1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 743449 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Bifbiffen:
Bulan -Transpiration
BZ - Breddspelare

Surprise me...

Bifbiffen: skojar du nu eller? Förnedrade hade vi varit om det sett ut så här i fyra matcher.

Du är fan inte sann...

Den här Gb:n kan nog vara Sveriges största alibiförening😂😂😂

70 Rodrigues: kul att felix sandström får stå, men morgan å olaconny säger starkbaum hahaha

Nu byter jag till Luleå matchen, tack för ett skakigt år. Som Bulan kom in och räddade, och gav oss hoppet.
Gött hursom att sparka ur FBK!!

Carl Lejonkräk: Helt riktigt. Vi gav bort en chans att få en enklare kvart. Men att vi skulle haft match 2 och 3 är bara nonsens. Skellefteå gör precis det som krävs. 4-0 är rättvist och väntat. Däremot förväntar jag mig att man bjuder upp till kamp sista hemmamatchen. Svagt

70 Rodrigues: Bättre att ha alibi än att sakna ett.

Bratwursten: Jag håller med, bortsett från dagens match är det över förväntan.

Bifbiffen: Nu har jag ingen riktig koll på hur du har gissat innan de sista 10 omgångarna i serien. Heller ingen koll på vad du ansåg om play- in?

Men man får vara bra tokig om man inte anser att Brynäs har gjort en otroligt bra resa sista månaden.

Det finns nog ingen Brynäsare som är nöjd med insatsen ikväll. Men med tanke på förutsättningarna så har Brynäs varit riktigt bra.

Så. Hatten av för laget och staben bakom.

Forzza Brynäs!!!!!

Lindström: Man kan ju dock fråga sig om det verkligen är vi som skulle ha denna kvart. Färjestad hade definitivt inte förlorat i 4 raka.

Bratwursten: Bra skrivet. Att det ska behöva förklaras är en gåta. Vi var uträknade men reste oss på nio. Slog ut FBK och gjorde tre mycket bra matcher mot SAIK.
För den som har Viasat så kan man alltid kolla en stund på konkurrenten vi med nöd passerade i slutet av serien. De ligger under med 1-0 i matcher plus att Malmö leder med 2-1 i andra... Att vi inte är där är jag oerhört tacksam för och att laget lyckades ta sig samman och tom bjuda på spännande play - in och kvartsfinaler var en ren bonus.
Starkt jobbar Brynäs i ett mycket utsatt läge, nu ser vi fram emot nästa år!

mk: Bulan är helt rätt för Brynäs. Bengtzén likaså. Ska bli fantastiskt att se vad de tillsammans kan skrapa ihop. Vore spänande med lite tanke bakom lagbygget

Davey_22:
Här är bevis på oflyt. Pucken inne men syns inte på bilderna

Bifbiffen: Haha..Nu vet jag att du är ett troll. Skojare.

Bifbiffen: Jag väljer att endast komma ihåg Play-In från denna säsong, fint minne.

En sak bara, Låt kära Felix få hålla nollan nu. Kan betyda mycket för honom att få spika igen i ett slutspel

Horace76c: Härlig glöd i gästboken idag. Trots att det är Sveriges största alibiforum.

Carl Lejonkräk:Helt klart. Snyggt jobbat. Synd att man inte vill vara med och leka i kvarten.

Zappaholic: Att du är nöjd är ju helt jävla otroligt😃. Nä, men exakt gör dig då förbannat glad😂😂😉

SÄMST NÄR DET GÄLLER, Brynäs IF i ett nötskal😠😠

70 Rodrigues: Jag är nöjd med att Bulan har kommit in och förändrat mentaliteten i laget. Trodde du verkligen vi skulle slå ut SAIK? Jag är nöjd med hur vi stått upp i själva spelet och pressat överlägsna seriesegrarna. Jag är inte nöjd med att vi inte klarat av att göra fler mål.

Fattar du eller ska jag skriva långsammare?

Bifbiffen: Har du någonsin, på någon nivå, varit med i en lagsport?

70 Rodrigues:
Har lite svårt att förstå varför som inte ens försöker nu?

Första tre matcherna vill de ju faktiskt va med... Tyngre idag dock.

HAHAHAHHAHA CMOREs kommentatorer: bra räddning starkbaum. När man ser klart å tydligt att det står 1 på tröjan. Antigen så har de bytt tröja eller målvakt

Finns mycket meningsskiljaktigheter på detta forum, men jag tror vi flesta ser framemot nästa säsong och att det känns spännande och fräscht med det nya ledarskapet både på sportchefs och tränarnivå.

Bifbiffen: Säg inte det... Minns du finalen i fjol? Klart de kan förlora 4 raka.

Zappaholic: Frågan är om du förstår😂😂

70 Rodrigues: Va fan håller du på med? Gällde det inte MIT FBK då? Set finns motståndare på banan med faktiskt. Känslan är att du provocerar medvetet och att du njuter av situationen.

Vuollerim: du måste ha missat när bifbiffen avslöjade att han minsann varit i hetluften i brynäsbåset😂😂😂

Blev Starky skadad eller blev han bara less på skiten?

70 Rodrigues: Jo jag fattar. Du skriver ju egentligen aldrig något med substans. Mest lallare, alibispel, alibiförening, laget pissar på fansen och annat innehållslöst mischmasch.

Ja jösses vad vi saknar en Granis typ i slutspelet. Han tekar bra, kör över folk & dessutom vinner han 99% av sargduellerna.

Zappaholic: Vad dillar du om? Bara för att jag anser att Skellefteå förnedrar Brynäs fullständigt?

Zappaholic:
Du glömde AVGÅ!

Lindström: förstår spelarna hur pass mycket dom påverkar våra liv !?

Lindström: Alla lag behöver en granis. Synd att Sundlöv hade huvudet under armen när han skulle sätta ihop årets lag. BZ lyckades hitta Wallace men räcker inte riktigt.

Zappaholic: Sanningen gör ont😃

Bifbiffen: Jag dillar väl om sånt du inte begriper. Vad vet jag.

Bratwursten: Knappast, se våran stjärna 44. Har han förtjänat A?

Zappaholic: Du verkar snurrat ihop det rejält så att du inte själv vet vad du dillar om.

Imponerande av Luleå minst sagt. Kul med lag som har inviduell skicklighet. Det har vi med. Rödin och Sweatt. Synd att 50% av dessa är skadade.

Bifbiffen: Som sagt. Förstår du inte får du väl läsa inläggen igen. De är inte speciellt avancerade.

Bifbiffen: Du tycker det är individuell skicklighet som gör att Luleå slår Frölunda?

Intressant analys..

Bifbiffen: Scott är hyfsad också...

4-0 i matcher. Nära skjuter ingen hare. Nu kör vi silly season😯

Synd att vi avslutar säsongen så här. Spelade ju bästa hockeyn på hela säsongen i de första matcherna.
SAIK är ju trots allt det bästa laget i serien.

Davey_22: Det är fördelaktigt med spelare som kan göra mål. Dessutom besitter de spelare som verkligen gör sig i slutspel.

Carl Lejonkräk: Fast han gör ju inga mål - längre.

munkas: Se där! Du avslutar säsongen med ett positivt inlägg!
Än är inte undrens tid förbi:)

« · 1673549 · »