Bissett_19: Bra analys!
Ska vi inte starta en matchtråd i modos forum? Så får dom vara med och diskutera! Dom verkar vara riktigt intresserad av Brynäs IF.
bisterfinnen: Är du inte 6 dagar för tidig nu? Det är några dagar till första april.
Sen den som tog bort mitt inlägg kan ju gärna vara rakryggad och säga varför
Totte:
Nä, kan inte gnälla på domarn jag heller...var väl trippingen i 5:e (eller var det 4:e?) som var solklar, men annars ingen märkbar dålig insats.
(TACK moderatorer för ni sållar bort skadegla Modoiter, VARFÖR i hela världen komma hit och jävlas för??)
Tommy: Nej, det har jag inte sagt. Jag säger bara att matchserien inte är över som vissa gapar om. Vi kan gott och väl vinna nere i Karlstad, det finns fortfarande chans. Det är det jag säger, jag ger inte upp. Vi är det bättre laget idag och det visar på att vi mycket väl kan spöa dem i nästa match.
Ska vi lägga oss ner och dö allihopa, bara för att vi ligger under med 1-0 i matcher?
73Sjöbba: Men vi hade 3 stolpskott, det kallar jag små marginaler. Dessutom tycker jag inte att de var så himla bra i defensiven, vi kom ju till sylvassa lägen gång på gång.
Nej, står fast vid att vi var bättre sett till hela matchen.
MarcusElving:
Hemma och FAN vad IRRITERAD jag är. Hur fan kan ett lag ha sån jävla tur år efter år??
I fjol snubblade ekholm 2 ggr på egen blå med 1 minut kvar. Idag 2 stolpskott och Domarstuds... IRRITERAD!!
Kan nån förklara för Järnkrok vad "Don't cry a wolf" betyder?! Han behöver inte ramla VARJE gång nån nuddar han...åk och stå upp så får du utvisningar med dig ändå!!
Kan inte gnälla på domarn idag.
Widing var skitbra..
Huge: Ja, verkligen trist när det blir så här. Men att puckarna studsade några centimeter fel gång på gång är det inte mycket att göra åt.
Nu måste vi ta en match i Karlstad, det klarar vi!
Oerhört dåligt av Brynäs att inte avgöra den här matchen tidigare. Färjestad är fruktansvärt dåliga. Tycker Frölunda har mycket större kvalité.
Domarna hittar 1 utvisning på en fbkare på en hel match.. Även i mina ögon en horibel straff där klubban mer eller mindre ligger och han kör över den.
Svedberg bra. Men avskyr de där försöken till att bryta pucken. Missar man som i detta fallet så är det mål.
Skärp till er för helvete nu, Brynäsare eller Modofans spelar ingen roll. Det är en förjävla låg nivå på er här inne!
Läs förhållningsreglerna som finns nere till vänster i undersidorna innan ni postar ett inlägg till här inne. Jag kommer stänga av er allihopa om ni inte kan bete er som vuxna människor.
Ni som försöker piska upp stämningen och provocera kan också lägga ner.
Jag är så jävla trött på att sitta som en jävla städgumma efter varje match, jag får mail och bubblor från var och varannan jävel här som vill sätta dit någon annan. Det enda ni är ute efter är att provocera eller sätta dit någon annan, det verkar vara eran drivkraft här inne.
Diskutera hockeyn på ett sansat sätt istället.
Ni som känner er träffade får väl ta åt er, skärp till er!