Brynäs IF

714160 inlägg · 7953 ämnen

Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16

« · 2024381 · » Till forumet


Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Kevin47: Jag kan tycka att du ska hålla en bra mycket bättre ton än vad du gör nu.

Klarar du inte av att folk är på dig om ett nyförvärv som du nämnde för 3 veckor? sen. Så får du sluta med att släppa rykten förrän du har nått konkret.
Så ta ett djupt andetag, logga ut och kom tbx när du kan hålla God Ton.
Tack för mig.
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Kevin47: hoppas det går i lås och snart!
När senast fick BIF in en bra spelare sent på säsongen?
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
munkas: min källa sa att de handlar om en spelare
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Kevin47: Nja, har väl glömt nån tablett kanske men du kan väl säga vad det handlar om iaf? Är det ny tränare, spelare, sponsor?
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Kevin47: Rör det rikets säkerhet eftersom du bara skriver att ”något” kommer hända?
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
nyb: 3 dagar kvar nu bestämmer du det ??? Snälla du sluta skriv du har inget att komma med än att du tror att min källa bluffar men du ska få se
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
brynäs08: Bra gjort Brynäs!! Två poäng är enligt mig bättre än ingen alls nu ser jag fram emot att gästa er den 25 mot Luleå o inmundiga nåra malt på skybar!!😎😎
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Kevin47: Blir intressant nu om du kan bibehålla din 0% träffsäkerhet på rykten. 3 dagar kvar nu.
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Guldet är BIF : presskonferensen?? När var??
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Skrubben: That's the way aha I like it 🙂
Som du säger, väldigt klokt beslut att låta de bästa spelarna få väldigt mycket istid/matchas hårdare.

Forslund hade väl inte 1 byte ikväll tror jag.
Roligt ändå att det blåser lite positiva vindar i laget sen Molin och CO blev härförare.
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Anders Berg: Nu kan jag inte hålla käften snart vad har du emot brynäs ,om du är inne på den här sidan borde du vål vara ett brynäs fan
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Silfverkroken: du verkar också vara blind eller allmänt dum bara ja skrev förut att min källa inte vet när det kommer ske jag vill att Sundlöv gör nånting nu direkt för ikväll skulle vi ha stängt matchen
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Rödin1912: men vad är du för ny medlem hahaha tyvärr jag gissar inte
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Skrubben: Trodde han var klar som toppspelare i SHL. Kommer väl i alla fall passera förra årets 30p.
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Silfverkroken: Vad? Inget har ju hänt och tills det gör det (om det nu gör det) kan man väl tycka att Sundlöv sover.
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Kevin47: haha om hur lång tid talar vi om att NÅGOT kommer hända? Till den här säsongen, nästa, om 2 år? Vem som helst kan ju dra till med något sådant du sitter ju bara och gissar
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Guldet är BIF : Helt rätt förändring som Ove/Honken gjort att lira mer med våra bästa spelare. Sigalet, Söderström spelar enormt mycket. Söderström loggade 27 minuter idag! Rödin och Scott nästan 25 minuter.

Följden blir att våra brunkare i fjärdekedjan får mindre istid. Alcén spelade bara 6 minuter idag exempelvis.
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Guldet är BIF : sedan finns det mycket met i Lundgren. Hoppas han kan höja sig nu när han får mer speltid när Kilas är borta. Tyckte han var bra när han lånades ut till Malmö och när han kom tillbaka. Tror det är en spelare som behöver mycket istid.
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Kevin47: Något kommer hända men samtidigt klagar du på att Sundlöv sover? Säger du inte emot dig själv rätt mycket?
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Carlo: ja tar upp vem jag vill ? Jag tog upp dom två bara för att andra lag agerar medans Sundlöv sover
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Guldet är BIF : tycker dem matchar första femman mer med.
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Kevin47: då borde du bara ta upp Komarek!
Håller dock med att MS borde jobba hårdare. Men det är nog svårt för ett lag som ligger till som BIF.
Om man får titta i backspegeln och undrat hur det hade sett ut om BIF hade haft kvar Rudolf och Kousal ist för Zetterberg och som bredd om Boken inte kom hem som det nu blev!
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Forsberg 1978: lugn bara de kommer ska du se sen när de händer kan du hålla käft eftersom du tror detta är en lögn ;)
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Känns som Molin och CO har skruvat lite på försvarsspelet. Tycker det såg förvånansvärt bra ut, speciellt med tanke på att Kilström och Ingman är borta.

Sen ska nog en hel del tillskrivas Sigalet och Söderström som loggar en del speltid om man säger så.
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
nyb: återigen läs vad ja skrev innan du kommenterar......
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Carlo: vem har nämnt att ms ska värvas kovacs ja skrev bara att han var klar för Örebro och att Sundlöv sover som vanligt ... läs innan du kommenterar tack
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Skrubben: inte bara NickyD som lyft sig 👍
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Kevin47: hur skulle MS kunna värva Kovacs när han redan var klar för Rövbro
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Måste säga att det är kul att Danielsson blivit en helt ny spelare senaste tiden. Tänk vad lite kontinuitet kan innebära för en spelare. Att inte behöva byta kedja stup i kvarten.
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
nyb: han är klar för Örebro
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Kevin47: Tror du att Kovacs vill gå till Brynäs?
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Knappade även in på Växjö, vilket känns mycket positivt.
Hoppet lever trots allt 🙂
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Kevin47: Men vadå det skulle ju hända något på värvningsfronten sa du ju! Har du eller din påstådda källa glömt detta?
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Kevin47: Lugn bara. Det kommer.
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Forsberg 1978: Rättelse där. Två snabba mål från FBK. Ove tar timeout och stoppar blödningen. 3-3 kommer efter ett bra tag då vi vaggar in oss i säkerhet i 5 mot 4 spel, möjligen tar Pennerborn timeout, kommer inte ihåg.
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Zappaholic: Växjö-LHC på lördag, kan LHC vinna ??
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Såg inte matchen ikväll p g a jobb (därför vinst), men 2 poäng hade jag tagit på förhand alla dagar i veckan. Bra Brynäs !
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Komarek går till Luleå den där kovas till Örebro Brynäs gör ingeting ....... vakna sundlöv för helvete ge oss fans nånting
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Någonstans måste man vara nykter även om det blev som det blev. Jag trodde inte innan match att vi skulle ta poäng. Vi har vunnit 3 raka och vi har 7pinnar av 9. Bra gjort!
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Anders Berg: Vi har motstuds i tredje men vi dominerar i två perioder. Surt att tappa en pinne men det går väl ändå att vara ett uns positiv efter sju pinnar på tre matcher.
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Anders Berg: Ja. Eller så fokuserar man på att Brynäs tog 2 rättvisa poäng mot ett av ligans bästa lag. Eller är "Usch å fy! Skärpning för fan!" bara sånt som du kör copy paste på efter varje match?
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Nu ska även vår bottenkollega Malmö ut på spelarjakt efter att de släppt Komarek. Marknaden är iskall... får se om Malmö hittar någon som gör skillnad?
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
lultiger: 3-3 kom efter våran time out så nej vi hantera inte något mål i baken men vi hittade ett sätt att vinna via straffar....
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Bifbenny: sant in med en back, kilas skadad en av de viktigaste vi har
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
lultiger:
Trist att tappa en i princip given seger. Ändå starkt av laget att resa sig likt fågeln Fenix och ändå vinna på övertid.
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
FY FAN!
Vi är sämst i Sverige på att spela på resultat. SH-goal på slutet också. Usch å fy! Skärpning för fan!
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Peja: 7av9 poäng, man kan se det så.
Trodde på 4-2 helt ärligt innan matchen, det var ju rätt nära, men men, skönt med 2 poäng med tanke på slutskedet.
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Forsberg 1978: Så är det väl, men vi klarar av att hantera något mål i baken med en timeout och hittar därefter vägar att vinna. Det får vi ta med oss.
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Vi måste lära att försvara oss ock förstärka backsidan så vi inte rasar ihop som ett jäkla korthus när vi får tryck på oss.
Låst ämne

Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Soffdomaren: Klart det är en positiv insats. En sån här kväll väljer jag att fokusera på det positiva istället för att älta 1 tappad poäng. Hade inte förväntat mig någon poäng alls från den här matchen.
Låst ämne

« · 2024381 · »