Brynäs IF

714194 inlägg · 7953 ämnen

A propósito de nada

« · 1817393 · » Till forumet


Sv: A propósito de nada
7067 i publik idag.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Zappaholic: Ja Felix har haft svårt med skott från blå...känns inte som att vi vänder detta till 4-3 och gör 4-4 vid 00:01 hehe....bara att ta dem nere i deras borg på torsdag annars tar vi dem hemma på lördag
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Leonardo: När ska Granström förstå att det är slutspel?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Lunkan: nu spelar Clark hans spel istället för att göra mål...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
In med Rautio och ut med Lena till torsdag.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Lika bra att de blir stor förlust idag så kanske vi inte kommer ut igen på en skridsko på torsdag. Rautio i kassan så har vi i alla fall lite större chans. Underbetyg till alla efter den här matchen.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Hescores: Smart drag att vila sig igenom denna match! Nu leder vi redan nästa match känns det som.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Hescores: Horribelt hur svenska domarkåren konsekvent låter spelarna crosschecka varann hela tiden. Jag tycker det är för jävla patetiskt.

Är de fullkomligt blinda för det regelbrottet i svensk hockey??
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Vart är alla överkörningar på Figren, Joel & deras övriga ledande spelare?
I 5 1/2 period har FHC fjort detta med våra utan nån reaktion från Brynäs håll.

Avd. Slutspelt har börjat...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Varför???
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Suck...
In med Alcen, bänka Jensen.

KÖTTA NU FÖRFAN
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Suck..:(
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Ingen hade väl trott att vi skulle vinna matchserien med 4 - 0...Så nu har vi gett bort en av matcherna vi skulle förlora i vilket fall...😜
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Gör inget dumt nu Bertil så du blir avstängd!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
bifhjärta: Rautio kan han vara vår frälsare tillsammans med att utegubbarna skärper sig en sådär 3000%
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Nu spelar vi bara av skiten och laddar om för torsdag. Om det ramlar in ett par puckar spelar mindre roll.
Vi är bättre borta och då har vi ju lite publikstöd.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Var tvungen att stänga av tvn. Klarade inte av att se mer.
Så otroligt mycket detaljer som vi är riktigt usla på idag.
Passningsspelet är under all kritik och jag fattar inte hur jävla svårt det ska vara att ändra om lite för att väcka laget.
Sen för att visa EN enda sak som är typisk för hur matchen sett/ser ut är Frölundas sista mål. Den lilla detaljen att Zanetti inte kliver upp på sin gubbe utan stannar på mellis. Inte undra på att vi släpper in mål. Små, små detaljer, men ack så stora när vi inte är med i matchen för fem öre.
Frölunda visade klassen idag.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Orka: Tycker verkligen illa om dessa crosscheckingar också. Varenda sargduell. ..jämnt! Hör inte hemma nånstans, inte i slutspelet heller.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
noBeard:
Appropå de nada: Var fan är Huge?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Horace76c: Har för mig han snackade något om att han klantat till det och bokat in någon resa under slutspelet, men kan ha fel.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Bratwursten : Han skulle väl iväg och gå några rundor på golfbanorna i Skottland??
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Någon som snappat upp en förklaring till varför Sandström får stå idag trots att Rautio är tillbaka? Slutspelets bästa målvakt till hands och man lallar med en keeper som envisas med att alltid släppa en puck från blålinjen. Blir så jävla förbannad.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Brynäsgubbe: hade inte hjälpt ändå när dom framför bara ställer ut grejerna å tror att de ska gå av sig självt.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
KulaShaker: Stämmer bra, hemma igen efter en fantastisk golfvecka i Skottland.
Har inte riktigt "landat" än, så hockeyn har kommit lite i skymundan sas.
Av det jag sett blir analysen som följer: det här blir svårt. Räcker för tillfället, dom här två mötena går inte att dra så stora slutsatser av då hemmalagen stått för varsin blek insats som inte speglat den rätta kapaciteten. Nästa match blir nog en bättre värdemätare och fingervisning om hur det kommer att sluta.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Huge: nja, empiriska studier visar att nästa match blir en plattmatch för hemmalaget. Tycker jag låter bra, trenden kan vända i match fyra. 😉
Ett annat alternativ är om man tittar på formkurva men då det står 1-9 de fyra senaste perioderna så låt oss bortse från den hemska observationen och hoppas gårdagens debacle var en väckarklocka och inte ett k.o. slag.
Men sittandes vid rinkside igår fick man en insikt i hur LHC fansen måste ha kännt sig.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Varför stod inte Rautio igår ? Tror inte det hade gjort nån större skillnad men jag undrar om ni har hört varför Sandström fick stå ?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
pjåtor: Rautio var inte riktigt återställd efter sjukdomen, han var 95% sade de på Cmore...säkerhetsåtgärd.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carl Lejonkräk: Låter som trams om rautio, om han inte var redo borde han inte ha vaktat båsdörren. Förutsätter att han står nästa match.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Peja: Typiskt Brynäs att tappa sin målvakt inför semin, att Jensen verkar väldigt sliten...igår var det 7067 pers i Gavlerinken, det kändes som 3000 st....hoppas Bulan har ett rejält motdrag till matchen imorgon, den måste vinnas för att vi skall ha det psykologiska läget i vår hand....
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Peja: med tanke att övriga laget inte "var där" så känns det bra att man har Rautio som ess att slänga in imorgon. Förhoppningsvis kan vi spela ut på ett helt annat sätt. Som någon sa, det passar oss bättre att vara underdogs. Jag tycker dock att nick j och zaborsky borde vara med för att väcka laget ytterligare.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Bifbiffen: Fan vet om Nick J har vad som krävs för att väcka laget, han har ju sett mer än lovligt loj ut när han spelat. Då tror jag mer på att Zab kan komma in och röra om. Men framförallt Asklöf, han och juniorerna har ju bevisligen kunnat lyfta laget med sin energi förra vändan det grinande emot.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Leonardo: Nästa hemmamatch blir väl på lördag och då blir det drag, fylla ger fint drag i Gavleringken och då ska vi fan vinna också.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Leonardo: anledningen till varför det lät som färre än det gjorde var för att Anton, klackledaren, och 1/3del av kk var sjuka.
Utan Anton blir det dött på ståplats tyvärr, och det verkar inte finnas nån som kan ordna det istället.

Kommer ihåg en match mot FBK när något as stal en vepa efter halva matchen. Då jagade Anton å halva kk denne ner på stan och det blev stendött i arenan.

Att en person kan vara så viktig när det finns 7000 till frågar man sig?
Ja, det är uppenbarligen så att KK och BSG måste försöka få tag på en avbytare till Anton.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carl Lejonkräk: nä man spekulerade i det.

Wiken sa, på Lenas fråga om det var rätt, något i stil med "ja självklart, om inte rautio är helt hundra så är det bättre att stoppa in Sandström istället som är en mycket kompetent målvakt och som gjorde det bra i söndags."
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Inkazar: Jo så sa Wiken och jag tolkade det som att Wiken visste att han inte var 100%...men vi får nog aldrig veta..
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Bifbiffen: håller med om Johnson och Zab, särskilt eftersom två spelare (Westerholmarna) är kallare än "the night's king"....
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Peja: Fjärdelinan funkar bra tycker jag däremot vill jag se Zab-Blomman-Asklöv 👍
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Peja: som någon var inne på känns det inte så troligt dock! Rätt läge iallafall att agera nu istället för att avvakta till i stort sätt är för sent
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Bifbiffen:
Och jag som tyckte att situationsrummet var konsekventa...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Horace76c:
Undrar vart svensk hockey är på väg, matchstraff för det där?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Horace76c: Helt galet, Brithen hukar sig ned och tar emot den lilla tacklingen med huvudet, galet med matchstraff.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Nu sitter jag snällt och väntar på att Wennerholm och/eller Nyström trycker ut sig en krönika med rubriken "Inget kan stoppa HV nu – guldet är klart".
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Undra om Abrahamsson kommer kalla Malmö för pinsamma ikväll?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Steenm: Det tror nog förvisso inte jag heller. HV vinner i år.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
ellis:
Tror det kan bli vidöppet jag (är realist och ser HV o FHC i finalen tyvärr).
Inget av lagen har tokimponerat i min mening.....
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Hej, rackarns vad Djoos går bra i AHL. Nu ligger han på 9:e plats i poängligan för samtliga spelare och 1:a bland backar.
Han blev också vald till mars månads bästa spelare och här är en rätt skön video som hyllning.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Någon som vet om ägaren/programmeraren(a) vet om eller redan jobbar med att fixa Timrå boken/forumet?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Någon som vet varför Bengt pucken Persson inte har bloggat något det här året?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Wesley: Konstigt med Pucken, sista blogginlägget är 16/12-16, någonting måste ha hänt..
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carl Lejonkräk: Konstigt med Pucken, sista blogginlägget är 16/12-16, någonting måste ha hänt

Jo, det känns som något måste ha hänt. Var sugen på att läsa om han hade blivit mer positivt nu när vi är i final..
Kommentera

« · 1817393 · »