70 Rodrigues: Ja, helt klart!
VF börjar tufft, visar hur det ser ut i slutspelet!
sylf: För att det ska gå riktigt bra i den här kvartsfinalserien så är det nog ett måste att vi vinner idag.
Davey_22:
puhh ja...det är det nu det börjar...en seger idag skulle få ner pulsen till 120 iallfall :)
Macahan: Ja faktiskt, har nog inte haft en sån här puls sen Våsterås 2008.
Den här matchen är ett absolut måste!!
joergenjonsson:
Tack vare att jag bott i värmland i 15 år känner jag igen den typen av värmlänning du är. Ena handen har du banjon och i andra sugrör med en skål äppelmos så kom igen grymta som en gris..... Hagforsgenen hoppas jag utrotas snarast möjligt det är inte bra med en extra tårkanal....jag är sååå less på idioter
Huge: Sjukt nervös. Skulle varit på plats men det sket sig. Värre att sitta här!!
KÄMPA BRYNÄS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vad är det för fjollor ni har längst upp i listen? Syns ju lång väg att det är tre primadonnor vi vilar våra ögon på! För tankarna till en viss Ove Molin - också han en primadonna av sällan skådat slag! Oj, oj, oj, ack, ack, ack - gävle verkar krylla av veka fjompifjossor! Se på FKB - det är ett lag det! I år kommmer vi vinna guld igen, trots alla belackare!
Jämför er hårdaste lirare genom tiderna, Ove Molin, med en vanlig FBKback som Sergie Fokin - det säger allt! klasskillnad!
Hoppas Silverbeög snubblar på blålinjen ikväll!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Gurra88: Fan vad nervöst detta blir...jag hoppas och tror att spelarna växlar upp lagom till slutspelet och blir så där äckligt skridskostarka som under sina bästa stunder under säsongen. I så fall kommer de åka sönder Frölundas, i mitt tycke, långsamma backar.
Ska vi lira som vi gjort på slutet, då tar vi högst en match i kvartsfinalen...
Jag vill se stenhård tändning, förväntar mig att alla käkat taggtråd till frukost. Ända in i kaklet nu...inga bromsspår, käka puck!!
en halvkry lauritzen har vi ingen nytta av. låt han vila.. Har en väldigt bra känsla i kroppen.
se nu till att CHOCKA Rövlunda
En sak som är viktig för Brynäs i denna matchserie är att om dom vinner idag och har spelat bra så gäller det inte att nästa match tro att det löser sig och vi är världsmästare för det har brynäs haft en tendens till att göra förut!
Dags att visa fiskrensarna att detta är VÅRAN ARENA!!!!
Är äckligt nervös inför matchen, första matchen är så jävla viktigt att plocka hem! För att få ett fast punggrepp på Frölunda!
Redigerad kommentar
En ny brynäs låt till slutspelet! Jävligt skön låt faktiskt!
Redigerad kommentar
Anders Berg: Tyvärr så har Lechtaler rätt, vi har inte så mycket att sätta till när det gäller fysiken, men då får vi åka ifrån dem istället :-) Att få Andersen ur balans är ett måste, det är bara att reta honom på alla sätt o vis, det är slutlekt nu o allvaret börjar, vi måste vara elaka. Få Andersen att göra sidledsförflyttningar och skjuta högt på honom då han oftast går ner på knä. Det blir grymt tufft i em.
Tips: 3-2 Mål: Larsson, Gunderson och Silfverberg.
Här har ni den största stjärnan av alla i SM-slutspelet.
Jakob Silfverberg.
Om Brynäs: Jag tycker att de inte är lika starka i försvarsspelet och det fysiska spelet och ibland blir de lite överkonstruktiva, saker som jag tror att vi kan utnyttja till vår fördel, säger Lechtaler till klubbens hemsida.
sylf:
SUCK.....varför slå den passningen.....eller vad man ska kalla den för..