.
Delia ska väl vara ett relativt billigt kontrakt, typ 100 ' månad.
+ 2
Huge: ”Peja är ju helt ute och cyklar om han på allvar tror att laget och spelarna har gett upp pga motivationsbrist…”
Dålig läsförståelse. Jag skrev att Sanny Lindström sa i en podd att Brynäs är på en gräns där man snart slutar tro på det, vilket alltså för det första inte var min egna åsikt och för det andra är en helt annan sak än motivationsbrist.
Dålig läsförståelse. Jag skrev att Sanny Lindström sa i en podd att Brynäs är på en gräns där man snart slutar tro på det, vilket alltså för det första inte var min egna åsikt och för det andra är en helt annan sak än motivationsbrist.
+ 10
« Föregående · 2927631 · Nästa »