1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 736059 inlägg · 7967 ämnen

BIF-TPS

Sv: BIF-TPS
Skönt! Fast det skulle ju va´ bra om Brynäs nån gång kunde hålla en tvåmålsledning i sista perioden... Men ok, jag förlåter killarna, dels för att det ju ändå blev seger och dels för att det ju faktiskt måste va´ tungt att orka tre matcher på tre dar. Hur kan man förresten komponera ett så korkat matchprogram så att ett lag spelar 3 (!) matcher 3 dar i följd? Två är väl acceptabelt men inte tre, tycker jag.

Bright: Och i morgon möter vi Djurgården! Fyra matcher på fyra dagar. Snacka om tufft program.

Åh DIF torskade med 2-3 efter straffar mot Fribourg. Känns igen på något sätt...

Bright: De e' värre än så! Brynäs spelar 4 matcher på 4 dagar!

Leksand torskade i kväll igen, denna gång mot Lukko Rauma med 5-4! Löfström åkte på en mycket ful tackling och blev liggande i 15 min i väntan på ambulans.

micke: DIF missade alla sina 5 straffar! Det är inte bara Brynäs som behöver nöta straffträning!

70 Rodrigues: 15 minuter är en jäkligt lång tid. Hoppas det inte var allt för allvarligt...

70 Rodrigues: Fribourg var väl iofs inte mkt bättre som bara satte 1/5. Ibland känns det som att dom skulle kunna skippa straffarna och köra den ryska metoden, dvs singla slant.

micke: Dom ville inte flytta på honom i väntan på Ambulans, han fick sy ordentligt. Mer info kommer senare hos hockeynytt.org!

« · 105415