Ja, vad säger man ? De sitter och bläddrar i regelboken i Studion. Och visst straffen är helt ok..
Men om vi nu ska bläddra regelbok,ska vi inte då också diskutera alla missade trippings och hookings ?
2 min PP på 5 perioder med oss. 6 min BP och straffslag mot oss. Så såg inte matchen ut.
Sören Persson och CO är ett jävla skämt idag tyvärr.
Brynäs var bättre sett till hela matchen, skapade fler vassa lägen men pucken studsade inte vår väg. Det var stolpar och allt möjligt i vägen.
Färjestad hade flyt med studsarna och domarna.
Brynäs kan inte beskyllas för att göra en dålig match.
Surt att återigen åka på stryk mot FBK, speciellt när vi är det bättre laget.
foppa78:
Ja, du har rätt. Både Widing och Wännström skulle givetvis haft matchstraff för sina vansinnesgrejer. Skönt att Färjestad lyckades vinna i alla fall. Det är alltid roligt när rent spel lönar sig.
Jag ska ju på kryssning imorrn, nu får Brynäs avgöra
Dom hittar o visar bara Brynäs ö-tramp på canal skit. Snacka om naiv skitsändning och nötter som kommenterar matchen.
foppa78:Inte så lite heller.
Kom igen nu brynäs för fan se till att avgöra detta tidigt i femte nu. Det tar verkligen på psyket detta med sudden.
Håller faktiskt på Villa i bandy, snyft! Vet faktiskt inte varför, har bara blitt så..Vi i Dalarna har ju ingen hockey att tala om och absolut ingen bandy, heller..
2 skitmål i arslet, ett par stolpträffar, ett par skott i huvet på målvakten och lita annat smått och gott.
Inte mkt att klaga på vår insats idag, pucken ville bara inte in.
Nya tag i övermorrn. Undrar om deras tråkhockey vinner i längden eller om vi kommer att köra slut på dom till sist?