Brynäs IF

711086 inlägg · 7953 ämnen

Boork städar???!!

« · 621635 · » Till forumet


Sv: Boork städar???!!
GävleLasse: Frågen består ju, vad är det för problem?? För det är ju samma jävla sak varje år, vi är grym i 5-10 första matcherna, sen blir det bara rent crap...
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Huge: Du får tolka det hur du vill...Du slipper ju se eländet...
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Burberry: Ja det blir kanon det här....

Får Boork husera ett tag till i den nya "polisstaten" Brynäs så ligger till och med korvgubbarna risigt till...

Det som oroar en del med är när man möter styrelsemedlemmar med breda leenden...
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
GävleLasse: Ett onyanserat inlägg skrivet i bitterhet.
Eller var det skrivet med ett försök till glimten i ögat?
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
GävleLasse: Ja dock så tog jag väl ditt inlägg lite fel kanske : att du inte var spec orolig... men iaf, ja allsvenska spelare är ju grymma(?) vi ser ju hur jävla bra det går..
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Jag kan ju tillägga att man får vara nöjd en sån här kväll.. vi har ju dubblat målskörden...


bara det!
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Burberry: Ja det ser skitbra ut...Vi har ju faktiskt många lovande spelare som kommer att blomma ut i framtiden...

Att våra gamla spelare inte levererar får vi ta. Vi har ju Spets, Almtorp, Månsson de är ena jävlar på att åka skridskor... om några år så har de utveckalts å då tar vi SM-Guld...enkelt.

Att vi har hamnat så här illa är bara otur, det har det varit sedan 1999 när vi vann guldet...otur inget annat.

Vi slänger ut alla som inte presterar, sen fyller vi på med framtidsspelare från allsvenskan, låter dem utvecklas och låter dem gå till andra klubbar...

precis som vi har gjort i alla år.

Jag bryr mig inte längre...
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
GävleLasse: Har han suttit på läktarn alla matcher kanske? Jo fan boork kan ju ta en klubba och glida ut, vad är det ni inte fattar, SER NI INTE ATT DET INTE SPELAR NÅGON ROLL VILKEN TRÄNARE VI HAR!?!?! Det går ju åt helvete vilket fall, det är bevisat dom senaste 3-4 åren då vi har haft nya tränare, men Gävlelasse tycker du själv att det ser bra ut? Och jag skrev att det gäller alla..
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Peja: Simons har genomgående varit en av Moras bästa forwards i år.
Jag tycker att han lite sent omsider fått ett genombrott.
Ingen i Brynäs har gjort fler mål än Simons denna säsong. Han toppar bl.a laget i matchavgörande mål.
Själv gillar jag hans förmåga att föra in pucken i offensiv zon vid PP-lägen.
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Burberry: "prestera eller dra!"

Borde inte detta gälla samtliga involverade, Boork inkluderad?
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Burberry: Ja från läktaren är det skitenkelt att göra poäng...
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Burberry: Det kanske är svårt att göra poäng när man sitter på läktarn!!
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Miettinen kan ta och börja göra poäng, precis som alla andra. Nu får det fan vara slut på håll i handen joll, prestera eller dra!
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
74Robban: Ja, Simons var en stor talang en gång i tiden och var aktuell för BIF under flera säsonger. Men han verkade aldrig ta det sista steget och imponerade inte i TIK, och inte heller nu för Mora...
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Och om inte Mormor köper en målskytt I _NÄSTA_ fönster kan han fan ta och avgå!!
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Burberry: Ja den som säger att Dacke jobbar som ett djur kan inte veta hur spelare gör när de jobbar som djur... för detta krävs att man åtminståne använder BÅDA skridskorna !! Det gör INTE Dacke hela tiden!
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
"Se på Dacke Wahlberg, han har x antal år i NHL bakom sig och jobbar som ett djur i varje byte" Hur många matcher har han sett iår? Dock måste jag missat dom byterna....
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
hehe... sitter och kollar lite på reprisen nu av Mora-Leksand. Intervju med Mikael Simons. Är det någon mer än jag som kommer ihåg att Morabossens grabb lirat några träningsmatcher MED Brynäs?
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Insändare till Tomas Ros Hockeyblogg i AB.

Öppet brev tll Boork
Hej Leif!
Jag är Brynäsare, jag är t.o.m född PÅ Brynäs som vi säger här i Gävle (känner ej till historien bakom denna prepositionsförvirring men det har alltid varit så och vi fogar oss här i norrland). Jag har som många andra brynäsare lidit med mitt lag senaste åren, det lag som inte allt för länge sen (1999) spöade ett av elitseriehistoriens mest överlägsna Modo-upplagor (inkl bröderna Sedin) i en gastkramande finalserie. Den vändning som Brynäs, med stor hjälp av en fjunig Honken i målet, klarade av den gången är inget annan än ren idrottsmagi. Sen dess har det tyvärr inte varit så mycket magi, det har varit desto mer kvalserie. Det har varit dålig hockey och det har varit cirkus i båset, aldrig roligt för en supporter. Många röster har höjts, många har velat se förändring. Nu har vi fått förändring, vi har fått dig Boork. Och du rör om, som du brukar. Du säger "Jag jobbar så här, det kan inte komma som en överraskning för någon" men vi blir överraskade ändå. Jag tänker att ledningen för Brynäs IF nånstans måste ha velat ha det så här, man anställde "städaren" Boork av en anledning och den anledningen ser vi nu. Jag tänker också att ledningen för Brynäs IF nu borde stå upp för dig, tala om för media att dom stöttar dig till 100 % och inte fegar ur så där som ledningar inom den här klubben så ofta har gjort genom åren. Leif, jag vill säga så här: Överraska oss, rör om, fortsätt med din grej. Jag är så jävla trött på överbetalda medelmåttor och du Leif, du är min hjälte. Kasta ut dom allihop, ta in hungriga juniorer och underbetalda arbetshästar. Jag ser dom andra lagen, jag ser HV, Linköping, Frölunda och jag tycker alltid att dom som jobbar bäst i deras lag är dom s.k stjärnorna (varje gång jag ser Frölunda vill jag alltid ha tillbaka Jonas Johnson till Brynäs, jag kan ta banklån!). Vi har inga stjärnor i Brynäs, meritmässigt är det bara Dackell och Sjödin som kan aspirera på den titeln men dom är också kloka nog att inse att deras storhetstid är förbi. Jag skiter i om vi hamnar i kvalserien igen, bara jag slipper "glida på en grilla-Wahlberg" (Se på Dacke Wahlberg, han har x antal år i NHL bakom sig och jobbar som ett djur i varje byte. Jag vill ha såna som Dacke, jag vill inte ha såna som du). Jag lovar att se varenda match i kvalserien Leif, och jag lovar att stå upp för dig mot alla gnällspikar. You're the man, just do it!
//Maths
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
sylf: Det är små marginaler...hade vi fått första målet då jävlar...huvudsaken är att vi har en fungerande defensiv...
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
rafalski: "Brynäs kommer att stånga sig blodiga,kamma noll och Luleå tuffar på och vinner ganska behagligt!"

Jag skriver samma sak igen.Vilket jävla dynggäng!!
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
sylf: BAJSKORVAR!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Huge: Herregud, 3-0, kanske dags för timeout.
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
sylf: "Brynäs kommer att stånga sig blodiga,kamma noll och Luleå tuffar på och vinner ganska behagligt!"

Wahlberg satt i frysen pga taskig inställning.
Kanske dags för dig att byta plats med Walle ett tag?
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Bissett19: F-n, borde ju kunna sätta nåt mål på alla chanser vi har!
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Lika oflyt som vanligt då ..
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
rafalski: Brynäs kommer att stånga sig blodiga,kamma noll och Luleå tuffar på och vinner ganska behagligt!
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
sylf: så jävla pissdåligt,kan dem inte sätta chanserna??
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
sylf: Bränner 2-3, jättelägen, sen gör Luleå 1-0. Kanske ett gott omen att Brynäs inte gör ett tidigt ledningsmål.
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Och då kommer 0-1.
Gäller att sätta chanserna!
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Bif_FANS:
09.250 - 1 EQLuleå5. FRANSSON, Johan 
 (10. SARAVO
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Bif_FANS: Ja vi hör vi oxå.
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
rafalski: Fan,dom missar hur öppna lägen som helst!
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
1-0 hänger i luften!
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Björn hade ett friläge..
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
sylf: SHG :-)
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
rafalski: Vaddå Wahlberg?
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
sylf: Hur lång fördröjnng är det på webbradion egentligen,swehockey hade redan noterat Linds utvisning när man fortfarandde kommenterade spelet!!
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
sylf: Wahlberg ?
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
nej....4-5 nu
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
rafalski: Nu kommer nog ett mål:-(
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
sylf: kom igen nu da!!
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
PP, 1-0 Wahlberg ?
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
rafalski: Utvisning för Luleå!!
Nu hänger vi ettan!!
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
rafalski: PP nu,dags att skaffa en bra start!
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
PP !
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Matchinledningen känns igen, hoppas på bättre utdelning ikväll.
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Bif_FANS: fan ove...
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
2-2...M.Månsson......T.Sjödin
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
3 - 2 till BIF ! :)
Kommentera

« · 621635 · »