1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 739830 inlägg · 7967 ämnen
« · 2359902 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
{9873}: säger vem?

Charles: Ett missat tillfälle! Tack för info iallafall.
Någon härifrån borde bli kommunikationschef, här vet alla vad folket vill!

Ny belysning o hallen, verkar blivit bra.
Men jag vill mig minnas att när hallen var byggd så satt de strålkastare mot isen som rätt va de var byttes mot lysrör.. varför då? Det ljuset var väldigt vitt vill jag minnas

Pettisbif: Larsson ska presenteras 19:00 enligt Brynäs hoppas det stämmer .

Ingen JL på plats fastän han står med i laguppställningen. Hyfsat antiklimax om han presenteras i Karlstad imorgon kring lunchtid.,,

bradberry:
Ingen Larsson... än.
Lite antiklimax måste jag nog säga!

bradberry: Ohhhh!

Vino: Hyllar Thelin enl GD…

Vino: Sitter som på nålar

Vino: dem hyllar Tomas Thelin inge Larsson i sikte så Pyrre har nog rätt blir ingen presentation idag

DanneBif1912: Vad händer?

Pettisbif: är säkert nå annat

Pettisbif: nu händer det grejjer..röda mattan ut

Pettisbif: är ju maskinen som e kass..

Skulle competition är nästan skämskudde. Tyvärr dåligt anordnat.

Vad gäller frågan från förmiddagen om platsbiljetter eller ”fri sittning” kan jag rapportera om att det blev lika förvirrat som befarat här inne i arenan 🙈

Skagge: Om jag ”vore Brynäs” och nyheten läckt ut i förväg och förstört överaskningspresentationen skulle jag ha gjort så här för att rädda presentationen.
Ta bort honom ur laguppställningen, gör alla nervösa och osäkra… Blir då ett grymt jubel av lättnad när han sedan presenteras.

Han kan ju inte sitta opresenterad på autografskrivningen strax innan med 100-tals fans vuxna & barn som enbart frågar gång på gång om han är klar, snälla är du klar o s v och försöka hålla masken - skulle vara helt orimligt.

Jag hoppas och tror att dem presenterar Larsson som helt oväntat

Vi kan väl vänta med att ha ett meltdown tills vi vet mer. Brynäs har aldrig bekräftat att JL är klar eller teasat att han ska presenteras.

bradberry: blir det nått så lär det bli i paus svarta mot vita när folk är på plats

bradberry: Jag tar förvisso inget för otroligt när det gäller denna föreningen...

ellis: Ja eller med vis länk å bekräftar övergången…?

bradberry: Larsson på annan ort och tittar på annat kontraktsförslag..??

GD verkar köra en liverapportering iaf, tror man lär va plusmedlem.

bradberry: håller med, har varit tyst så länge, fram tills onsdag och när Larsson ryktet kom ut så gick intresset bland oss fans upp i taket och humöret på Brynäsare har inte varit så bra på länge, hur svarar Brynäs upp på det? Man kan inte ens sända matchen och eventuellt ett antiklimax som för att vara ärliga inte hade varit klubbens fel men ändå sjukt trist isåfall

Charles: Om Larsson inte dyker upp alls ikväll och ingen kommentar sker från brynäshåll är det ytterligare ett led i Brynäs förfall på kommunikationssidan. Han stod ju med från början, nu gör han det inte. Då bör det kommuniceras… Jag kan bara tolka det som att man lurar på någon typ av ”surprise”. Nämner man inget är det pinsamt dåligt skött…

Tigerhjärta: kanske gör en fuling att han skriver efter matchen el vid en annan match el liknande,men känns bara bökigt och långsökt

Tigerhjärta: Är det mycket folk på plats ? :)

Forsberg 1978: Vad jag har förstått så nej...

Sänds matchen på Youtube eller liknande ikväll?

Pyrret: Ingen Johan Larsson ens vid autografskrivningen, börjar bli smått orolig faktiskt...
"Challe" han före. Eller Charles om det är så noga ;)

Larsson var inte med på autografskrivningen så känns som att han inte kan vara i gävle av någon anledning och därför känns en presentation idag långsökt, konstigt om folk inte skulle kunna få autograf av honom bara för att dem ska presentera han hemligt på isen, lite antiklimax känsla redan idag

Tigerhjärta: Om min info stämmer gör han det inte

Morningstar: Möjligt, jag tänker mer att dem hade ju kunnat informera om det direkt i samma veva så hade man sluppit vara fundersam.

Pettisbif: Nu är det inte bara höken utan flertalet tidningar med GD i spetsen som gått ut med att JL är klar för ett treårs kontrakt men med en out klausul för för spel i en annan liga utanför Sverige , så om dom har fel så kommer det bli en lynchmobb .

Pyrret: Varför skriver du bara inte ut det du vet istället för att skriva lite då och då? Riktigt oklar.

Pyrret: Du tror alltså inte Larsson presenteras idag? Eller VET kanske till och med?

Pyrret: Men som sagt får vänta på presentationen

Forestonepearl : 18.30, J18/20 match nu

Pettisbif: Vilken tid börjar matchen?

Mrassarson:
Jag litar såklart också på Höken.
Men han har haft fel. Det var bara det jag ville påpeka.

Apropå nånting helt annat.
Jävlar vilken bössa Pokka har i FBK. Han kommer bli nyttig för dom.

Pettisbif: Även han kan ju ha fel med sin info ;)

Pettisbif: Nu är det ju ändå flera oberoende uppgifter som säger att han är klar. Jag litar på höken. Men konstigt om han inte skulle presenteras idag??

Pettisbif: Vilket antiklimax det blir om inget presenteras ikväll på arenan!

Sputnik:
Han hade ju fel när han stensäkert sa att Koddie Curran var klar för FBK. I sista avsnittet av Sanny/Svensson säger han det. Och låter stensäker på sin sak.
Vad jag vet kommer inte Curran spela med FBK.
Så där hade han ett grovt fel.
Hoppas inte det blir samma med Johan Larsson..

DanneBif1912: Är Pyrret Sjödda???

DanneBif1912: Okej ☺️

Pyrret: haha, litar inte på nått med den här föreningen förns dom går ut med det. Lol

DanneBif1912: Han är klar

DanneBif1912: Tack

« · 2359902 · »