Treklövern1912:
Haha, näe det är sant. Skulle ha varit Gustav Strandvall då, sån Ljusnebo han var. Men jag är lite osäker om han flöjta i hockeyn också, han dömde kanske bara Fotboll?
Redigerad kommentar
Treklövern1912:
Mycket tveksamt, inte ens på den tiden Timberwolves var i farten. :)
Treklövern1912:
Vad är det du säger karl, Sören som är en sådan professionell och duktig domare. ;)
Huge: *ASG (som det ska vara på detta forum) :-)
Passar på att skratta nu innan matchen börjar för övrigt!
Redigerad kommentar
Huge:
Blir alldeles varm i hjärtat..... Huge skämtar, och blir uppskattad för det. Ett gott omen inför eftermiddagen?
70 Rodrigues:
Vi går upp så plockar vi tillbaks Ollas och Widing ;)
Slajsarn:
Jag mjukar upp lite eftersom vi också får en gästbok som tillhör elitserien nästa säsong ;)
Vill känna på hur det känns att skriva i en Gästbok vars lag spelar i ES ;)
Redigerad kommentar
Carl Lejonkräk:
Min källa var nån hockeyexpert ( tror det var Renberg ) förra veckan på tv som sa det men det är klart att dom kan ha fel.
Redigerad kommentar
Huge: JL är lika rapp i käften som hans åkning var :-)
Huge:
Du anser inte att det finns fog för att gnälla när ni gör den sämsta säsongen som ett regerande mästarlag gör och har släppt in näst mest mål i Elitserien ( ! )
Man behöver inte vara hjärnkirurg för att fatta att det är nånting som är fel i föreningen men jag borde egentligen inte bry mig men jag blir bara så less att läsa dina ständiga försvarstal från dig. Skall du på matchen idag förresten? Du bor väl i sthlms området eller sitter du hemma framför Text teven idag med?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar