1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 740156 inlägg · 7967 ämnen
« · 2362422 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
Snabba observationer:

Sklenicka och Johannesson har jäkligt fina rörelser på offensiv blå.
Lindbäck är en topp-3 målvakt i ligan.
Björnens kedja är riktigt tung.
Domarna kommer dömma bort oss i år igen.

Pettisbif: Hockeyn ska tydligen mjukas upp så den kan vara mer "inkluderande"....

Domarna fortsätter briljera.. SUCK!
Larsson smäller Örebro backen som ramlar av tacklingen. Då åker han ut för tippning...
Alltså det är ju för fan inte hockey längre. Har ju blivit ursäkta ordvalet en kärringsport.
Inte kul att titta på längre!!!
Vem bestämmer reglerna i svensk hockey??? Di Leva...??

Sklenička såg jag redan efter 1 ynka träningsmatch har kvalitéer att bli Brynäs bästa back under säsongen.
Liknar Tuulola mer o mer ju mer jag ser honom.

Lindbäck får det att se så enkelt ut

Nåja, vi får mycket Boxplay-träning inför säsongen i alla fall...

Gunderson: Tycker precis som förra matchen att många ser lite trötta ut.

Vad röker kommentatorn?

Tigerhjärta: Sklenicka och Lindbäck riktigt bra! Juniskedjan har riktigt tufft även i denna match!

Andrakedjan ser riktigt fina och tunga ut!

Gillar Sklenickas tendenser hittills. Trodde väl han skulle vara en ganska defensivt lagd och rejäl försvarare men känns som det finns en del tekniska färdigheter hos honom också.

Hoppar på pettis spår med Sklenicka gillar verkligen det man ser
stör mig dock på att många backar ofta tar dumma svåra beslut när de ska ur egen zon

Så jävla kul att Johan är tillbaka nu kör vi !!!

Anders Berg: Ärligt så tror jag det räcker med ett nyförvärv men tackar inte nej till två om dom håller en bra klass sen ha i åtanke vi har en fruktansvärt bra back besättning och SHLs bästa målvakter känner mig inte det minsta orolig även dom förlorar i kväll.

Lesky: Köpte nyss!!

MrCarla: Du har rätt! Legendarisk upphämtning! 20 år sedan nu

{9873}: Ingen aning! 😊
Men vi hoppas ju på två nya så vi kan få ihop tre bra kedjor.

{9873}: Trodde i min vildaste fantasi, att efter den andra perioden att Manner skulle göra en Sir Alex Ferguson som han gjorde borta emot Tottenham när Man Utd låg under med 3-0 tror jag. I halvtid byter dom tröjor och vinner matchen med 3-5. Kan nu ha fel på resultat och lag dom möte, så citera mig inte på det, men något sånt.

Lesky: Så nu ser dom bättre ut , inget Leksands emblem längre skönt LOL .

MrCarla: Gäller smak men tyckte dom gråa var ok påminner om dom svarta vilket är min favorit tröja .

Ca 08.30 imorse släpptes den nya matchtröjan till försäljning på intersports hemsida! För första gången NÅGONSIN har Brynäs tagit in 3XL, 4st totalt, 1 är såld och 3 är kvar, så bara in och köp alla de som efterfrågat 3XL 😎

Tydligen tog man bara in EN ENDA storlek XXL, vilken sålde ut omedelbart.

Här är antalet tröjor som lagerförts av intersport av varje storlek:

2 x Small
6 x Medium
5 x Large
4 x XL
1 x XXL
4 x 3XL

Tröjan har prishöjts med 30% från 999 kr till 1299 kr till denna säsong, medan kvaliten är densamma som ifjol! Ryktesvis är trycket tvåfärgat också, men det är inte bekräftat!

www.interspor...ca/svart/s

De billigare replicorna med screen printad logga kommer släppas ca 9:e september.

In och handla nu kära Brynäsare visa att det efterfrågan på sveriges snyggaste matchtröjor!
Uppladdat:

500x0-brynas_4.jpg

Måste fråga. Vet inte om det bara var jag, men visst var de gråa tröjorna ordentligt fula.....? Tyckte dom inte identifiera Brynäs någonstans.... Men det kanske bara var jag. Givetvis bara en tröja för försäsongen, men nja i mitt tycke.

Anders Berg: Vem är klar Anders Berg?

Är han klar?!

Lesky: Siljans stolthet fel färger fel lag ha ha ha

Lesky: Någon har fått det fel vad jag kan se så är det Leksands emblem .LOL

Ca 08.30 imorse släpptes den nya matchtröjan till försäljning på intersports hemsida! För första gången NÅGONSIN har Brynäs tagit in 3XL, 4st totalt, 1 är såld och 3 är kvar, så bara in och köp alla de som efterfrågat 3XL 😎

Tydligen tog man bara in EN ENDA storlek XXL, vilken sålde ut omedelbart.

Här är antalet tröjor som lagerförts av intersport av varje storlek:

2 x Small
6 x Medium
5 x Large
4 x XL
1 x XXL
4 x 3XL

Tröjan har prishöjts med 30% från 999 kr till 1299 kr till denna säsong, medan kvaliten är densamma som ifjol! Ryktesvis är trycket tvåfärgat också, men det är inte bekräftat!

www.intersport.se/klader/trojor/replicor/brynas-if-exclusive-22-23-sr-replica/svart/s

De billigare replicorna med screen printad logga kommer släppas ca 9:e september.

In och handla nu kära Brynäsare visa att det efterfrågan på sveriges snyggaste matchtröjor 🖤❤️💛

NOTIS: Jag har inte laddat upp bilden, den har någon annan fixat dit :-)
Uppladdat:

500x0-brynas_3.jpg

FAN så kul med match!!! Hoppas på liiiiiite bättre än förra! Och så kul att se Larsson!!!! Med och motgång. Nu JÄVLAR!!!!

Vet att det bara är träningsmatch, men hype ändå!!!

Tigerhjärta: Drömmen kan bli sann. Johan Larsson spelar i andra linan med björninen och Timashow. Men enligt inlägget ser det ut som att Larsson hamnar på vänster bredvid Björnen. Eller misstolkar jag det?

Skagge: Skriv ”Fansens värvning”
😃

eller ”Manner”

ellis: Mcdavid är på ingående har du missat det .

Blev det ingen ny forward den här veckan? Komarov eller annan ?

BIF Kungen: Fibban! Det är väl kärlek det!? Varför skulle någon inte tycka om kärlek?

Hescores: Känns bra att bidra till Alcens spelarbudget.

xxx BIF xxx: Självklart ska Larsson gå i första som center jag hoppas att Mikko vill att Johan ska bli van med stor rink och det är anledningen till att han går ytter till att börja med .

Gunderson: håller med - varför ens sätt Larsson, troligen en av shls bästa värvningar, i andra?

Skagge: Rodrigo Lavins såklart! #29

Samsung: på tal om reklam, Frölunda 70-talet: FIB Aktuellt….skulle nog fungera ”sådär” idag, eller av tror ni😬?

Skagge: men hur kom rumpan ditt upp? 😉

{9873}: Aa var det ända som dök upp i huvudet!

Skagge: Självklart Larsson !!!

LevelReset: Tack, vilken spelare ska man ha på ryggen?

xxx BIF xxx: Kan hålla med till viss del. Kanske inte just åldern i detta fall kommer vara en nackdel, men känns som vi sett lagbyggen med meriterade (mätta) spelare fallera förut. Tänker på typ Miele, Bödker, Billins etc. Sedan tror jag att tilltänkt andraspets som Vesel och Forsberg kanske inte riktigt håller bra klass i SHL. Nej helheten imponerar inte på mig.

Pettisbif: Är det bara jag som inte fattar varför vi spelar Palve med Scottin i förstakedjan?! Har liksom Larsson och Björninen i laget!

Jag tycker:
Rödin - Larsson - ny
Dima - Björninen - Scott
Olesen - Palve - Eklind
Junisar + Ölund

Skagge: gå in på shop via Brynäs hemsida 🙂
Uppladdat:

500x0-screenshot2022-08-19-14-57-00-3140deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

ellis: OK säger det en gång till jag lägger ingen vikt vid hur tränings matcherna går vissa säsonger har Brynäs vunnit i stort sätt alla tränings matcher ändå varit i botten av SHL så oväsentligt gäller samma sak med HV utan det som jag sagt nu flertalet gånger jag tycker HV är ett fel byggt lag med förhållandevis stark forwards sida svaga backar och tror inte målvakterna håller en hel säsong , förstår inte var du fått det i från att jag dömer ett lag för en tränings match , sen vill jag självklart se Brynäs vinna alla matcher.

Någon som kan köpa exklusiva hemmareplican på Intersport.se? För det var idag det skulle släppa det.

{9873}: Först vill jag tydliggöra att du så klart har rätt till dina åsikter. Då HV gör en dålig träningsmatch är det en tillförlitlig indikator på att de kommer höra till undre halvan av SHL. När Brynäs gör motsvarande dålig match då betyder det, enligt dej och för all del fler här, ingenting. Bra konsekvenstänk du har... F ö har vi nog en ny förlust att vänta ikväll. Tyvärr. Ha en trevlig helg, trots allt!

Biljettpriserna är ett skämt enligt mig. Har man inte möjlighet att boka säsongskort så blir det väldigt dyrt. Speciellt när ?dåliga? platser också är dyra.

Finns det ingen möjlighet att boka pensionärsbiljetter?

Groggfinken: Hockey är ganska dyrt i SHL, men inte i närheten av lika dyrt som i NHL..

För mig är det värt pengarna att gå på match, både här och i USA.
Allt är relativt.

Det man borde göra snarast är att ha "rinkside" platser i hela arenorna i SHL.

Pettisbif: Enig. Är ju löjligt stor skillnad på klass…

Sedan, får man till det kan det bli bra.

« · 2362422 · »