1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 740175 inlägg · 7967 ämnen
« · 2362594 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
{9873}: Om du läser mitt inlägg igen så förstår du att jag är lugn. Det är andra personer som inte är lugna

Skagge: Han verkade vilja ha en natt med Jonas Enroth iaf?.

För he... ge det lite tid. Alltså folk pratar om kval etc etc efter 2 träningsmatcher. Och spelare som inte håller, den ena sämre än den andre. Jag hoppas inte spelare går in på den här sidan och läser, stackars jävlar isåfall.
Jävla surskallar några av er här, är det här ni får ur er alla aggressioner som ni bär på?
Måste ta ett break från det här stället, huvudvärk deluxe.

{9684}: 1 bra ”nick-namn” där👍😂😂😂

2 Som du säger Fibban är true love. Men detta var före ”Mee kaxi”😂😂

Tigerhjärta: Så är det men motståndarna har väl också nyförvärv? Jag ska inte säga att jag är orolig för det är jag verkligen inte men tycker ändå att man ser så många saker i Brynäs spel som man såg förra året. Riktigt rörigt i egen zon och väldigt mycket finlir i anfallszon.

Man snurrar och snurrar och får arbeta så mycket för sina chanser. Timrå och Örebro går in i anfallszon och lägger några passningar sedan blir det ett farligt läge.

Är spelsystemet rätt? Älskar ju Manner men bara en tanke?!

Tigerhjärta: Ta det lugnt kompis det är försäsong och mycket kommer att hända och är inte det minsta orolig allt ser bra ut .

.......
Uppladdat:

500x0-screenshot20220718-081903gallery_0.jpg

Inte sett matchen. Men en uddamålsförlust på försäsongen kan jag svälja. Nästa vinner vi. Nu börjar grabbarna bli varma. Eller ljumna iaf.

Andas! Klart fall framåt! 💪💪💪

Är det så svårt att förstå för folk att det tar tid att sätta systemet med en ny trupp?!
Vi har 4st nya backar.!
Klart som helvete att det tar tid att sätta försvarsspelet med en sådan uppdatering…

Pelle Marklund, cmores sämsta kommentator?

Zappaholic: Förstår ändå rimligheten med att låta a-laget spela ihop sig lite under försäsongen. Däremot saknas verkligen intensitet och viljan att vinna, vilket gör att det vanligtvis är ganska frustrerande att kolla på. Ingen vill se sitt lag åka på halvfart, spela slarvigt och se dåliga domarinsatser.

Zappaholic: Håller med men de behöver ett riktmärke .

Zappaholic: Låter rimligt👍🏻

{9873}: precis som alla andra lag ochså blir bättre

{9873}: Träningsmatcher är sjukt ointressanta. Hade gärna kört J20 hel försäsongen och spela a-laget första seriematchen.

Lindström: Hahahaha

Silfverkroken: vi tackar domaren för den

lapad: 6-3 och dom bollar gris i slow motion…
Nämen 1-2!!!! SM GULD SM GULD

Silfverkroken: Tror dessvärre det var fallet.

Jävla kladdande

Nåja, vi fick se ett mål idag iaf.

Lunkz: Vilket jävla skitsnack det är träningsmatcher och vem fan bryr sig startade segt förra säsongen och blev bara bättre så oväsentligt vi kommer bara bli bättre.

Silfverkroken: Och ett par matcher under säsongen också… tyvärr.

Lindström: Optimistisk?

Lemp: Är tanken att vi ska använda dem hela försäsongen eller?

Spräcker vi nollan?! Spääääänande nu…

Medioker insats igen men denna kommentator är överlägset sämst i Tierp ikväll…

Lemp: Ja, det känns ju väldigt grått

Dags att skrota dom här fula tröjorna va? Ser ut som träningströjor (Och spelarna spelar som det vore träning oxå) 😅

DanneBif1912: värva tillbaka myllirä,Berglund och björk så vi kan hålla tätt.

Skönt att Bergman skymmer Limpan, måste få fundera vad ihelvete han gör inne på isen?

Är det inte lite väl tidigt att börja diskutera att hitta tillbaka till grundspelet redan nu?
Uppladdat:

500x0-36460558-a0f0-4d74-afa8-2ebd096cf20a.jpeg

MrCarla: Det påminner väl om de fyra senaste årens försäsonger, så det borde vara lugnt 😂

Charles: Även om det är bara träningsmatch så kan det vara viktigt att vinna. Det höjer killarnas självförtroende och visar att man gör rätt ifrån sig.

Nu är inte Brynäs bra, men oj vad tråkigt det är att kolla hockey när domaren blåser utvisning på allt. Bedrövlig nivå dessa två matcher!

Lemp: läcker som såll båda våra målisar, riktigt odugliga

Gunderson: också enig, jag gillar dima i grunden så hoppas lite som Clark som alltid var dålig på försäsongen

Visserligen betydelselösa matcher, men domarnivån är verkligen risig.

Mrassarson: Men vad är det för jävla utvisning!!!

lapad: Spelar det nån roll? Enligt Back spelar vi kvalspel i vår.

Kan man hopps på en propp på E Larsson??

MrCarla: Vi måste spela enklare. Det kladdas alldeles för mycket med pucken men det är väl så på försäsongen antar jag

Back: Men ge dig. Är detta din första försäsong du är med om?

Pettisbif: Ja lite det jag tänkte också. Sen speciellt efter det du skrev om Björninen att han ”styr o ställer” lite i sin kedja, skulle kanske underlätta klivet för Ljungkrantz

Mrassarson: Jaja, blir nog räckmacka när serien börjar. Varför ens spela matcher i augusti?

Back:
Uppladdat:

500x0-screenshot20220718-081903gallery.jpg

Gunderson: Fair enough, tycker nog bara inte det ser riktigt så illa ut som en del andra verkar tycka. Är nog likt andra lite skeptisk till PP-formationerna dock. Kanske ska man ge det lite mer tid men vettefan om det är så bra att bara ha leftare i en formation och tre rightare i andra. Hoppas få se åtminstone ett mål i tredje nu!

Semic: Ja varför inte. Fin bredd man skulle få i o med det.
Blir jämnare kedjor då.
Rödin - Larsson - Komarov?
Timashov - Björninen - Ljungkrantz
Scott - Palve - Olesen
Eklind - Ölund - Birgersson/NY?

Gunderson:
Håller med i allting!
Bra analys!

Kan lägga till att Björnen ser väldigt intressant ut. Ser att han kan ishockey och styr gärna sina medspelare med raka direktiv.
Dessutom tycker jag han liknar en vänsterskjutande light version av Calle Järnkrok. Lite spretig men avig och rätt snabb endå.

« · 2362594 · »