Payback i Gavlerinken. Hoppas vi får en stor publik som kan sätta press på domarna. De verkar vara såna som bara vill göra publiken nöjd. Svaga människor.
Zappaholic: Skellefteå spelar halvknackigt och leder ändå med 4-1 imponerande i sig..
Brynäs har gjort en hedersvärd match hittills och spelat utan respekt för motståndet, de har verkligen kämpat och lämnat allt ute på isen, all cred till laget som helhet!
Redigerad kommentar
Djoos kommer aldrig bli något tyvärr. Denna matchserie blir inte heller så lång. Men ser 3 matcher till med glädje
bifhjärta:
Ska Skelle ta det här så lätt som dom flesta tror (untertecknad inkluderad) så måste dom spotta upp sig i alla fall 2 eller 3 hack.
Fan, efter det här blev jag POSITIV!
Tycker laget har rätt inställning och gör mycket bra idag ändå. Ingen perfekt insats. Men detta ger mersmak inför mötet i Gävle.
Redigerad kommentar
Brynäsgubbe:
"Petterström spearing, eller åtminstone försök till spearing, på Anton Rödin. Jag har inte sett klockrena bilder där, så det överlämnar jag till Situationsrummet. Av det jag sett är det ett misstänkt matchstraff eller åtminstone 2+2+10, men jag har svårt att se att det blir någon avstängning i efterhand."
Ok, kan köpa att det inte är en spearing....men skulle "Slashing the pung" vara en mindre företelese???
Inte första gången Skellefteå spearar mellan benen. Minns att en kille i gnaget blev brutalt spearad bakifrån på samma sätt av Jimmie Ericsson i en slutspelsmatch.
Givetvis utan bestraffning.