Brynäs IF

714624 inlägg · 7953 ämnen

Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008

« · 996923 · » Till forumet


Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Heja Bajskorvarna! ;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Visa det hjärta ni har och visar det nu!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
70 Rodrigues: 3-2. Heja.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Så jävla pinsamt att se hur Brynäs uppträder i egen zon, va fan är dom rädda för, en och en halv fot är ju redan i KS, VÅGA VINN.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
StoltBrynäsare: Spelar ingen roll hur många det är i klacken eller i publiekn totalt, kunnandet finns inte. Tabellen ljuger inte.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
70 Rodrigues: du hare en poäng där men samtidigt måste ju nån vara villig o ta tag i klacken så att spelarna kan lossa lite nervositet o spela ut inför en hemmapublik som är med och inte emot laget, inte sant?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
70 Rodrigues: Och domar`n bjuder in Mora den här gången,Va väl faan ingenting!Dom hakar ju ihop med skridskorna!! Domarna har ju inte landat än,ojämna nivåer.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
StoltBrynäsare: Är du verkligen förvånad, Brynäsklacken blir som laget för det mesta förnedrade oavsett motståndarfansens antal.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
detta är inte spelarnas fel, detta är skandal när vår klack blir utsjugna av 50 pers från mora. spelarna måste ju tända till
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
66Berglund: Och när det gäller moras mål så började man ju nästan att gråta, tre man får stå helt oattackerade, pinsamt!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
70 Rodrigues: "När fan ska dom lära sig??"

Har du inte förstått att dom aldrig kommer att lära sig nånting. Mupparna kommer att köra ner oss i AS!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
70 Rodrigues: När Brynäs har pucken bakom Moras mål och tappar den,varför står inte backarna innanför blå och motar tillbaka? Vi får ju inget tryck när backarna backar hem för tidigt!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
moreten: Måste ju ge grabbarna en riktig eloge för att dom försöker. 4 skott på mål är ju inte illa i en måstematch!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
IN MED ULTRAS SÅ VI FÅR LITE STÄMNING, GER FULLSTÄNDIGT FAN I OM DEM SKÄMMER UT SIG DEM KAN SJUNGA I ALLA FALL
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
krampaktig första period, mycket nervositet som synes. MEN VAD FAN I HELVETE HÅLLER "PUBLIKEN" PÅ MED DET SKA VARA PARTYSTÄMNING EFTER 1-0, DET ÄR JU FAN DÅ DET SLÄPPER HOS SPELARNA DET BLIR KRAMPAKTIGT OM PUBLIKEN SITTER SOM LIK, FYFAN!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Var finns hjärtat och viljan till att vinna, det är frapperande att se hur lätt Mora gör som dom vill i Brynäszonen. Vad gör Brynäs i anfallszon, absolut ingenting, Mora styr ut dom i hörnorna, inge visar vilja till att spela fysiskt. Molin och A Persson är dom enda som får godkänt efter den 1:a per. När fan ska dom lära sig??
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
mattias - 74: Det tvivlar jag på! ;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
moreten:

I Läkerol Arena Kanske ?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Ho ho! Vart är alla? ;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
wap.hockeysnack.com
Tror ni att det släpper in Hulken ikväll. Vore kul om han är riktigt kry. Kanske någon som sett han under matcherna han gjorde i dagarna?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Lunkan:

hehe okej.. tog det inte personligt heller ;) ingen fara på taket..
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
MarcusElving: jag tillhör den sk ironiska generationen ta det inte personligt :)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Snoop:

Ja, jag tror också att Brynäs vinner mot Timrå. Pga precis de anledningarna du radade upp. menmen, i hockey vet man aldrig..
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Lunkan:

Jag menade förstås folk sammanlagt, om du inte kunde lista ut det :P

var upp och köpte min biljett för några timmar sedan, 5000 biljetter var sålda då, sa butiksbiträdet i Brynässhopen! :P
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
MarcusElving: Ni kan ju iaf räkna in 3 sköna poäng mot oss på torsdag, ni har haft lätt för oss i år plus att Timrå inte verkar bry sig om dom sista 3 matcherna.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
70 Rodrigues: Just nu skiter jag i klacken den håller iof samma klass som laget. 3 pinnar är allt som gäller. Det tråkiga i kråksången är att vi nästan behöver kvalserien för att klara oss ekonomiskt (om de rykten gällabd ekonomin som spridits är sanna).
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
70 Rodrigues: Snygg fjärdefemma den där Bengt Persson har fått till på oss inför matchen. Skulle tro att det där är Timråspelare hela bunten va?

Fjärdekedjan: 22 Rok Ticar, 3 Sebastian Erixon, 58 Sebastian Hård av Segerstad.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
70 Rodrigues:

Där ser man. Inte illa.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
70 Rodrigues:

Det är lugnt, ni får väl ta till den där förinspelade ramsan som körs i högtalarsystemet ;-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
mattias - 74: Kolla in länken.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
70 Rodrigues:

Haha Skall mora fansen fylla 2 bussar ? 2 bilar menar du väl :)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Lunkan: Brynäsklacken lär bli förnedrade igen, Mora kommer med 2 bussar + privatbilar, å andra sidan så blir ju Brynäsklacken utsjungen av 10-12 st.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
MarcusElving: 5500 moringar hhmmm ja då blior det tufft för våra kissekatter
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
MarcusElving:

Din känsla funkade inte tidigare matcher ; )

Nä men ikväll har väl BIF inte så mycket att förlora egentligen, det vore kulatt få se lite spelglädje- det såg jag senast år 1999.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
wap.hockeysnack.com
Jag hoppas att ni gör allt er makt för seger i dag . Ses i kvalet
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Horace76c:

jag både hoppas och tror faktiskt att Brynäs vinner ikväll, jag har det på känn av någon konstig anledning. Sen om min intuition stämmer eller inte, det är sånt som märks :P

Håller mig med mitt tips sedan tidigare: BIF-MIK 2-1
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Horace76c: Ja, underhållning är inget klubben prioriterar. Däremot vill dom att folk ska komma på matcherna.Logiskt?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
MarcusElving
Vet att det är för mycket begärt och att hoppas på men KAN dom inte avsluta den här debackel-säsongen och tvåla dit MIK i kväll???
Även om det redan är kört, är det för mycket begärt att bjuda på UNDERHÅLLNING en sista gång i ES?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
TIKbiff:

haha, ja det verkar inte bättre, om inte siffrorna jag såg i gävleblaskorna igår var fel förstås.

Morafansen verkar bli ett par stycken, hoppas det blir minst 5500 iallfall.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
MarcusElving:
"5200 biljetter sålda till matchen mot Mora i förmiddags"
Igår kl. 15:56"

"På tisdagsförmiddagen hade drygt 4 500 biljetter sålts till matchen som är Brynäs sista hemmamatch i grundserien för den här säsongen."

Va fan, är det så illa att 700 personer har lämnat tillbaka sina biljetter?
;-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
MarcusElving:
Spelar ingen roll eftersom vi inte kan ta några 3-poängare, ens mot lag som är klara för slutspel
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
claesw:

vem har sagt att det är kassaskåpssäkert?
"medans vi kanske kan ha turen att slå FBK", har vi TUR kanske vi kan slå FBK. Inga garantier där!

LHC tror jag vinner mot Mora, det känner jag mig ganska säker på.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
MarcusElving:
"Sen har vi den svåraste omgången kvar, men LHC vinner nog tämligen säkert mot Mora medans vi kanske kan ha turen att slå FBK!"

Detta känns ju kassaskåpsäkert!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
claesw:

nehepp, det var ju tråkigt för mig! or? :P
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Det var alltså så här (se länk) vi skulle gjort för att ökat chanserna
att besegra Skellefteå i förra hemmamatchen.

Speakern skulle inför matchstart ha sagt: "Vi välkomnar Skellefteå
och dess tränare Per-Erik JOHANSSON till dagens match".

Han skulle då gått omkring i båset och kokat inombords
i stället för att leda laget.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
MarcusElving:
Dina spekulationer ger jag inte mycket för, sorry
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Snoop:

tack, tycker inte jag heller..
synd att allt för många brynäsfans är medgångssupportrar :S
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Se till att stötta erat Brynäs nu, ett lag som Brynäs och en förening som Brynäs ska inte husera i allsvenskan.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Huge:
"Kan ju iofs finnas vissa invändningar mot min redogörelse för våra motståndarlags inställning i de sista matcherna..."

Glöm inte Brynäs inställning. Allt tyder ju på att dom kommer att vika ned sig...som vanligt!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Timrå innen FBK tror jag inte blir några problem, med självförtroendet stärkt efter segern mot MORA!
Kommentera

« · 996923 · »