1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 755951 inlägg · 7967 ämnen
« · 2475445 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
Mattson: "Ska du eller jag?"

Hehe...
Såg det alldeles nyss, så jag tar det mer än gärna.
Är man magister så är man... ;-))

Tigerhjärta: märkligt , användare Bulten har väl precis påstått motsatsen hela tiden, att han inte är skadad?

Du måste alltså citerat fel i ditt inlägg där du påstår motsatsen väl ? Rörigt värre detta

Jag tror han nog har en känning någon stans, men är ändå petad matchen i morn och är därför frisk på torsdag

Bulten: "Axle San: Det förstår du väl ändå att han inte är skadad?"

Fast jo. Det var här hela diskussion tog fart, där du antyder att Axle har fel som säger att Lindbäck är skadad.
Du har målat in dig i ett hörn grabben, ingen idé att fortsätta.

Bulten: Eh va?? Sa jag det? Sa bara att det är som det är och inget man kan göra åt. Eller har du nån plan att utreda detta vidare? Hur då?
Herregud människa. Hur mår du?

Tigerhjärta: "Jag uttryckte att jag var tveksam till om Brynäs verkligen var helt ärliga, medans du slog fast att han var skadad. En väsentlig skillnad."

Fast njae det gjorde jag inte va. Jag tror inte ett dugg på att han var skadad utan att han surade ihop och att Brynäs nu hjälper honom med damage control för att han bett gruppen om ursäkt osv.

Loomis666: Eh va? För att man går ut med den infon så är det så? :) haha

Bulten: Ja du får tro vad du vill, men nu är det ju som sagt som det är och inget nån kan göra nått åt, så bara att släppa det

Bulten: Jag uttryckte att jag var tveksam till om Brynäs verkligen var helt ärliga, medans du slog fast att han var skadad. En väsentlig skillnad.

Loomis666: Fast inget stämmer. Varför gå rakt ut och just vid ett mål. Sjukt märkligt agerande. Och varför har det mörkats i så fall? Och varför ringer man upp all media för att blåsa ut infon?
Jag tycker det är jättegulligt att så många köper storyn.

Sett till de sex senaste matcherna så har vi alltså bäst corsi av alla lag, över 57%

Sett över samma sex matcher så har vi sämst PDO på 90,53 med en skotteffektivitet på 3,57% och räddningsprocent på 86,96%.

Det är anmärkningsvärt.

Tigerhjärta: Du tvivlade ju själv på att han var skadad, minnet är kort. Bilderna säger fortfarande ingenting, då skulle han lämnat isen vid 0-1 och inte vid 0-3. Och varför gick han rakt ut?

Bulten: Finns inte en match då en eller flera spelare får en smäll och kör vidare fast dom med facit i hand kanske inte borde gjort det. Den som lirat hockey vet det

KulaShaker: Han säger ju själv att med facit i hand borde han klivit av. Det var inte mina ord. Nu tror jag ju givetvis inte en sekund på det. Men om det vore sant så blir jag ännu mer förbannad när vi har en hel målvakt på bänken

Bulten: Här har du sekvensen som Lindbäck syftar på.
Din konspiration gick i kras, ännu en gång.
Kryp iväg nu innan du skämmer ut dig än mer än vad du redan gjort.
Uppladdat:

500x0-db1067ef-0f10-421c-a377-6902d2caf8d5.jpeg

500x0-fea37031-6fe4-433e-94c4-4830da472825.jpeg

500x0-a1d5d08a-1ed4-4c49-b518-f2cf13f068ca.jpeg

Bulten: Ja nu är det ju som det är, så bara att släppa det där nu

Bulten: Rätt hårt skruvad tolkning, som vanligt.

Loomis666: "Påverkade skadan dig när det gäller målen du släppte in?

– Man kan väl säga att med facit i hand skulle jag väl gått av direkt. Men man är ju där."

Hade ju varit ännu värre om det är sant. Att han fortsätter spela skadad och det ger oss 3 mål i baken. Så för Lindbäcks skull hoppas jag att rätt anledning är att han surade ihop och drog.

JawKee: ganska bra att Vi tog in finnen i mål trots allt

KulaShaker: precis!

'Påverkade skadan dig när det gäller målen du släppte in?

– Man kan väl säga att med facit i hand skulle jag väl gått av direkt. Men man är ju där.'

Bulten: Han antyder att han gjorde sig illa tidigare under matchen

Bulten: Nä precis. så varför sprider du en massa skit?

KalleTeodor: Finns det något i skottögonblicket vid 0-3 som kan ha skadat honom? Eller halkade han i spelartunneln. Det är såklart info som jag inte har.

Bulten: Mmmm det hela verkar vara i samarbete med FSB och CIA så det är avancerade grejor. Kan berätta mer när jag talat med min kontakt på MI5...

Bulten: Ja helt klart Brynäsuminati som ligger bako mdetta

Bulten: Det är inte lätt att vara ödmjuk!
Jag syftade inte på Lindbäck nu.

Mattson: Hatar slumpen att precis i det ögonblicket som 0-3 sitter så skadar sig Lindbäck, så pass skadad med att han måste lämna isen omedelbart och försvinna. Ingen har en aning vad som hänt. Sen hänvisar man till överkroppsskada. När det inte riktigt får fäste så ringer man både aftonbladet och gd för att kunna blåsa ut infon brett. Damage control i sin renaste form. Uppenbarligen lurar det några.

Huge: "Han har säkert insett hur förfördelad han varit hela säsongen och att han kanske inte har så jättemycket att grina över."

Ska du eller jag?

Tigerhjärta: Nu har Lindbäck börjat inse att det inte var så jävla begåvat att gå raka vägen ut. Han har säkert insett hur förfördelad han varit hela säsongen och att han kanske inte har så jättemycket att grina över. Brynäs hjälper honom med damage control vilket såklart är hedervärt, vi behöver inte fler rubriker. Förväntar mig en helt annan ödmjukhet från Lindbäck som jag förväntar mig vaktar båsdörren resten av säsongen innan han får leta nytt uppdrag till nästa säsong.

{10065}: Märkligt att Lindbäck talar ut kring en skada som inte existerar.
Onödiga resurser av Aftonbladet. Det hade ju räckt att fråga Bulten, han vet ju att Lindbäck fejkar.

mk:
"Undrar om inte Bulten är Gurra 88"
Minns bara en kommentar från Gurra, men den var å andra sidan desto bättre...
Innan senaste guldet bedömde Gurra laget "som det sämsta laget Sundlöv ställt på is"
Man skall inte va rädd för att ha åsikter! ;-)

{10065}: Well om Palve går på kant så kan det vara något positivt. Björninen är grym och kan helt klart lyfta dom båda, tror jag. Bra att Palve får släppa rollen som center.

JawKee: Ouff.. Rödin & Palve i samma kedja… Björninen kommer få det tufft om dom inte rycker upp sig.

Bulten: Som Ni gamla kommer ihåg. Så fanns det juben användare här förr som ALDRIG gladdes av Brynäs.

Undrar om inte Bulten är Gurra 88.

Btw. Det måste vara kul att sitta i en annan debatt med dig. Där man kanske inte tycker samma helt och hållet.

Ditt glas är alltid halvtomt eller?

Vet inte om någon skrivit det än men, man verkar ha tränat så här:

Strömgren - Larsson - Timashov
Rödin - Björninen - Palve
Eklind - Ölund - Olesen
Kvist - Blomqvist - Ljungkrantz

Lindstein - Sklenicka
Johannesson - Friman
Bertilsson - Niemelä
Kinnvall

Sen tränade Birgersson som back också verkar det som.

JawKee: Borde finnas en funktion där man kan PM:a sig själv. Finns några som helst verkar vilja diskutera med sig själva…

Blå grottan: Kör vi inte på med Manner då? Funäsdalen uttalar ju gång på gång att de har förtroende för ledningen.vi
Ifrågasätt namedroppandet istället för det leder ju ingenstans.

Bulten: Du förvånar mig inte ens längre.

JawKee: Ja det skulle jag verkligen säga. Nyheter är till för sådana som dig

Depression:

Hoppas du har fel då.

Bulten: Naiv som tror mer på det som skrivs i nyheter än det som inte skrivs?

mattias - 74: Tror det kan vara avgjort redan innan dess. Mardrömmen är ju om vi är 6p bakom inför den matchen, och man blir klar för kval genom en förlust där.

{8399}: "Vi kör på med Manner med fullt förtroende. Det är en liten formsvacka bara."

Vad vill du med dessa kommentarer.. Är du ironisk eller ett troll?

munkas:

Matchen mot HV kommer kanske avgöra framtiden för båda lagen. Inget av lagen har ju råd och förlora så det blir nog fart och fläkt i 60 min.

Tigerhjärta: Du skriver själv att du tvivlar att han är skadad. Gör det dig också till konspirationsteoretiker. Eller gäller det bara andra?

JawKee: Du låter mer och mer naiv.

Bulten: Du låter mer och mer som en konspirationsteoretiker

Bulten: Visst, du har nog rätt.
Jag låter dig fortsätta på egen hand med dina konspirationsteorier, det är nog bäst så.

Tigerhjärta: Då tycker jag du lämnar diskussionen om du tycker den är onödig.

« · 2475445 · »