1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 738472 inlägg · 7967 ämnen
2886362 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Silly Season 2025-26
Peja: ” Rögle värvar Karson Kuhlman.”

Inte direkt så att det skulle börja pirra om Alcén gjort motsvarande värvning… Lite som du var inne på tidigare, känns som att flera klubbar gjort ett gäng ”chans/mediokra” värvningar.

Rögle värvar Karson Kuhlman.

dempa: Ganska rimligt antagande att nästan alla som hamnar i HA har blivit nobbade av SHL-klubbarna.

För övrigt otroligt vilket framtungt lag Modo verkar mönstra. Överton till killar som Persson och Bengtsson måste vara enorm.

dempa: Det förstod jag helt och hållet!

nittontolv: ansyftade på tjatet om att Hinken tackade nej till CED'A 😄

Det var nån här inne som skickade ett klipp från Paradise hotel där nån riktig sunk-kille repeterade "Tacka nej mannen" på ortensvenska trots att han var råblond. Om nån kan hitta det klippet igen ser jag det gärna igen, det var stor humor. Han sa "tacka nej mannen??" Typ 83 ggr på på sekunder, nytt rekord.

Peja: Han har ju pluggat marknadsföring på college :-)

En sak måste man hylla Jacob Bengtsson för.

För att vara en så exceptionellt anonym spelare på isen är han verkligen duktig på att synas och marknadsföra sig själv i media.

nittontolv: Jag har faktiskt svårt att se att Alcén haft Larsson på bordet. Men om så är fallet är jag jäkligt glad att han tackat nej. Inte bara modo som kan tacka nej… 😉

dempa: Tydligen. Han får fortsätta släcka karriärer i ”The heart of hockey” istället :)

2886362 · »