Brynäs IF

713166 inlägg · 7953 ämnen

Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10

1294377 · » Till forumet


Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Lindström: Apropå tränare och stjärnorna i laget. Skulle detta hända i Brynäs?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
arnio: Att Dacke inte hade nån bra dag på jobbet har många inte skrivit ett ord om.
Huua om Sandin eller Larsson hade dragit på sig T R E skit utvisnigar i rad, då hade dom lirat för Mora eller Sundsvall nu.

Men tydligt (änuu tydligare) att det är viktigast med vad som står på ryggen och hur stort lönekuveret är.


Sen PPet, jösses när ska NC plocka bort dom som inte tillför något där? Vi har bra skyttar i våra backar nyttja dom på blå sen resten in PÅ mål.
Enkelt A B C för att få igång det.
Men icke bra dutt dutt å gärna 3 man bakom förlängda mållinjen, att Lauritzen ska lyckas skjuta in ett mål i den vinkeln är lika troligt som att Bjurling står +50 matcher i Tre Kronor..

Sen Rödins patenterade blind pass in mot mål från hörnen, hur många kontringar har vi åkt på tack vara det?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Lindström: Ingen som sågat NCs coaching ännu..
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
dahl85: Nån som saknade Lasse J igår då?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Skitstöveln:

Håller med, introt förra säsongen och inledningen av denna sög ju rejält, hörde ju inget vad spelarna sa för nå, dock var introlåten bra förra säsongen.
Och detta intro var väl inget vidare heller som kom i samband med nya jumbotronen.

Sen misslyckas dom alltid med pyrotekniken, antingen för sent eller ingenting alls...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Jag måste klaga rejält på hur Brynäs intro är ihopsatt! Vad har hänt? Har dom ingen som helst känsla för ett BRA intro?

Tänk första året då Brynäs spelade i Läkerolen - då hade dom ett relativt bra intro - men sen har det sjunkit år för år!


Vet nån om det blir ännu ett nytt intro när iceprojection kommer eller kommer dom köra på nuvarande?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Citerat Ekholm: Det är en jävla skitpass jag får av Silfverberg!. haha klockrent
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Lite skillnad från mitt senaste inlägg, då var det gnäll lite överallt över Ekholm spel:P

Greiss är riktigt bra, trodde länge att han skulle få slåss om första spaden med Nitty iår. Fan nu spelar det ingen roll hur jävla jävligt vi spelade idag och det spelar ingen roll hur många gånger carlsson stötte bort sig, hur ointresserad Dale var på att hålla puckarna i anfalls zon i PP eller hur allmänt lama vi är framåt. Det känns riktigt bra att vara brynäsare just nu. Hejdå Kvalserien!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Gurra88: Nej nej - han kommer göra dundersuccé MEN stannar mycket mycket hellre i vårt Brynäs än åker över atlanten till något slags lag som kallar sig för "San José"!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
MarcusElving: Sundlöv har ju snackat med Wallin (som det verkar) och försäkrat sig om att det är en reko kille. Jag förutsätter att Greiss själv har snackat med Wallin för att skapa sig en uppfattning om hur Brynäs och Gävle är.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
MarcusElving: Det va min första tanke att det skulle kunna vara så.. Snacka om ändrade planer;)

Men för att argumentera emot de så är han faktiskt bara 24 år och vill förmodligen visa sig från sin bästa sida för att så fort som möjligt ta sig tillbaka till NHL.?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10

Gurra88: "Får bara hoppas att han inte kommer hit och är besviken över att vara här."

Där skrev du något viktigt! Det finns ju en, gud förbjude, risk att han är missnöjd med att inte tagit en plats i San José som det var tänkt från början och att han kommer hit med taskig attityd.

Men jag tror faktiskt inte det, han kommer säkert heltaggad och vill visa vad han går för!

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Skitstöveln: Hietanen är bra-Ekholm är ännu bättre!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Skitstöveln: Vilket även jag va.haha.. Sett en del matcher med hv. jag tycker inte hietanen presterar som hos oss.. Och jävlar i min låda va bra ekholm är:)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Gurra88: Haha jag var ironisk din dåre! Ekholm är bra - Hietanen är bra!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Bissett19: Okej. fan va surt med rödin. trodde stenhårt på honom. Får hoppas de lossnar!.. Har bara minnen från honom i OS, i övrigt dålig koll vart han står.. Men har en skön känsla i magen att det kan bli riktigt bra. Får bara hoppas att han inte kommer hit och är besviken över att vara här.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
MarcusElving: Rädd att du får se Honken mellan stolparna då......
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Skitstöveln: Klart jag vet. men jag saknar inte honom i jämförelse med Ekholm. Bitter?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10

Bissett19: Förhoppninsvis lär sig Sundlöv något av detta, man ska inte chansa på målvaktsposten. Nu blev han tvungen att akut täppa till läckan, nästa gång finns det kanske ingen vettig lösning...

Nästa säsong vill jag se en etablerad målis i omgång 1.

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Gurra88: Du missade inget, en skitmatch, men en skitmatch som gav 3 pinnar!

Ja, Ekholm är verkligen helt grym. Sundlöv for president and NC for 1st lady!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Gurra88: Hietanen var Brynäs i särklass bästa back förra året - om Du inte visste!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Gurra88:

Du missade inget,Rödin och Laurtitzen hamnade under betygsskalan.Det mest spännande ikväll är värvningen/lånet av Greissen...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Inte sett matchen tyvärr. Men är väldigt imponerad.. Ekholm kan vara en av Sundlövs bästa värvningar.. Stor eloge till det förvärvet!..Vem fan är Hietanen??
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
teddykgb: Jag har sett honom i når NHL matcher och då har han absolut inte gjort bort sig, såg han även i OS och även där var han duktig i ett mediokert Tyskland. Så jag måste säga att jag är posetivt överaskad!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
teddykgb: Fel tråd. :-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Bissett19: Nye målisen, någon som sett honom lira ???
Inga roliga stats i OS direkt, men vad kan man begära när man spelar för Tyskland...

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Bissett19: Nej, inte så värst spännande, det blev ju inga mål. Hur var den på plats då?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
70 Rodrigues:

"Vi gör många mål men släpper också in massor!"

Precis,vi gör mest och släpper in mest.Mer underhållande än så kan det inte vara?;)
Jag håller med Elving angående Hockeykväll,utöka sändningstiden eller lägg ner.
Det känns som ett 100-meterslopp,där Wikegård ska höras och synas mer än matchbilderna.

Anders Berg:Var matchen på Texttv spännande idag?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
MarcusElving: Jag håller med dig, det är allt som oftast väldigt mycket fokus på DIF, HV 71, LHC, FBK o Frölunda!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10

70 Rodrigues: Alla matcher ska ha lika mycket programtid, annars är det lika bra att lägga ner tycker jag..

Brynäs får alltid synas högst 2 min i hockeykväll, det visar upp målen snabbt sen är det klart.

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Huge: Markan är den som inte släppte in 4 mål per match.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Bissett19: Vet inte hur dom resonerar, men speciellt underhållande har vi väl inte varit dom 3 senaste matcherna? Vi gör många mål men släpper också in massor!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Bissett19: Och är det inte underhållande med en spännande match där vi gör segermålet i slutminuterna?
Kan det bli mer underhållande?
CZ coachar återigen lysande.
Gretzky serverar ett gäng mackor som ingen kan förvalta.
Dackell ovärderlig men slarvade som sagt lite idag.
Svedberg lysande därbak. Vem är den där Markan som alla talar om?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Bissett19: Avd. 2 gjorda mål.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
70 Rodrigues:

Är det inte underhållande att göra många mål?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
MarcusElving: Dom vill väl visa matcher o lag som är underhållande, vad vet jag??
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Också blev Brynäs match bara en parantes i hockeykväll, som vanligt! Skitprogram! Utöka programtiden eller lägg ner skiten.
Kommentera


Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
sylf:

+1 det.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Bissett19: Sparka NC och in med Thoralf!!!!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Skitstöveln:

Toralf är kung!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Bissett19: Såg allt att Lassgård stod i bakgrunden!

TILLÄGG - Toralf från Hudikteatern var på plats i Läkerolen idag :D Så skön!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
sylf:

Ja eller KEB;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Skitstöveln: Är det Sundlöv som filmar?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Bissett19: grymt spännande inspelning må jag säga!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Bissett19: 2 tomma stolar och ett mummel??
Kommentera


Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
sylf:

Kan vara så...de får själva hämta kakan längst ner i fickan ;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Bissett19: Haha, ooh då är det som dagen innan julafton idag då :]
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
brynäs08: "Guldet????"

Ja, NC köper en guldnougat till den som har brunast näsa varje vecka
Kommentera

1294377 · »