Oerhört dåligt av Brynäs att inte avgöra den här matchen tidigare. Färjestad är fruktansvärt dåliga. Tycker Frölunda har mycket större kvalité.
Domarna hittar 1 utvisning på en fbkare på en hel match.. Även i mina ögon en horibel straff där klubban mer eller mindre ligger och han kör över den.
Svedberg bra. Men avskyr de där försöken till att bryta pucken. Missar man som i detta fallet så är det mål.
Huge: Ja, verkligen trist när det blir så här. Men att puckarna studsade några centimeter fel gång på gång är det inte mycket att göra åt.
Nu måste vi ta en match i Karlstad, det klarar vi!
MarcusElving:
Hemma och FAN vad IRRITERAD jag är. Hur fan kan ett lag ha sån jävla tur år efter år??
I fjol snubblade ekholm 2 ggr på egen blå med 1 minut kvar. Idag 2 stolpskott och Domarstuds... IRRITERAD!!
Kan nån förklara för Järnkrok vad "Don't cry a wolf" betyder?! Han behöver inte ramla VARJE gång nån nuddar han...åk och stå upp så får du utvisningar med dig ändå!!
Kan inte gnälla på domarn idag.
Widing var skitbra..
73Sjöbba: Men vi hade 3 stolpskott, det kallar jag små marginaler. Dessutom tycker jag inte att de var så himla bra i defensiven, vi kom ju till sylvassa lägen gång på gång.
Nej, står fast vid att vi var bättre sett till hela matchen.
Tommy: Nej, det har jag inte sagt. Jag säger bara att matchserien inte är över som vissa gapar om. Vi kan gott och väl vinna nere i Karlstad, det finns fortfarande chans. Det är det jag säger, jag ger inte upp. Vi är det bättre laget idag och det visar på att vi mycket väl kan spöa dem i nästa match.
Ska vi lägga oss ner och dö allihopa, bara för att vi ligger under med 1-0 i matcher?
Totte:
Nä, kan inte gnälla på domarn jag heller...var väl trippingen i 5:e (eller var det 4:e?) som var solklar, men annars ingen märkbar dålig insats.
(TACK moderatorer för ni sållar bort skadegla Modoiter, VARFÖR i hela världen komma hit och jävlas för??)
bisterfinnen: Är du inte 6 dagar för tidig nu? Det är några dagar till första april.
Sen den som tog bort mitt inlägg kan ju gärna vara rakryggad och säga varför
Bissett_19: Bra analys!
Ska vi inte starta en matchtråd i modos forum? Så får dom vara med och diskutera! Dom verkar vara riktigt intresserad av Brynäs IF.
2 skitmål i arslet, ett par stolpträffar, ett par skott i huvet på målvakten och lita annat smått och gott.
Inte mkt att klaga på vår insats idag, pucken ville bara inte in.
Nya tag i övermorrn. Undrar om deras tråkhockey vinner i längden eller om vi kommer att köra slut på dom till sist?