rackham: Är det någon som sörjer?
Som vanligt så ser dom loja ut, håll BP nu löven
Gusten: Menar du IDOL eller raset för LIf. Löven gjorde nyss 3-0.
Synd om Läck, men han har inte bättre hjälp än att han får fixa detta själv.
mattias - 74: Supportarna som jag känner tycker jag fortfarande om men har aldrig gillat LIF. Passar så bra att dom är i AS för då slipper man bry sig om att risken finns att man kan förlora någon match mot er.
Däremot så fattar jag inte att ni kan underprestara så förjävligt men det är ju minst 44min kvar ännu.
Bissett19/GävleLasse: Nä godnatt på er Humle och Dumle. Nu blir det sängen för att orka med en spännande lördag.
Tänkte man skulle skita i kostymen och köra med denna på invigningen utav LA istället.
GävleLasse: Grattis till "0" poäng på matchtipset i omg 11. själv lyckades man med en stark 1p. En annan suger totalt denna säsong men det är ju ett gäng matcher kvar.
Förövrigt så tror jag att Caroline Smedstad fick match som Brynäs bäste spelare eftersom hon fick 51 skott på sig i dagens förlust mot Segeltorp med 4-3 i Damcupen som pågår i Solna.
"Zo ver weg"
Blir kort semester för "Jesus" enl Ros hockeyblogg på Aftonbladet :-)
Leif Boork...
...är stenhård. Succémålvakten Robert Kristan skulle egentligen varit med slovenska landslaget i Italien. Men Kristan sade till slut nej till landskamperna. Under landskampsuppehållet i elitserien i november tänkte han istället hälsa på familjen i Slovenien. Leif Boork gav ledigt - en dag. Tufft, javisst. Men elitseriespelare har det ganska bra ändå.
Kul ändå att de lyssnade på medlemmarnas önskemål ;)