70 Rodrigues:
Vi går upp så plockar vi tillbaks Ollas och Widing ;)
Slajsarn:
Jag mjukar upp lite eftersom vi också får en gästbok som tillhör elitserien nästa säsong ;)
Vill känna på hur det känns att skriva i en Gästbok vars lag spelar i ES ;)
Redigerad kommentar
Carl Lejonkräk:
Min källa var nån hockeyexpert ( tror det var Renberg ) förra veckan på tv som sa det men det är klart att dom kan ha fel.
Redigerad kommentar
Huge: JL är lika rapp i käften som hans åkning var :-)
Huge:
Du anser inte att det finns fog för att gnälla när ni gör den sämsta säsongen som ett regerande mästarlag gör och har släppt in näst mest mål i Elitserien ( ! )
Man behöver inte vara hjärnkirurg för att fatta att det är nånting som är fel i föreningen men jag borde egentligen inte bry mig men jag blir bara så less att läsa dina ständiga försvarstal från dig. Skall du på matchen idag förresten? Du bor väl i sthlms området eller sitter du hemma framför Text teven idag med?
Redigerad kommentar
Slajsarn: " Jag ger mig fan på att du skrattar dig harmynt åt Oldsbergs och Hegerfors ordvitsar..."
Finns säker dom som gör det.
Liksom det säkert finns dom som skrattar sig harmynta åt vitsar eller skämt om Sundlövs fax.
Smaken är nog som baken när det gäller vad som uppfattas som humor, skulle jag tro...
Huge: brynäs08: Ingen som kastar skit på varandra, vad jag sett.
Du skriker om gamnackar hit jättebebisar dit, humorbefriade gaphalsar? Har du svårt att se skogen för alla träd?
nog om det, fel tråd att tjafsa vidare i, skicka mig pm om du vill bråka mer, eller ta en Ipren så tar vi en öl i baren!
Huge:"Och varför ge AIK extrapengar, om man inte behöver?"
Hycklare....hur många tusen har du inte plöjt ner i AIK's och DIFs klubbkassor genom åren?
Huge: MEN LÄGG FÖR FAN NER!!! Vi står inför årets match allt du sysslar med är kukmätning i vanlig ordning. Fick du för mycket stryk av brorsan som liten. Tjafsa vidare efter matchen istället!
Med vänlig hälsning, Erik Håkansson.
Tips.
Om Rahm står: AIK-Brynäs 10-1
Om Honken står: AIK-Brynäs 8-0
Redigerad kommentar