GävleLasse: Trots min ringa ålder så är jag snabbare än Djoos ;-)
Kul iaf att Djoos inte har glömt bort Brynäs. Tror han kan göra mycket för ungdomshockeyn. Fast dom som är i den åldern kommer väl bara ihåg Molin ;-)
Nej nu lämnar jag över till nattgänget eftersom man behöver sova så att man inte sitter som tjommen på bilden i morgon. Har en dryg dag innan hockeyn börjar. Installation utav CODS på 6 maskiner samt månatligt systemunderhåll på servrarna.
DMartinssonBSKV: Vi är Brynäsfans allihopa!!!!
(Hoppas inte Huss håller på Timrå)
Så gjorde Vesa 2-0 målet när Ilves spöade mora på bortaplan.
Just nu gjorde Ovechkin 1-0 också och visade upp riktig tv-pucksglädje :-)
65selander:
Sportdrycken får du ta av någon annan än mig. Jag kommer nämligen måsta vara nykter, då jag har beredskap den kommande veckan och helgen. Så här är det en som kommer dricka Loka Citron. Men jag skickar dig vidare till Sollefteå-gänget så tar de dig säkert med på en halvljuskoll.
Poffa: Japp. allting är "grett" som norskarna säger.
Förväntar mig sportdryck när jag anländer till Ö-vik nästa lördag, tror inte jag törs komma över till H-höger då eftersom vi kommer att vinna.
65selander:
Nu verkar du ha för bra batterier i ditt trådlösa tangentbord. För nu tar det bort mellanslag. :-D
Bumpar upp skitsnackartråden som förövrigt skapades i HF's soffa utav undertecknad. Avd värdelöstvetande.
så verkar nyheterna löpa amok, andra dagen irad det publiceras gamla nyheter. Idag är det dragkampen om finnen som ahr dykt upp igen. Publicerades i tidningen i januari senast.
Så måste det kännas skönt för Lavins att komma tillbaka till Brynäs och få känna segerns sötma ;-)
Förövrigt så förlorade Brynäs J20 bortamatchen mot DIF med 5-4. BIF ligger fn på en 4:e plats
Rotade lite i arkivet innan man skall gå och köpa sig lite natta mat (Kebab) och hittade denna som troligtvis inte har visats men visst är dom söta :-))