Så är livet gott eftersom inte Bajen lyckades vinna idag heller.
Förvörigt så har Brynäs damer kravlat upp sig till 2:a plats i slutspelet efter vinst mot Gnaget igår och mot SAIK i dag.
Så är det bara Luleå kvar utav norrlandslagena och dom har minst en match kvar att spela. Och hemma kan dom vinna så björnen har inte rytit färdigt.
Fast det är ju även kvar ca 2,5 min utav denna också 2-1 till LHC.
"Och vad är det för fel t.ex på "Ultra rapid" istf det anglifierade "Slow motion"?"
Huge: blandar ihop begreppen.
Ultra Rapid = Extrasnabbt = Filmen går fortare än vanligt vid inspelning, men spelas upp normalt.
Slow motion = Långsam rörelse = Filmen spelas in normalt, men spelas upp långsammare.
Vad hette jag i Luleboken nyss?
Metipeterschmidt?
Så snappade jag upp denna länk på FBK's hemsida. Den går till en live sändning på nätet mellan Lugano-Kloten som pågår nu. Kvaliten är så där.
rackham: Nu hänger jag inte med riktigt, du får tänka på att jag är en Boork f-n ;-) Finns en del bekanta som näms. Kul att se iaf eftersom man har varit där två turneringar på raken när Brynäs var med.
Ser ut att vara förlängning iaf
nej nu blir det hemgång för att blanda hop lite Tacodip samt se hur MIF står sig mot ES motstånd i kvällens tv sända KS match.
Meddelar att dippen smakar aldrig så bra som nu. 3-1 till MIF nu. Två snabba mål inom någon minut.