Brynäs IF

713765 inlägg · 7953 ämnen

A propósito de nada

« · 2128030 · » Till forumet


Sv: A propósito de nada
Samsung:
Fast ”en bra start” skiter man i från Brynäs vuxenvärld också.

Har en ensamstående bekant som arbetar som lärare och har barn som lirar i Brynäs.
Brynäs krävde att den skulle ställa upp för föreningen på arbetstid (ställa in lektioner). Hen jobbade inte ens i Gävle utan sa ”jag kommer efter jobbet då jag varken får eller kan ställa i lektioner och har dessutom inte råd”. Hen bidrog till en bra start och hade sina lektioner, stressade sedan iväg och när hen kom fram så pratar varken lagföräldrar eller organiserade anställda med hen utan iggade hen

Och hur går alkohol på en arena hand i hand med en bra start?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Peja: jo föräldrar har ett ansvar, men skolan är ju inte sen att sopa problem under mattan heller.
Hur många skolor sätter tex ner foten och polisanmäler misshandel i skolan?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Rörelse bland spelare idag:
- Rautio klar för Linköping (Aftonbladet)
- Linköping sparkar Palve.
- Niederbach lånas ut till MODO resten av säsongen men förlänger med Frölunda över nästa säsong.
- MODO sparkar Edwin Hedberg.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Samsung: Bara att maila Cahling/Campese/Lorentz...

Fast kan ju handla om yngre åldrar å då är d svårt att ta d via klubben...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
xxxx BIF xxxx: Du gillar verkligen att promota Brynäs IF.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Peja: Jag skyller mycket på skolan också, det är ingen ordning där och lärarna får inte en kasta ut elever som styr undervisningen.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
xxxx BIF xxxx: Ja, självklart ska skolan följa lagen och där ingår väl anmälningsplikt, men en del föräldrar förväntar sig att andra (som skolan) ska uppfostra deras ungar. Det är fortfarande vårdnadshavarna som har huvudansvaret över sina ungar.
Kommentera

Sv: A propósito de nada