1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 735935 inlägg · 7967 ämnen

AIK - BRYNÄS LÖR 2 MARS. AVGÖRANDET! (?)

Sv: AIK - BRYNÄS LÖR 2 MARS. AVGÖRANDET! (?)

Tips.

Om Rahm står: AIK-Brynäs 10-1

Om Honken står: AIK-Brynäs 8-0

Redigerad kommentar

Carl Lejonkräk: Inga onödiga utvisningar idag tack.

brynäs08: Idag till jag se att Granström och Widing lever upp och grisar i bästa slutspelsstil. Dax att vakna nu!

Tycker att 3:e och 4:e linan borde byta plats.

mattias - 74: Jobbigt när nån tycker att det inte finns fog för att gnälla på allt och alla dygnet runt?
Och jag tycker definitivt inte att det finns fog för en leksing att påpeka fel i andra föreningar....

brynäs08:
Timråvinst och Växjöförlust skulle ju smaka mumma om inte vi lyckas sno en pinne i kväll...

70 Rodrigues: du tog orden ur munnen på mig ;)

mattias - 74: Om ni mot förmodan skulle gå upp så får ni gärna ta Widing, Nordan o Lauritzen, men Ollas ger ni fan :-) Rahm ksn ni också få eftersom som vi tar Hanses ;-)

mattias - 74: herregud, har ni tagit tagit ett sms-lån för att köpa en gästbok här på forumet? Eller la ni ned en skola till?

70 Rodrigues:

Vi går upp så plockar vi tillbaks Ollas och Widing ;)

mattias - 74: *asg* Tyvärr så lär ni få stå kvar på perrongen den här gången också ;-)

Slajsarn:

Jag mjukar upp lite eftersom vi också får en gästbok som tillhör elitserien nästa säsong ;)

Vill känna på hur det känns att skriva i en Gästbok vars lag spelar i ES ;)

mattias - 74: säsongen är ju inte ens slut....

Redigerad kommentar

Mattias - 74: så du är inne och frotterar dig med de stora pojkarna ;-)

Carl Lejonkräk:

Min källa var nån hockeyexpert ( tror det var Renberg ) förra veckan på tv som sa det men det är klart att dom kan ha fel.

mattias - 74:" Du anser inte att det finns fog för att gnälla när ni gör den sämsta säsongen som ett regerande mästarlag gör. "

Har du källa på det? Finns det inte några mästarlag som missat slutspelet? Finns det inte några som åkt ut i kvarten? Hur Brynäs säsong slutar vet vi ju inte ens . Hur känns det att hålla på en välmående förening?

Redigerad kommentar

Zappaholic:

* asg *

brynäs08: sluta tjafsa på Huge om du vill ha det lugnt och skönt här. Du vet väl att varje ord riktat mot Huge genererar tio osv tillbaka i hans replik?

mattias - 74: blir ju lite lustigt när en leksing börjar prata om att något är fel i föreningen ;-)

mattias - 74:Huge sjukskriver sig..Det är helt enkelt för många som vill träffa honom.

Huge: JL är lika rapp i käften som hans åkning var :-)

Huge:

Du anser inte att det finns fog för att gnälla när ni gör den sämsta säsongen som ett regerande mästarlag gör och har släppt in näst mest mål i Elitserien ( ! )

Man behöver inte vara hjärnkirurg för att fatta att det är nånting som är fel i föreningen men jag borde egentligen inte bry mig men jag blir bara så less att läsa dina ständiga försvarstal från dig. Skall du på matchen idag förresten? Du bor väl i sthlms området eller sitter du hemma framför Text teven idag med?

Redigerad kommentar

Treklövern1912: Ja, heta f.d spelare i båset kan vara ett problem ibland.
Tror ändå att Johansson tillför mer än han skadar sas.
Annars hade nog Färjestad gjort sig av med honom för länge sen, skulle jag tro.
Vi har ju själv en riktig hetsporre i båset, tänker förstås på Janne Larsson...
;-)

Slajsarn: Och sen stiger nivån markant till oanade höga höjder när du och dina kompisar loggar in och börjar gnälla och raljera över spelare, ledare och andra skribenter....

tjugo8: Lycka till. Tyvärr har jag ingen möjlighet att åka oh får nöja mig med rörliga bilder i TV och lyssna på någon "expert"

Treklövern1912:

Lämnar Östergötland, mot Hovet!

Huge: Vad bra han är. Ett bra sätt att ta energi från laget. Han vill alltid vara i rampljuset.

brynäs08:Nivån brukar sjunka markant så fort Huge är på loggad.

Slajsarn: " Jag ger mig fan på att du skrattar dig harmynt åt Oldsbergs och Hegerfors ordvitsar..."

Finns säker dom som gör det.
Liksom det säkert finns dom som skrattar sig harmynta åt vitsar eller skämt om Sundlövs fax.
Smaken är nog som baken när det gäller vad som uppfattas som humor, skulle jag tro...

Treklövern1912: Absolut, har redan skrivit ett par men några som brukar raljera över andra tålde visst inte att jag skojade lite med dom utan att gå i taket och gråta ut härinne.

Huge: Finns det allvarligt menade inlägg här ?

Huge: Du menar samma reaktion som du får när man skriver något om Sundlöv?

Huge: brynäs08: Ingen som kastar skit på varandra, vad jag sett.

Du skriker om gamnackar hit jättebebisar dit, humorbefriade gaphalsar? Har du svårt att se skogen för alla träd? 

nog om det, fel tråd att tjafsa vidare i, skicka mig pm om du vill bråka mer, eller ta en Ipren så tar vi en öl i baren!

Slajsarn: Nä, har väl heller aldrig påstått att det var roligt.

Roligt däremot att se din och din kompis reaktion på ett inte alltför allvarligt menat inlägg...

Huge:"Och varför ge AIK extrapengar, om man inte behöver?"

Hycklare....hur många tusen har du inte plöjt ner i AIK's och DIFs klubbkassor genom åren?

brynäs08:Huge hittar du inte i klacken.

brynäs08: Ingen som kastar skit på varandra, vad jag sett.
Raljerade lite över dom som själva är snabba med att raljera över andra, tål man inte det utan att gnälla så saknar man isf humor och självdistans, enligt min mening.
Tyvärr, jag måste avstå pga flunsa och sjukskrivning. Känner mig klart bättre men vill inte riskera nåt.
Och varför ge AIK extrapengar, om man inte behöver?
Jag får sjunga framför textteven istället...   ;-)

Huge:inte ens roligt.. Jag ger mig fan på att du skrattar dig harmynt åt Oldsbergs och Hegerfors ordvitsar...

brynäs08: Vet inte om nästa säsongs kapten spelar, men han är en ledartyp och väldigt viktig i såna här matcher. 

Huge: ska du på matchen i em? Du är väl från Lidingö? Bättre vi sjunger fram vårt lag än att kasta skit på varandra? 

Zappaholic: frågan är ju hur formen där på enter? han har ju inga matcher i kroppen på ett tag? Vet vi om han spelar?

Zappaholic: Det bästa vore om båda hade kunnat lira ;-) Lär bli ett grymt tryck på Hovet i em, lapp på luckan o allt. Vi lär få ett bra stöd då det alltid är många Brynäsare på plats i Stockholm.

brynäs08: Ännu en gapande humorbefriad fjant....

Zappaholic: Var orolig för det, om det nu stämmer.
Eller så är det bara ett sätt att få Eldebrink att fundera in i det sista.

I övrigt känns det väl nästan som om den nya taktiken till viss del går ut på att spela på resultatet vi har från start sas.
Frågan är om det håller mot ett motiverat och anfallsinriktat AIK, som kommer att ösa på rejält?
Höll bra mot ett mer omotiverat Modo, tror ändå att det är rätt taktik att återigen spela lite avvaktande och hålla ihop laget, kanske inte så mkt att välja på.

70 Rodrigues: Fast kan Enterfeldt lira är det nästan viktigare i en sån här match. Han är ju en starkare tvåvägsspelare.

Huge: MEN LÄGG FÖR FAN NER!!! Vi står inför årets match allt du sysslar med är  kukmätning i vanlig ordning. Fick du för mycket stryk av brorsan som liten. Tjafsa vidare efter matchen istället!

Med vänlig hälsning, Erik Håkansson.

Zappaholic: Jävligt synd :-(

70 Rodrigues: Det är jäkligt synd, grabben är ju stekhet.

« · 1565765 · »