1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 739969 inlägg · 7967 ämnen
« · 2355495 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Tycker Laine är sjukt överskattad. Svårt att se han och Johnny Hockey leda Jackets till några större framgångar.

Svensson_62: Tack, då vet vi.

Ryan MacInnis har slutat följt Brynäs på Instagram. Det lär nog inte betyda något men ändå

Visst var det senast idag som en ny spelare skulle presenteras? Enligt oraklet.

Khall92: Försök inte med mig.
Läs igen vad du skrev och försök sedan få till det att det var något annat än rent jävla gnäll. Här kommer din kommentar igen:

” Att han dessutom bara outar all info på en golfbana, ännu mer överraskande.
Att brynäs hade problem med läckor tidigare (även nu?) är nog inte så konstigt 😅”.

Ja det uppfattas som negativt gnäll serrö!

mattias - 74: Då lägger man ca 16 milj/år på 2 spelare.
Det kallas The Toronto way🤡🤡

Svensson_62: gnällde jag?

Luddf:

apropå NHL

Columbus Blue Jackets have re-signed forward Patrik Laine to a four-year, $34.8 million contract with a cap hit of $8.7 million annually

Smakar det så kostar det

Chanzone: macinnis och 2 till snipers så är jag riktigt jävla nöjd med denna sillyn! Nu längtar jag som fan till säsongen.

Tigerhjärta: Ja då får man hoppas på två till isf. Annars känns det verkligen tunt framåt.

Lukas Vejdemo är en spelar jag gillar och är ledig på marknad. Vet dock inte om det är den spelartypen vi behöver just nu!?

Chanzone: Med tanke på att fjärdekedjan i nuläget består av Birger - Ölund - Kvist, så behöver vi nog faktiskt en spelare till 3:e kedjan för att skapa ett bättre djup.
Med MacInnis i laget så kommer antingen Olesen eller Eklind kunna ta exempelvis Kvists plats istället!
Men då gäller det verkligen att vi finner två(!) spetsspelare utöver MacInnis!

Utan att ens sett Ryan MacInnis spela så är jag väldigt tveksam till honom. Personligen så hoppas jag det inte stänmer. Kollar man hans statistik så gör alldeles för lite mål för att vara en sniper och för lite poäng för att vara en poängspelare. Gnugga i en tredje eller fjärdekedja? Är det där vi behöver förstärka?

Edit.

Gillar dock att han är stor och tung. Dessutom har han ett skönt stuk på sin profilbild.

www.eliteprospects.com/player/168707/ryan-macinnis

Svensson_62: Ja vad fan, det klagas när källan är dold och nu när källan blir känd är det opålitligt. Hur fan ska det bli trovärdigt på detta forum?

? Vad är det för jävla gnällspikar som går in på ett supporterforum och sedan gnäller om att det förmedlas rykten?

Devils har förlängt med Boqvist ett år så där kan vi sluta hoppas för den här sommaren. Intressant att han skrivit på ett så kort kontrakt ändå.

Khall92: Det enda som outades var väl att en FW är klar. I övrigt inget nytt egentligen bara bekräftelser av tidigare uttalanden. Tycker du tar i, i din iver att raljera.

{8399}: Att han dessutom bara outar all info på en golfbana, ännu mer överraskande.

Att brynäs hade problem med läckor tidigare (även nu?) är nog inte så konstigt 😅

Svensson_62: tänk om man skulle stötta på honom i monitorn.. då hade man dammat av autografblocket.

Pettisbif: har det inte regnat typ hela dagen i gävle å varit kallt..lirade ni iaf🙂

DanneBif1912: Kanske kan bli finbesök i Monitorn i vinter isåfall om farsan hans tittar in för att se sonen sätta några stenhårda kanoner i krysset…

Pettisbif: om du nu detta stämmer...så kan jag tänka mig att Johan Larsson blir klar snart..om ja läser lite mellan raderna och spånar lite "outside the box"😉 men har ändå slutat hoppats..tror ja...

Pettisbif: Ryan är nog en som kan hjälpa till att dra lite folk tror ja👍👍Vem vill inte se Al Macinnis jr liksom 🤘

Pettisbif: Du är för härlig!! Att fystränare sitter inne på sån info, överraskande.

Pettisbif: Härligt, bra silly från dig 👍

Pettisbif: Riktigt roligt att höra Pettis!!

Har lite uppgifter!!!!
Träffade Jonas Holmström (fystränaren) på golfen idag.
Han surra om att det är 1 forward klar. Förmodligen Ryan MacInnis.
Utöver det kommer det komma in ytterligare 2 forwards.
Det var han tämligen säker på.
Alltså kan vi förvänta oss 3 nys forwards.
Brynäs har inte gett upp hoppet om Johan Larsson.
Han surras det om varje silly men nu är det närmast trodde han. Dock trodde han att han blir kvar. Men alla silly som varit och JL varit på tapeten så kände han att denna gång är hetast.
Den som lever får se. Men det dröjer nog inte länge innan vi får ett nyförvärv.

Wesley: ja😄

Svensson_62: Verkar vara en vinnartyp.
Räddar kvar Brynäs i SHL,
Blir chefscout för Columbus-organisationen.
Columbus signar strax efter den största free agency profilen i år (Johnny Hockey).
Nu dessutom utsedd till ass GM för Tre Kronor.
Kan bli väldigt bra för Tre Kronor tillsammans med Sam Hallam. JB då som kan scouta och locka NHL-spelare till landslaget.

När blir nästa World Cup? 🙂

GD: ” Boumedienne blir assisterande general manager i landslaget.”

Wesley: Alcén har nog blott och bart kört fast...

DanneBif1912: "Blir det nån bomb idag tro? Eller nån värvning i övrigt?"

Kan det vara något. Hårt skjutandes? 😂www.eliteprospects.com/player/30941/bartlomiej-bomba

DanneBif1912: när du minst anar det då smäller det.

DanneBif1912: Alla kan ha fel ibland, ge Pettis en chans

RommeTigern: Blindgångare...

RommeTigern: Stubinen har brunnit länge nu 😂😂

{8399}: det är nog fördröjning på den bomben.

DanneBif1912: Pettis, nån bomb på gång?

DanneBif1912: Det vore trevligt 🙏

Tigerhjärta: Blir det nån bomb idag tro? Eller nån värvning i övrigt?

Tigerhjärta: Ja, f-n jag tackar och tar emot. Men jag ser det som osannolikt att Larsson spelar i Brynäs kommande säsong. Men jag har gärna fel..

Tigerhjärta: Hans flickvän ska vara från gävle också.

Charles: Inget problem tror jag!

Jockster : kan ju göra som Timrå och Dahlén värva fullt lag, skulle han inte få något så litar man på att sponsorer hjälper till senare, skulle JL av någon konstig anledning inte få kontrakt där borta bra sent så hade jag till och med ställt upp på en swishkampanj

Jugge: Bara att tacka o ta emot! Välkommen hem Larsson ;)

Charles: Hur f-n tänker Caps enligt artikeln. Ersätta JL med Axel Jonsson-Fjällby??.. Till att börja med är dom ju inte alls samma typ av spelare sen är inte den senare ens i närheten av JL’s nivå i form av mångsidighet.

Tror att Caps storhetstid är över och dom lär få harva några år framöver. Kan Bäckis spela vidare? Ovechkin blir heller inte yngre direkt..

Charles:
JL har ju med all tydlighet visat att han vill vara kvar i NHL. Att JA skall vänta och hoppas att det inte blir ngt kontrakt är ju tjänstefel då många andra potentionella spelare försvinner till andra klubbar.

Charles: Japp, där är länken.

{8399}: agenten verkar ha sagt samma. det lilla lilla hoppet lever vad tror vi 10% eller är jag för naiv?

ser att många NHL fans snackar om Larsson och tycker deras lag ska värva honom så han verkar vara en uppskattad spelare kring fans därborta så känns ännu längre bort att han inte skulle hitta någon annan klubb

Luddf: Det blev ingenting med Penguins kan jag avslöja.

RommeTigern: Penguins ligger just nu över lönetaket då dom signade Kapanen. Dom måste göra sig av med någon/några spelare om Larsson ska signas. Kanske därför det dröjer.

« · 2355495 · »